boezem zijn tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een boezem die even oud is als ik ben
edit: ze was alleen niet altijd uitstekend. maar boezem is boezem![]()
Als mensen vragen hoe oud ik ben zeg ik wel eens: zo oud als mn handen, maar niet als mn tanden..
Er zijn serieus mensen die dat niet snappen
zie mijn vorige postquote:
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met haar![]()
morgen mag ze weer naar huis
Dus een vrouw zonder dikke borsten heeft geen boezem?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
boezem zijn tietenin dat geval hebben mannen ook een boezem
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouwquote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus een vrouw zonder dikke borsten heeft geen boezem?
Zou ik niet te hard zeggen ...
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook eind 20, begin 30 of zo.
Ook alleen aan de kop soms hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouw
Jij bent trouwens wel goed in het verdraaien van woorden...quote:Op maandag 9 februari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
nee...maar dan nog zie je het verschil wel tussen een man en een vrouw
dus vanaf nu hebben mannen ook boezems![]()
![]()
![]()
Wat? Die informatie heb ik uit betrouwbare bron... een vriend van me kent haar van de manege en zei zoiets een keerquote:
ik geloof je... maar dan moeten we hetgeen wat mannen hebben ook boezem noemenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook alleen aan de kop soms hoor
geloof mij nou maar
dat weet ik... ik zeg alleen dat het pas bij je 12e ofzo ontstaat en daarvoor is het exact hetzelfde als bij kerels....quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel goed in het verdraaien van woorden...
ik heb dus nooit gezegd dat mannen ook een boezem hebben.
Ik zeg alleen dat de boezems in grootte verschillen en het niet een dikke boezem hoeft te zijn om een boezem te zijn ...
Nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ik geloof je... maar dan moeten we hetgeen wat mannen hebben ook boezem noemen
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoedquote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Die informatie heb ik uit betrouwbare bron... een vriend van me kent haar van de manege en zei zoiets een keer.
Hou nou maar op.. je maakt het ergerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik... ik zeg alleen dat het pas bij je 12e ofzo ontstaat en daarvoor is het exact hetzelfde als bij kerels....
jah ff switchenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
Hey Damart, Tripack & Pien![]()
Oh, mijn tandarts heeft helaas geen boezem![]()
![]()
Tripack, ik hier?
nee....maar je noemt het pas boezem als het gaat groeien..... en jah zelfs een A is een boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
of moeten we misschien een aparte naam voor vrouwen zonder tieten verzinnen? een net-niet-boezem ofzo
Jawel, maar ik deel je mening gewoon nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoed
Net-niet-tietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
of moeten we misschien een aparte naam voor vrouwen zonder tieten verzinnen? een net-niet-boezem ofzo
ook goed....quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou nou maar op.. je maakt het erger
ik ga niet met pics gooien, maar mn nichtje had al op haar 9e een boezem
volgens mij quote ik DMquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar ik deel je mening gewoon niet
"Mag ik je tieten zien?"quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik bedenk me ineens een hele foute openingszin voor in de kroeg.
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
nee....maar je noemt het pas boezem als het gaat groeien..... en jah zelfs een A is een boezem
Teruglezende denk ik dat ik hem nu wel snap...quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... je snapt niet wat ik wil zeggen...maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticienquote:
is het ookquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
Die wil ik natuurlijk nog even lezen voordat ik naar huis gaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik bedenk me ineens een hele foute openingszin voor in de kroeg.
ik ben ook lastigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticien
Ik had een meisje in de klas, die moest in groep 5 al bh's aan... Lijkt me echt kutquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
godver.. woordenneukerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ik het ook
maar alle VROUWEN hebben een discussie vind ik goed! kinderen tellen we dus niet mee![]()
quote:
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eensquote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godver.. woordenneuker
als ik nou van vrouwen meisjes maak... klopt het nog (immers een meid van 9 is nog geen vrouw)
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
hijs echt slecht hequote:
Dat magquote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eens![]()
iig iets waar we het over eens zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag
Je hoeft echt mijn mening niet aan te nemen
Maar gelukkig zijn we het al eens dat mannen/jongens ze nooit hebben
Eenschquote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Tieten in spoiler tag zijn ook tieten!
Preciesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voetbal wel... maar niet over Ajax of de wanprestaties van Marco van Basten
Bis heute abendquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Toch niet dus.
[..]
Ok!.
[..]
We zouden het niet mer over voetbal hebben hier.
[..]
Spreek je vanavond wel even dan.
Niet voor die pinguin.quote:
Mijn tandarts is ook van mijn leeftijd en beschikt ook over een boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik ben.
Zo fijn he, dat wij het toch weer met elkaar eens zijnquote:
Succesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef DaMart het volgende:
Succes!
Ik ga tieten kijken me in het zweet werken in de sportschool!
Heb je LL gemeet?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Vrijgezel ook enzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Die mag best vaker komen sporten.
Dan moet ze zeker met jou sportenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
.
Die mag best vaker komen sporten.
Nee, geen idee hoe ze heetquote:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zoquote:
Geen idee... ze zag er gewoon leuk uit!quote:
Ze komt jouw stang ondersteunen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zo.
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...
Vriezerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd fijn als je ouders langskomen en een kilobak lasagne meenemen. Maar het moet wel meteen op want het gaat over de datum![]()
Zit je een beetje tegen heug en meug door een kilo lasagne heen te mijnbouwen
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen zequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Ghehequote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Jamaar, ze bedoelen het zo goedquote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja WTH tief op met je aldi shit. Je weet dat ik verdomme aan het lijnen ben
quote:
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?quote:
Doe eens gekquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bentquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Hier idem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Bar weinig kans op maatquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Weet het, maar blijf hopen. Misschien een regenpauze van een half uur oidquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bar weinig kans op maat![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)dspits-verwacht.html
Sterkte!
Ja maar...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |