Ik was pas 15 dus eigenlijk was het een pedo die niets zeiquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat ik iets zei dan? Zo vaak kom ik niet zo dicht bij een vrouwenboezem hoor.
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn dat voor provocerende TT's in mijn nette forum?.
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui benquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaag.
Samen delen dan?quote:
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui ben.
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaanquote:
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?quote:
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?
T is in het andere topic niet te merken nogquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Ik heb 2 gezichten op FOK!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is in het andere topic niet te merken nog
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Dan laat maarquote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderen.
De gifbeker moet leeg helaasquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
Persoonlijk vind ik het véél plezieriger om een tandarts bij zijn ballen vast te houden terwijl hij mijn kiezen boort....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
Kunnen ze niet ergens een kleuter vandaan halen die ze kan trainen? Ik durf te wedden dat het dan beter gaat!quote:
Sorry schatquote:
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?
Maar wel zonde dat de spanning nu uit de competitie is. Ik zie AZ niet ineens die voorsprong meer weggeven. Aloewel, dit seizoen is alles mogelijk natuurlijk.
Mij jaag je niet weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerhet is drama...
Maar we jagen de meisjes weg geloof ik, uitzondering daargelaten.
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met zequote:
Ok ok, ik hou er wel over op danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met ze
Dat is eng te horenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
[..]
Die doen volgend seizoen echt mee om de titel. In de Jupiler Leaguequote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Hoezo?quote:
Dankquote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik hou er wel over op dan.
Nee. Gisteren had ik geen zin en gisteraond ben ik door mn enkel gegaanquote:
Ben je lekker meequote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Gisteren had ik geen zin en gisteraond ben ik door mn enkel gegaanDus vanochtend maar even niet de deur uit. Vanavond maar weer eens proberen
Yepquote:Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeVanavond nieuwe kans dus?
Omdat ik de TT nog een beetje beschaafd wilde houdenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:15 schreef Californium het volgende:
boezemswaarom noemen we ze geen tieten?
Pienquote:
het gaat over tieten hoe je het nu zegt.... Boezems is zo netjesquote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik de TT nog een beetje beschaafd wilde houden.
En een boezem is twee tieten, en daar een meervoud van is nog aangenamer natuurlijk!
Oja... want tieten is er maar 1quote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
En een boezem is twee tieten, en daar een meervoud van is nog aangenamer natuurlijk!
Maar ik ben ook netjes. Deze TT is al een enorme uitspatting van mijquote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
het gaat over tieten hoe je het nu zegt.... Boezems is zo netjes
en nu niet gaan zeiken dat het een werk sc is.... pheno roept ook overal TETTEN doorheen
Goed punt!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja... want tieten is er maar 1
....probeer eens wat grover te wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben ook netjes. Deze TT is al een enorme uitspatting van mij.
Maar volgende keer mogen jouw tieten weer in de TT!
quote:
Omdat het hier geen NSFW isquote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen tieten gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het hier geen NSFW is.
Ik wil PLAATJES van tieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
dat hoeft dan van mij ook weer niet als ik op werk zit eigenlijkquote:
Wanneer heb ik het over de liefde bedrijven dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
....probeer eens wat grover te wordenpraten over tieten en over neuken en niet over boezems en 'de liefde bedrijven'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat al de goede kant op?.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer heb ik het over de liefde bedrijven dan?.
Maar om te oefenen....nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat al de goede kant op?.
maar je begrijpt wat ik bedoel
O en ik doe niet op z'n rusisch![]()
![]()
maar dat gaat de goede kant op jah![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nergensmaar je begrijpt wat ik bedoel
![]()
zoals ik dit weekend al zei: heb ik nietquote:
jaquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...
weet je wat mijn antwoord was?
"zodra ik tieten heb... "![]()
Jij heb heul wel tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik "voor de grap" dit weekend van een klant trouwens...
weet je wat mijn antwoord was?
"zodra ik tieten heb... "![]()
Ja, omdat het lekker veilig is (die bar blijft er toch tussen) durven ze welquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
sommige klanten hebben het lef zeg.....
![]()
goed antwoord wel
gaat wel hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij heb heul wel tietenHele mooie zelfs
![]()
Alleen niet om ertussenin te neuken. Lekker belangrijk
Manboobsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij heb heul wel tietenHele mooie zelfs
![]()
Alleen niet om ertussenin te neuken. Lekker belangrijk
Jeeeeejquote:Op maandag 9 februari 2009 12:32 schreef Pien85 het volgende:
Oh LL, zeg maar tegen je baas: lama zittenIk heb m al
Ik begrijp hem. Was alleen even bang dat ik me ergens echt zo burgerlijk had uitgelatenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nergensmaar je begrijpt wat ik bedoel
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, omdat het lekker veilig is (die bar blijft er toch tussen) durven ze wel
Maar ik ben adrem genoeg om snel te antwoorden
Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik af en toe naar me gegooid krijg ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Yepquote:
Tuurlijkquote:
quote:
True, maar had dr weinig vertrouwen in... Op de sites staat dat ie niet meer verkocht wordt enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
kon ook niet anders.. als ze het daar niet hebben hebben ze het nergens meer
Hij is toch wel met een mooie boog gegaan danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Ik kan er best tegen als iemand in mn tiet knijpt.. ben ik daar niet van gediend zeg ik het wel
Maaaaaaaaaaar... ik waarschuw je 2 keer... als je het dan nog niet snapt ...
En de eigenaar had toch al bijna genoeg van hem (was dronken en irritant) dus toen ik begon te schelden en mn baas zich ermee ging bemoeien werd de klant zo lastig dat het reden was hem eruit te gooien
Ik ben echt wel ruimdenkend, maar heb ook zo mn grenzen..![]()
accepteer die dan ook
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mijquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is toch wel met een mooie boog gegaan dan
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mij
Hij luistert naar ons
Dus deze keer had de klant nog een rechte neus..
Staat wel in het rood nu dus zal er noooooit meer in komen
Trouwens mn baas waarschuwde de klant al nadat hij de eerste keer kneep
2e keer negeerde ik gewoon, maar dat werkte dus ook niet
Denk dat de klant (vrijgezelle man trouwens, koppels zijn nooit irritant) een beetje overmoedig werd omdat ik mn baas een kusje gaf
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?quote:
Ow, werkt dat niet zoquote:Op maandag 9 februari 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?
Gelukkig geldt die logica niet in onze club
Niet voor alle mannenquote:
Ja he.. beter dan die van GRTDOJWquote:
jah tis weer es wat andersquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor alle mannen
[..]
Ja he.. beter dan die van GRTDOJW
dat horen we hier graagquote:
ik ga em gelijk ff halenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat horen we hier graag
* LL geeft bakkie koffie
Ik zit op mn werk in Heerlenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ga em gelijk ff halen
* tripack rekt uit om helemaal in Maastricht de koffie te ontvangen
* LL doet Pien ook kopje gevenquote:
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk in Heerlen
[..]
* LL doet Pien ook kopje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later lieverdquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo richting computerwinkel en daarna huis,
tot laters
Wat een voordeel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Later lieverd
Wat een voordeel hede koffie smaakt weer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat is de whiskey erinquote:
ow is dat hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |