Heb je LL gemeet?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Vrijgezel ook enzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. En wat was er een lieftallige jonge vrouw aanwezig daar. Ze was niet echt lang, wel slank en haar tieten waren weliswaar niet groot, maar de verhoudingen klopten wel zeg maar
.
Die mag best vaker komen sporten.
Dan moet ze zeker met jou sportenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:47 schreef DaMart het volgende:
.
Die mag best vaker komen sporten.
Nee, geen idee hoe ze heetquote:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zoquote:
Geen idee... ze zag er gewoon leuk uit!quote:
Ze komt jouw stang ondersteunen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
Ik wil haar best helpen met gewichtheffen en zo hoor. Even de stang ondersteunen en zo.
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ík heb wat beters te doen dan fok... oh wacht...
Vriezerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd fijn als je ouders langskomen en een kilobak lasagne meenemen. Maar het moet wel meteen op want het gaat over de datum![]()
Zit je een beetje tegen heug en meug door een kilo lasagne heen te mijnbouwen
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen zequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Ghehequote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. De riooldienst belde net. Vriezer is niet echt meer een optie zeggen ze
Jamaar, ze bedoelen het zo goedquote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja WTH tief op met je aldi shit. Je weet dat ik verdomme aan het lijnen ben
quote:
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?quote:
Doe eens gekquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bentquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, hoe kan ik foto's maken van ik die niet op fok is als ik op fok ben?
Hier idem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Bar weinig kans op maatquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier tering weer. Hoop echt dat het morgenochtend wat beter is
Weet het, maar blijf hopen. Misschien een regenpauze van een half uur oidquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bar weinig kans op maat![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)dspits-verwacht.html
Sterkte!
Ja maar...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je niet op FOK! bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |