NSFW?! Volgens mij heb je dringend een bril nodig!quote:
Dan heb je dit gemist:quote:Op maandag 9 februari 2009 15:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
NSFW?! Volgens mij heb je dringend een bril nodig!![]()
![]()
En nee, ik heb de OP niet gelezen. Was gewoon een instinctieve reaktie...![]()
quote:Disclaimer:
Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Zo dan, en DaMart: Be my guest met dit soort dingen hoorquote:
Op naar degradatiequote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van Feyenoord een keer leeg is zondag.
Leest den OPquote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen tieten gepost?
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doen volgend seizoen echt mee om de titel. In de Jupiler League
Sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt me van je tegen dat je dat niet kent.
Tieten in spoiler tag zijn ook tieten!quote:
Succesquote:
Toch niet dusquote:
Ok!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo dan, en DaMart: Be my guest met dit soort dingen hoor.
We zouden het niet mer over voetbal hebben hierquote:
Spreek je vanavond wel even dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
Ja Mart, ik heb je bericht over muziek gezien.
Nee, Mart, ik ben niet thuis en dus ook niet op MSN
Voetbal wel... maar niet over Ajax of de wanprestaties van Marco van Bastenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zouden het niet mer over voetbal hebben hier.
Omdat tietenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
hallo mooie KSC mensen![]()
vanwaar de titel?
Nee, het is juist zo dat het OOK in het algemene topic gezegd werdquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het grootste deel van de crew kan de problemen niet eens verhelpen, alleen de techneuten zijn daar toe in staat.
Ik hoor nu trouwens pas voor het eerst over dat algemene topic. Ik dacht steeds dat mijn reactie op Pheno enorm werd opgeblazen en telkens werd hergebruikt hier.
Omdat mijn tandarts zo'n fijne boezem heeft die tegen mijn hoofd drukte, waardoor de behandeling een stuk aangenamer werd!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
vanwaar de titel?
Dat staat dan los van wat ik zei.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is juist zo dat het OOK in het algemene topic gezegd werd.
leannequote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Leanne het volgende:
vanwaar de titel?
Het gaat heel goed met haarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef DaMart het volgende:
Oh en natuurlijk hallo, Leanne!.
Hoe gaat het met je moeder?.
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik benquote:Op maandag 9 februari 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
Hey Damart, Tripack & Pien![]()
Oh, mijn tandarts heeft helaas geen boezem![]()
![]()
Tripack, ik hier?
is je tandarts 40 ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik ben.
Ik heb een boezem die even oud is als ik benquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik ben.
jij bent geboren met een volle boezem jah? die van mij moesten nog groeienquote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een boezem die even oud is als ik ben
Als mensen vragen hoe oud ik ben zeg ik wel eens: zo oud als mn handen, maar niet als mn tanden..
Er zijn serieus mensen die dat niet snappen
Zie mn editquote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
jij bent geboren met een volle boezem jah? die van mij moesten nog groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |