Ik was pas 15 dus eigenlijk was het een pedo die niets zeiquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat ik iets zei dan? Zo vaak kom ik niet zo dicht bij een vrouwenboezem hoor.
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn dat voor provocerende TT's in mijn nette forum?.
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui benquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaag.
Samen delen dan?quote:
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui ben.
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaanquote:
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?quote:
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?
T is in het andere topic niet te merken nogquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Ik heb 2 gezichten op FOK!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is in het andere topic niet te merken nog
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Dan laat maarquote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderen.
De gifbeker moet leeg helaasquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
Persoonlijk vind ik het véél plezieriger om een tandarts bij zijn ballen vast te houden terwijl hij mijn kiezen boort....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
Kunnen ze niet ergens een kleuter vandaan halen die ze kan trainen? Ik durf te wedden dat het dan beter gaat!quote:
Sorry schatquote:
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?
Maar wel zonde dat de spanning nu uit de competitie is. Ik zie AZ niet ineens die voorsprong meer weggeven. Aloewel, dit seizoen is alles mogelijk natuurlijk.
Mij jaag je niet weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerhet is drama...
Maar we jagen de meisjes weg geloof ik, uitzondering daargelaten.
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met zequote:
Ok ok, ik hou er wel over op danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met ze
Dat is eng te horenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
[..]
Die doen volgend seizoen echt mee om de titel. In de Jupiler Leaguequote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Dankquote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik hou er wel over op dan.
Nee. Gisteren had ik geen zin en gisteraond ben ik door mn enkel gegaanquote:
Ben je lekker meequote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Gisteren had ik geen zin en gisteraond ben ik door mn enkel gegaanDus vanochtend maar even niet de deur uit. Vanavond maar weer eens proberen
Yepquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeVanavond nieuwe kans dus?
Omdat ik de TT nog een beetje beschaafd wilde houdenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:15 schreef Californium het volgende:
boezemswaarom noemen we ze geen tieten?
Pienquote:
het gaat over tieten hoe je het nu zegt.... Boezems is zo netjesquote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik de TT nog een beetje beschaafd wilde houden.
En een boezem is twee tieten, en daar een meervoud van is nog aangenamer natuurlijk!
Oja... want tieten is er maar 1quote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
En een boezem is twee tieten, en daar een meervoud van is nog aangenamer natuurlijk!
Maar ik ben ook netjes. Deze TT is al een enorme uitspatting van mijquote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
het gaat over tieten hoe je het nu zegt.... Boezems is zo netjes
en nu niet gaan zeiken dat het een werk sc is.... pheno roept ook overal TETTEN doorheen
Goed punt!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja... want tieten is er maar 1
....probeer eens wat grover te wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben ook netjes. Deze TT is al een enorme uitspatting van mij.
Maar volgende keer mogen jouw tieten weer in de TT!
quote:
Omdat het hier geen NSFW isquote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen tieten gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het hier geen NSFW is.
Ik wil PLAATJES van tieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
dat hoeft dan van mij ook weer niet als ik op werk zit eigenlijkquote:
Wanneer heb ik het over de liefde bedrijven dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
....probeer eens wat grover te wordenpraten over tieten en over neuken en niet over boezems en 'de liefde bedrijven'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat al de goede kant op?.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer heb ik het over de liefde bedrijven dan?.
Maar om te oefenen....nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat al de goede kant op?.
maar je begrijpt wat ik bedoel
O en ik doe niet op z'n rusisch![]()
![]()
maar dat gaat de goede kant op jah![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nergensmaar je begrijpt wat ik bedoel
![]()
zoals ik dit weekend al zei: heb ik nietquote:
jaquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...
weet je wat mijn antwoord was?
"zodra ik tieten heb... "![]()
Jij heb heul wel tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...
weet je wat mijn antwoord was?
"zodra ik tieten heb... "![]()
Ja, omdat het lekker veilig is (die bar blijft er toch tussen) durven ze welquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige klanten hebben het lef zeg.....
![]()
goed antwoord wel
gaat wel hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij heb heul wel tietenHele mooie zelfs
![]()
Alleen niet om ertussenin te neuken. Lekker belangrijk
Manboobsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij heb heul wel tietenHele mooie zelfs
![]()
Alleen niet om ertussenin te neuken. Lekker belangrijk
Jeeeeejquote:Op maandag 9 februari 2009 12:32 schreef Pien85 het volgende:
Oh LL, zeg maar tegen je baas: lama zittenIk heb m al
Ik begrijp hem. Was alleen even bang dat ik me ergens echt zo burgerlijk had uitgelatenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nergensmaar je begrijpt wat ik bedoel
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, omdat het lekker veilig is (die bar blijft er toch tussen) durven ze wel
Maar ik ben adrem genoeg om snel te antwoorden
Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik af en toe naar me gegooid krijg ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Yepquote:
Tuurlijkquote:
quote:
True, maar had dr weinig vertrouwen in... Op de sites staat dat ie niet meer verkocht wordt enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
kon ook niet anders.. als ze het daar niet hebben hebben ze het nergens meer
Hij is toch wel met een mooie boog gegaan danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Ik kan er best tegen als iemand in mn tiet knijpt.. ben ik daar niet van gediend zeg ik het wel
Maaaaaaaaaaar... ik waarschuw je 2 keer... als je het dan nog niet snapt ...
En de eigenaar had toch al bijna genoeg van hem (was dronken en irritant) dus toen ik begon te schelden en mn baas zich ermee ging bemoeien werd de klant zo lastig dat het reden was hem eruit te gooien
Ik ben echt wel ruimdenkend, maar heb ook zo mn grenzen..![]()
accepteer die dan ook
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mijquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is toch wel met een mooie boog gegaan dan
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mij
Hij luistert naar ons
Dus deze keer had de klant nog een rechte neus..
Staat wel in het rood nu dus zal er noooooit meer in komen
Trouwens mn baas waarschuwde de klant al nadat hij de eerste keer kneep
2e keer negeerde ik gewoon, maar dat werkte dus ook niet
Denk dat de klant (vrijgezelle man trouwens, koppels zijn nooit irritant) een beetje overmoedig werd omdat ik mn baas een kusje gaf
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?quote:
Ow, werkt dat niet zoquote:Op maandag 9 februari 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?
Gelukkig geldt die logica niet in onze club
Niet voor alle mannenquote:
Ja he.. beter dan die van GRTDOJWquote:
jah tis weer es wat andersquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor alle mannen
[..]
Ja he.. beter dan die van GRTDOJW
dat horen we hier graagquote:
ik ga em gelijk ff halenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat horen we hier graag
* LL geeft bakkie koffie
Ik zit op mn werk in Heerlenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ga em gelijk ff halen
* tripack rekt uit om helemaal in Maastricht de koffie te ontvangen
* LL doet Pien ook kopje gevenquote:
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk in Heerlen
[..]
* LL doet Pien ook kopje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later lieverdquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo richting computerwinkel en daarna huis,
tot laters
Wat een voordeel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Later lieverd
Wat een voordeel hede koffie smaakt weer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat is de whiskey erinquote:
ow is dat hetquote:
ow ligt het aan de dag?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
Ha, koffieKon ik wel gebruiken... vandaag is zo'n dag waarop ik echt niet wakker ga worden
Hoest met de krampen en de bijkomende nare gevolgen daarvan?quote:
Het ligt voor mij echt aan de dag... tot 11 uur geslapen, en nóg moequote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ligt het aan de dag?
ik maar denken dat het aan mij lag en de geringe nachtrust die ik heb gehad
te lang doorgeslapen dan? heb ik wel last van.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het ligt voor mij echt aan de dag... tot 11 uur geslapen, en nóg moe
Nee, heb gewoon de hele week erg weinig geslapen, en afgelopen nacht weer eens een beetje goed geslapen... dus dan krijg ik datquote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
te lang doorgeslapen dan? heb ik wel last van.
als ik uitslaap dat ik me dan duffer voel dan wanneer ik te weinig heb geslapen
Erg irritant inderdaadquote:
wat voor 1?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad
Ik wil een nieuwe telefoon!
Niet waarquote:
naja dan neem ik het klagen wel overquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet waar
Dat ligt aan ons!
Vraag maar aan de crew![]()
![]()
Pheno en ik zeggen het al maanden, maar we mogen er niet meer over klagen
en het zou aan ons liggen
(dus aan mn schoonouders, werk en thuisverbinding)
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet magquote:Op maandag 9 februari 2009 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dan neem ik het klagen wel over.... pm me en ik post het klaaggezang wel
noujah tis al weer een tijd geleden dat ik echt zo erg last heb gehad van deze meldingen.....quote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet mag
Het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien blijkbaar
Als ik niet mag klagen, bannen ze me maar
Zo interessant is Fok! de laatste tijd toch niet meer
Gewoon iets leuks... die van mij begint een beetje uit elkaar te vallenquote:
Ach ik heb t ook te horen gekregen, vorige week ergens... Het lag aan mij! Allemaal leuk en aardig hoor, maar hálf fok had er last van, en na de hele dag kloten kwam Breuls er mee dat t misschien toch wel aan fok lagquote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet mag
Het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien blijkbaar
Als ik niet mag klagen, bannen ze me maar
Zo interessant is Fok! de laatste tijd toch niet meer
Ik vind het erger dat het op de users zelf wordt afgeschoven, terwijl ik van ten minste 3 andere locaties op Fok! zitquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah tis al weer een tijd geleden dat ik echt zo erg last heb gehad van deze meldingen.....
maja het is wel erg vervelend als je midden in een gesprek zit
ow dat doet die van mij al ruim een jaar en ik moet er nog een half jaar meequote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks... die van mij begint een beetje uit elkaar te vallen
waarbij?quote:
De traagheid, en waarom het jullie schuld zou zijn volgens "ons"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarbij?
de traagheid of dat het niet meer interessant is?
Ik mag toch hopen dat dat laatste niet echt komt doordat ik vorige week aan Pheno vroeg of het niet aan zijn verbinding kon liggen toen hij problemen ondervond en ik niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De traagheid, en waarom het jullie schuld zou zijn volgens "ons".
de traagheid: omdat het gewoon zo is...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prepaidquote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat doet die van mij al ruim een jaar en ik moet er nog een half jaar mee
Er is vaker tegen Ph gezegd dat het niet aan fok kan liggen maar wel aan hem moest liggen..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat laatste niet echt komt doordat ik vorige week aan Pheno vroeg of het niet aan zijn verbinding kon liggen toen hij problemen ondervond en ik niet.
Laatst een topic over dat fok onwijs liep te kutten... daar werd letterlijk gezegd dat het aan de users lag.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk... dat bedoel ik dusquote:Op maandag 9 februari 2009 14:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laatst een topic over dat fok onwijs liep te kutten... daar werd letterlijk gezegd dat het aan de users lag.
Half fok had er last van, maar het lag écht aan ons... Tot we een paar uur verder waren en Breuls toch maar kwam melden dat het misschien toch aan fok lag...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk... dat bedoel ik dus
Dat kan toch nooit?
Als nou een handje vol users klaagden.....
DIt is vorige week in de KSC gezegd:quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Het wordt hier gezegd.. kan nu niet zoeken anders gaf ik je de posts wel
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
En het is zo traag als dikke stront door een trechter. Wanneer komen die opvolgers van die servers? De gameboys van Danny kunnen het niet meer aan.
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ph kap eens met dat oeverloze gezeur van je.
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop eens met met het verdedigen van iets wat gewoon triest is.
Het is zondagochtend, overbelasting lijkt me wat onmogelijk.
En oeverloos, zoek even de laatste post er over op, als het echt oeverloos is moet het wel te in het vorige topic te vinden zijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het draait prima hier, en alles wijd je direct weer aan fok, wat meer triest is dan het verdedigen ervan. Als je er niet mee om kan gaan, prima, maar laat dat niet telkens weten.
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, got doet het prima, d2jsp doet het prima, gmail doet het prima. Tijdens een reload van fok kan ik die sites 20x openen. Nee je hebt gelijk, het ligt niet aan fok. Ik mag me afvragen wanneer er nu eens concreets wat aan wordt gedaan. Gezien hier tig mods rondlopen die misschien wel eens wat zouden kunnen oppikken roep ik het hier. ALs je er niet mee om kan gaan hoef je het niet te lezen. Of moeten er naast de tietenposts nog meer gespoilerd gaan worden?
wheheh ach jahquote:
Ja, ik heb het ook, en het is volkomen onzin... klaar. het forum bokt gewoon, al jaren. Dat is geen drama, maar dat ligt niet aan de users dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Vraag me af of je er met een abo nog last van hebt...
He he... eindelijk een crewlid dat gewoon zegt dat t NIET aan ons ligt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook, en het is volkomen onzin... klaar. het forum bokt gewoon, al jaren. Dat is geen drama, maar dat ligt niet aan de users dus.
en dat is pas van 1 week ..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
DIt is vorige week in de KSC gezegd:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb daarstraks ook tien keer moeten F5'en voordat ik voorbij een database-error kwam hoor. Vorige week was Pheno alleen de enige die ik op dat moment iets zag roepen en ik had zelf geen problemen, vandaar mijn opmerking toenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
He he... eindelijk een crewlid dat gewoon zegt dat t NIET aan ons ligt.
Fok is trouwens nu weer belachelijk traag... een beetje snel reageren hier zit er niet in vandaag
Dat is toch ook gewoon bullshit?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
He he... eindelijk een crewlid dat gewoon zegt dat t NIET aan ons ligt.
Fok is trouwens nu weer belachelijk traag... een beetje snel reageren hier zit er niet in vandaag
Nja, vorige week was het bij mij ook kut... maar goed, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, dat heb ik je toen nog gezegd...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks ook tien keer moeten F5'en voordat ik voorbij een database-error kwam hoor. Vorige week was Pheno alleen de enige die ik op dat moment iets zag roepen en ik had zelf geen problemen, vandaar mijn opmerking toen.
Maak dat de rest van de crew maar s wijs...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon bullshit?
En ja, het is weer vervelend traag soms...
Mijn enige bericht toen kwam doordat, zoals ik net aangaf, ik alleen Pheno's posts toen had gezien en zelf niets ervaarde. Ik had dus de indruk dat hij de enige was. Dat bleek al snel onjuist, want meer mensen hadden er last van. Lag dus niet aan hem toen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is pas van 1 week ..
Maar ik hou vaak mn mond omdat toch de schuld aan de users wordt gegeven, dat bewijs je met die quotes
want ik had het dus ook op zondagmorgen en daar heeft Ph toch wel gelijk in lijkt me
Kan me ook wel voorstellen dat het gezeur irri wordt (ook een van de redenen waarom ik het niet iedere keer meld)quote:Op maandag 9 februari 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn enige bericht toen kwam doordat, zoals ik net aangaf, ik alleen Pheno's posts toen had gezien en zelf niets ervaarde. Ik had dus de indruk dat hij de enige was. Dat bleek al snel onjuist, want meer mensen hadden er last van. Lag dus niet aan hem toen.
En Sjowhan was volgens mij gewoon het gezeur iedereen keer even zat, als ik zijn berichten zo lees.
Ik geloof ook best dat het onzin is dat het aan de users ligt hoor. Beetje te toevallig als iedereen er tegelijk last van heeftquote:Op maandag 9 februari 2009 14:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, vorige week was het bij mij ook kut... maar goed, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, dat heb ik je toen nog gezegd...
[..]
Maak dat de rest van de crew maar s wijs...
Klopt, maar daarom ook vond ik t niet netjes dat ze zei dat alleen Ph dr last van hadquote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof ook best dat het onzin is dat het aan de users ligt hoor. Beetje te toevallig als iedereen er tegelijk last van heeft.
En volgens mij zei ik toen dat het ook aan FOK! kon liggen ipv je verbinding!
Op het moment dat ik zijn post las, had ik die indruk. Volgens mij kwam jouw melding op MSN pas later. En snel na mijn post zag ik al dat ik er naast zat en Pheno dus niet de enige was.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom ook vond ik t niet netjes dat ze zei dat alleen Ph dr last van had
Ah ok, op die manierquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zijn post las, had ik die indruk. Volgens mij kwam jouw melding op MSN pas later. En snel na mijn post zag ik al dat ik er naast zat en Pheno dus niet de enige was.
Succesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
Met nieuwe harde schijf. Nu kijken wat ik nog van de oude kan redden
Het is toch ook de schuld van de usertsquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet wel dat het natuurlijk voor de crew elke keer vervelend is om te moeten verdedigen. Ik vind het ook niet leuk, maar het is blijkbaar toch erg ingewikkeld. Dat kan en mag, maar om nou het probleem bij de users te leggen?
Ik spreek hier overigens ook niet als "De crew" hoor, netzomin als de namen die ik net zag. Er zijn maar een handjevol mensen die het echt snappen, en die werken op vrijwillige basis allemaal.
Tuurlijk, zonder users ook geen gezeur dat fok traag is!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch ook de schuld van de userts
Je kan er gewoon vanuit gaan dat het aan FOK! ligt hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik vrij weinig (lees: echt bijna niets) van de technische dingen hier snap zeur ik ook zelden, maar het kan gewoon niet dat alle andere sites die ik dan open wel snel gaan en deze niet, het dan aan de verbinding van mij (of mn schoonouders of werk) ligt
Zo test ik meestal of het aan fok ligt.. is die methode juist?
Precies. Het grootste deel van de crew kan de problemen niet eens verhelpen, alleen de techneuten zijn daar toe in staat.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet wel dat het natuurlijk voor de crew elke keer vervelend is om te moeten verdedigen. Ik vind het ook niet leuk, maar het is blijkbaar toch erg ingewikkeld. Dat kan en mag, maar om nou het probleem bij de users te leggen?
Ik spreek hier overigens ook niet als "De crew" hoor, netzomin als de namen die ik net zag. Er zijn maar een handjevol mensen die het echt snappen, en die werken op vrijwillige basis allemaal.
Kijk, jij snapt het welquote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder users ook geen gezeur dat fok traag is!
Je kan het nog via een andere provider proberen, dan weet je het helemaal zeker. In het verleden is het ook wel voorgekomen dat een enkele provider problemen had met zijn DNS-servers, waardoor bepaalde sites het wel goed deden, en andere, waaronder FOK!, niet werkten. Maar de kans dat dat het probleem is, is erg klein, volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik vrij weinig (lees: echt bijna niets) van de technische dingen hier snap zeur ik ook zelden, maar het kan gewoon niet dat alle andere sites die ik dan open wel snel gaan en deze niet, het dan aan de verbinding van mij (of mn schoonouders of werk) ligt
Zo test ik meestal of het aan fok ligt.. is die methode juist?
nou ga je merken dat ik weinig weet ervan:quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan het nog via een andere provider proberen, dan weet je het helemaal zeker. In het verleden is het ook wel voorgekomen dat een enkele provider problemen had met zijn DNS-servers, waardoor bepaalde sites het wel goed deden, en andere, waaronder FOK!, niet werkten. Maar de kans dat dat het probleem is, is erg klein, volgens mij.
Je zou het even bij de buren kunnen testen, of bij je schoonouders, als die een andere provider hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ga je merken dat ik weinig weet ervan:
Hoe kan ik bij een andere provider testen als ik daar geen geld betaal om verbinding te krijgen?
quote:
Hier stijgt de prijs alleen maar... al 11 cent dit jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
Foutje: benzine voor 1 cent per liter relaxed!
Tja, heb ik geen last vanquote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier stijgt de prijs alleen maar... al 11 cent dit jaar.
kan=ZAL, dat zijn van die kleine zekerheden in het levenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je buskaart kan er duurder door worden volgend jaar!.
Boeit me weinig, doe t meeste toch op de fietsquote:Op maandag 9 februari 2009 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je buskaart kan er duurder door worden volgend jaar!.
de 1e boezems in het topicquote:
Jezus, daar krijg je toch pijn in je rug van?quote:
valt me van je tegen dat je dat niet kentquote:
En anders lees je de op evenquote:
NSFW?! Volgens mij heb je dringend een bril nodig!quote:
Dan heb je dit gemist:quote:Op maandag 9 februari 2009 15:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
NSFW?! Volgens mij heb je dringend een bril nodig!![]()
![]()
En nee, ik heb de OP niet gelezen. Was gewoon een instinctieve reaktie...![]()
quote:Disclaimer:
Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Zo dan, en DaMart: Be my guest met dit soort dingen hoorquote:
Op naar degradatiequote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leest den OPquote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen tieten gepost?
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doen volgend seizoen echt mee om de titel. In de Jupiler League
Sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt me van je tegen dat je dat niet kent.
Tieten in spoiler tag zijn ook tieten!quote:
Succesquote:
Toch niet dusquote:
Ok!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo dan, en DaMart: Be my guest met dit soort dingen hoor.
We zouden het niet mer over voetbal hebben hierquote:
Spreek je vanavond wel even dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
Ja Mart, ik heb je bericht over muziek gezien.
Nee, Mart, ik ben niet thuis en dus ook niet op MSN
Voetbal wel... maar niet over Ajax of de wanprestaties van Marco van Bastenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zouden het niet mer over voetbal hebben hier.
Omdat tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
hallo mooie KSC mensen![]()
vanwaar de titel?
Nee, het is juist zo dat het OOK in het algemene topic gezegd werdquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het grootste deel van de crew kan de problemen niet eens verhelpen, alleen de techneuten zijn daar toe in staat.
Ik hoor nu trouwens pas voor het eerst over dat algemene topic. Ik dacht steeds dat mijn reactie op Pheno enorm werd opgeblazen en telkens werd hergebruikt hier.
Omdat mijn tandarts zo'n fijne boezem heeft die tegen mijn hoofd drukte, waardoor de behandeling een stuk aangenamer werd!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
vanwaar de titel?
Dat staat dan los van wat ik zei.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is juist zo dat het OOK in het algemene topic gezegd werd.
leannequote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
vanwaar de titel?
Het gaat heel goed met haarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef DaMart het volgende:
Oh en natuurlijk hallo, Leanne!.
Hoe gaat het met je moeder?.
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik benquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
Hey Damart, Tripack & Pien![]()
Oh, mijn tandarts heeft helaas geen boezem![]()
![]()
Tripack, ik hier?
is je tandarts 40 ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik ben.
Ik heb een boezem die even oud is als ik benquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
jij bent geboren met een volle boezem jah? die van mij moesten nog groeienquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een boezem die even oud is als ik ben
Als mensen vragen hoe oud ik ben zeg ik wel eens: zo oud als mn handen, maar niet als mn tanden..
Er zijn serieus mensen die dat niet snappen
Zie mn editquote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
jij bent geboren met een volle boezem jah? die van mij moesten nog groeien
boezem zijn tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een boezem die even oud is als ik ben
edit: ze was alleen niet altijd uitstekend. maar boezem is boezem![]()
Als mensen vragen hoe oud ik ben zeg ik wel eens: zo oud als mn handen, maar niet als mn tanden..
Er zijn serieus mensen die dat niet snappen
zie mijn vorige postquote:
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met haar![]()
morgen mag ze weer naar huis
Dus een vrouw zonder dikke borsten heeft geen boezem?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
boezem zijn tietenin dat geval hebben mannen ook een boezem
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouwquote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus een vrouw zonder dikke borsten heeft geen boezem?
Zou ik niet te hard zeggen ...
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook eind 20, begin 30 of zo.
Ook alleen aan de kop soms hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouw
Jij bent trouwens wel goed in het verdraaien van woorden...quote:Op maandag 9 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouw
dus vanaf nu hebben mannen ook boezems![]()
![]()
![]()
Wat? Die informatie heb ik uit betrouwbare bron... een vriend van me kent haar van de manege en zei zoiets een keerquote:
ik geloof je... maar dan moeten we hetgeen wat mannen hebben ook boezem noemenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook alleen aan de kop soms hoor
geloof mij nou maar
dat weet ik... ik zeg alleen dat het pas bij je 12e ofzo ontstaat en daarvoor is het exact hetzelfde als bij kerels....quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel goed in het verdraaien van woorden...
ik heb dus nooit gezegd dat mannen ook een boezem hebben.
Ik zeg alleen dat de boezems in grootte verschillen en het niet een dikke boezem hoeft te zijn om een boezem te zijn ...
Nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ik geloof je... maar dan moeten we hetgeen wat mannen hebben ook boezem noemen
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoedquote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Die informatie heb ik uit betrouwbare bron... een vriend van me kent haar van de manege en zei zoiets een keer.
Hou nou maar op.. je maakt het ergerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik... ik zeg alleen dat het pas bij je 12e ofzo ontstaat en daarvoor is het exact hetzelfde als bij kerels....
jah ff switchenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
Hey Damart, Tripack & Pien![]()
Oh, mijn tandarts heeft helaas geen boezem![]()
![]()
Tripack, ik hier?
nee....maar je noemt het pas boezem als het gaat groeien..... en jah zelfs een A is een boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
of moeten we misschien een aparte naam voor vrouwen zonder tieten verzinnen? een net-niet-boezem ofzo
Jawel, maar ik deel je mening gewoon nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoed
Net-niet-tietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
of moeten we misschien een aparte naam voor vrouwen zonder tieten verzinnen? een net-niet-boezem ofzo
ook goed....quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou nou maar op.. je maakt het erger
ik ga niet met pics gooien, maar mn nichtje had al op haar 9e een boezem
volgens mij quote ik DMquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar ik deel je mening gewoon niet
"Mag ik je tieten zien?"quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik bedenk me ineens een hele foute openingszin voor in de kroeg.
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....maar je noemt het pas boezem als het gaat groeien..... en jah zelfs een A is een boezem
Teruglezende denk ik dat ik hem nu wel snap...quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticienquote:
is het ookquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
Die wil ik natuurlijk nog even lezen voordat ik naar huis gaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik bedenk me ineens een hele foute openingszin voor in de kroeg.
ik ben ook lastigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticien
Ik had een meisje in de klas, die moest in groep 5 al bh's aan... Lijkt me echt kutquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
godver.. woordenneukerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ik het ook
maar alle VROUWEN hebben een discussie vind ik goed! kinderen tellen we dus niet mee![]()
quote:
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eensquote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godver.. woordenneuker
als ik nou van vrouwen meisjes maak... klopt het nog (immers een meid van 9 is nog geen vrouw)
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
hijs echt slecht hequote:
Dat magquote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eens![]()
iig iets waar we het over eens zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag
Je hoeft echt mijn mening niet aan te nemen
Maar gelukkig zijn we het al eens dat mannen/jongens ze nooit hebben
Eenschquote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Tieten in spoiler tag zijn ook tieten!
Preciesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voetbal wel... maar niet over Ajax of de wanprestaties van Marco van Basten
Bis heute abendquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Toch niet dus.
[..]
Ok!.
[..]
We zouden het niet mer over voetbal hebben hier.
[..]
Spreek je vanavond wel even dan.
Niet voor die pinguin.quote:
Mijn tandarts is ook van mijn leeftijd en beschikt ook over een boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo fijn he, dat wij het toch weer met elkaar eens zijnquote:
Succesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef DaMart het volgende:
Succes!
Ik ga tieten kijken me in het zweet werken in de sportschool!
Heb je LL gemeet?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Vrijgezel ook enzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Die mag best vaker komen sporten.
Dan moet ze zeker met jou sportenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
.
Die mag best vaker komen sporten.
Nee, geen idee hoe ze heetquote:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zoquote:
Geen idee... ze zag er gewoon leuk uit!quote:
Ze komt jouw stang ondersteunen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zo.
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...
Vriezerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd fijn als je ouders langskomen en een kilobak lasagne meenemen. Maar het moet wel meteen op want het gaat over de datum![]()
Zit je een beetje tegen heug en meug door een kilo lasagne heen te mijnbouwen
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen zequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Ghehequote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Jamaar, ze bedoelen het zo goedquote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja WTH tief op met je aldi shit. Je weet dat ik verdomme aan het lijnen ben
quote:
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?quote:
Doe eens gekquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bentquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Hier idem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Bar weinig kans op maatquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Weet het, maar blijf hopen. Misschien een regenpauze van een half uur oidquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bar weinig kans op maat![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)dspits-verwacht.html
Sterkte!
Ja maar...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |