Ik was pas 15 dus eigenlijk was het een pedo die niets zeiquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je dat ik iets zei dan? Zo vaak kom ik niet zo dicht bij een vrouwenboezem hoor.
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn dat voor provocerende TT's in mijn nette forum?.
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui benquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe aan vrouwverheerlijking vandaag.
Samen delen dan?quote:
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ok omdat ik in een goeie bui ben.
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaanquote:
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?quote:
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krijg ik wel tiet-in-gezicht-garantie?
T is in het andere topic niet te merken nogquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Ik heb 2 gezichten op FOK!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is in het andere topic niet te merken nog
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs na de 4-1 ja, kan je nagaan.
Dan laat maarquote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent wel wat kleiner he, dus misschien raakt ze jou wat minder. Ik kan dus niets garanderen.
De gifbeker moet leeg helaasquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
Persoonlijk vind ik het véél plezieriger om een tandarts bij zijn ballen vast te houden terwijl hij mijn kiezen boort....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen delen dan?Ik ben bang voor de tandarts, maar zo'n tandarts zou het vast makkelijker maken
Kunnen ze niet ergens een kleuter vandaan halen die ze kan trainen? Ik durf te wedden dat het dan beter gaat!quote:
Sorry schatquote:
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het onmogelijk is op dit moment, en dat had ik 2 weken geleden echt niet gedacht.....
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ineens is het ingestort na de winterstop. Toch het vertrek van KJH? Of is het Van Basten-effect al uitgewerkt?
Maar wel zonde dat de spanning nu uit de competitie is. Ik zie AZ niet ineens die voorsprong meer weggeven. Aloewel, dit seizoen is alles mogelijk natuurlijk.
Mij jaag je niet weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerhet is drama...
Maar we jagen de meisjes weg geloof ik, uitzondering daargelaten.
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met zequote:
Ok ok, ik hou er wel over op danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... mits we ophouden over voetbal, heb t echt ff helemaal gehad met ze
Dat is eng te horenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou op met je ajax... Ik kan echt geen ajax meer zien
[..]
Die doen volgend seizoen echt mee om de titel. In de Jupiler Leaguequote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Hoezo?quote:
Dankquote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik hou er wel over op dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |