Hij is toch wel met een mooie boog gegaan danquote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Ik kan er best tegen als iemand in mn tiet knijpt.. ben ik daar niet van gediend zeg ik het wel
Maaaaaaaaaaar... ik waarschuw je 2 keer... als je het dan nog niet snapt ...
En de eigenaar had toch al bijna genoeg van hem (was dronken en irritant) dus toen ik begon te schelden en mn baas zich ermee ging bemoeien werd de klant zo lastig dat het reden was hem eruit te gooien
Ik ben echt wel ruimdenkend, maar heb ook zo mn grenzen..![]()
accepteer die dan ook
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mijquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is toch wel met een mooie boog gegaan dan
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Baas mocht niet slaan van zn vrouw en mij
Hij luistert naar ons
Dus deze keer had de klant nog een rechte neus..
Staat wel in het rood nu dus zal er noooooit meer in komen
Trouwens mn baas waarschuwde de klant al nadat hij de eerste keer kneep
2e keer negeerde ik gewoon, maar dat werkte dus ook niet
Denk dat de klant (vrijgezelle man trouwens, koppels zijn nooit irritant) een beetje overmoedig werd omdat ik mn baas een kusje gaf
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?quote:
Ow, werkt dat niet zoquote:Op maandag 9 februari 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus als ik 1 iemand een kusje geef, mag iedereen aan mn tieten zitten?
Gelukkig geldt die logica niet in onze club
Niet voor alle mannenquote:
Ja he.. beter dan die van GRTDOJWquote:
jah tis weer es wat andersquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor alle mannen
[..]
Ja he.. beter dan die van GRTDOJW
dat horen we hier graagquote:
ik ga em gelijk ff halenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat horen we hier graag
* LL geeft bakkie koffie
Ik zit op mn werk in Heerlenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ga em gelijk ff halen
* tripack rekt uit om helemaal in Maastricht de koffie te ontvangen
* LL doet Pien ook kopje gevenquote:
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk in Heerlen
[..]
* LL doet Pien ook kopje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ... nja dan hoef ik me iets minder uit te rekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later lieverdquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo richting computerwinkel en daarna huis,
tot laters
Wat een voordeel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Later lieverd
Wat een voordeel hede koffie smaakt weer goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat is de whiskey erinquote:
ow is dat hetquote:
ow ligt het aan de dag?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
Ha, koffieKon ik wel gebruiken... vandaag is zo'n dag waarop ik echt niet wakker ga worden
Hoest met de krampen en de bijkomende nare gevolgen daarvan?quote:
Het ligt voor mij echt aan de dag... tot 11 uur geslapen, en nóg moequote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ligt het aan de dag?
ik maar denken dat het aan mij lag en de geringe nachtrust die ik heb gehad
te lang doorgeslapen dan? heb ik wel last van.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het ligt voor mij echt aan de dag... tot 11 uur geslapen, en nóg moe
Nee, heb gewoon de hele week erg weinig geslapen, en afgelopen nacht weer eens een beetje goed geslapen... dus dan krijg ik datquote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
te lang doorgeslapen dan? heb ik wel last van.
als ik uitslaap dat ik me dan duffer voel dan wanneer ik te weinig heb geslapen
Erg irritant inderdaadquote:
wat voor 1?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Erg irritant inderdaad
Ik wil een nieuwe telefoon!
Niet waarquote:
naja dan neem ik het klagen wel overquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet waar
Dat ligt aan ons!
Vraag maar aan de crew![]()
![]()
Pheno en ik zeggen het al maanden, maar we mogen er niet meer over klagen
en het zou aan ons liggen
(dus aan mn schoonouders, werk en thuisverbinding)
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet magquote:Op maandag 9 februari 2009 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dan neem ik het klagen wel over.... pm me en ik post het klaaggezang wel
noujah tis al weer een tijd geleden dat ik echt zo erg last heb gehad van deze meldingen.....quote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet mag
Het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien blijkbaar
Als ik niet mag klagen, bannen ze me maar
Zo interessant is Fok! de laatste tijd toch niet meer
Gewoon iets leuks... die van mij begint een beetje uit elkaar te vallenquote:
Ach ik heb t ook te horen gekregen, vorige week ergens... Het lag aan mij! Allemaal leuk en aardig hoor, maar hálf fok had er last van, en na de hele dag kloten kwam Breuls er mee dat t misschien toch wel aan fok lagquote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stiekum zegt niemand mij wat ik wel en niet mag
Het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien blijkbaar
Als ik niet mag klagen, bannen ze me maar
Zo interessant is Fok! de laatste tijd toch niet meer
Ik vind het erger dat het op de users zelf wordt afgeschoven, terwijl ik van ten minste 3 andere locaties op Fok! zitquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah tis al weer een tijd geleden dat ik echt zo erg last heb gehad van deze meldingen.....
maja het is wel erg vervelend als je midden in een gesprek zit
ow dat doet die van mij al ruim een jaar en ik moet er nog een half jaar meequote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks... die van mij begint een beetje uit elkaar te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |