Goed bezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef PastorRichards het volgende:
GTA VC talk radio is inderdaad gewoon geweldig!
Mijn Fok username en avatar zijn er zelfs op gebaseerd.
rar plox!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb alle stations van Vice City en San Andreas op heul veul cd's, jwz, voor als ik in mijn wagen cruise.
maar zo goed, ik krijg zin om het te installeren al was die van saints row ook goed en vaak grappiger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.
Kortom: meer van hetzelfde
electrocute is wel leuk is gemixt door een bekende djquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar echt een leuk station vind ik er niet tussen zitten. Alleen dat Russische station vond ik wel geinig.
heb je in gta 4 ook met icrap enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Chatterbox uit GTA 3 alsmede dat de internetsites die in de reclame voorbij komen écht bestaan is ook intens briljant.
icecreamfarmer gaat de cd`s ook maar eens zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef ne0n het volgende:
* ne0n installeert gta vice city nog maar een keer
Zon heb je ook in Los Santos en Las Venturas, en goede muziek ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar vice city blijft de beste versie vanwege het zonnige gebeuren en de goede muziek
SA was ook geweldig maar hoe kan je nou VC bashenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zon heb je ook in Los Santos en Las Venturas, en goede muziek ook
in VC kan je niet eens zwemmen of klimmen![]()
1 stap in het water en hij gaat dood![]()
fake-ass gangster
Dat was echt zo van *pop* en meteen dood, geweldig dingetje
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
In VC kon je idd niet zwemmen en klimmen en al die bla bla. VC was qua sfeer echter veruit superieur aan SA. Cruising down the boulevard in je Corvette met Flash FM aan, oneindig veel toffer dan 'chillen' met die pauperhomies in SA.
Met die hiphopcultuur en die rednecks was vermakelijk, maar echt de 'gouden' sfeer van VC had het niet. Daarvoor was het spel te groot (achterbuurten + wolkenkrabbers + Las Vegas) en het hoofdpersonage te saai. Tommy Vercetti ftw!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.
In je low-low cruisen door de ghetto's of langs het strand van LA of over the strip met cypress hill of kid frost op was ook geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
In VC kon je idd niet zwemmen en klimmen en al die bla bla. VC was qua sfeer echter veruit superieur aan SA. Cruising down the boulevard in je Corvette met Flash FM aan, oneindig veel toffer dan 'chillen' met die pauperhomies in SA.
Hoe kan je klimmen in SA dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |