Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticienquote:
is het ookquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
Die wil ik natuurlijk nog even lezen voordat ik naar huis gaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik bedenk me ineens een hele foute openingszin voor in de kroeg.
ik ben ook lastigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve dat ik een lastig mens ben, moet ik blijkbaar ook eens langs de opticien
Ik had een meisje in de klas, die moest in groep 5 al bh's aan... Lijkt me echt kutquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je snapt duidelijk wel wat IK wil zeggen
Nutteloze discussie trouwens
bij de ene vrouw begint de boezem al op dr 9e en sommigen lijken er wel nooit eentje te ontwikkelen dus
Maar onze conclusie: alleen vrouwen hebben boezems
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
godver.. woordenneukerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ik het ook
maar alle VROUWEN hebben een discussie vind ik goed! kinderen tellen we dus niet mee![]()
quote:
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eensquote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godver.. woordenneuker
als ik nou van vrouwen meisjes maak... klopt het nog (immers een meid van 9 is nog geen vrouw)
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
hijs echt slecht hequote:
Dat magquote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het prima.. maar ik ben er gewoon niet mee eens![]()
iig iets waar we het over eens zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag
Je hoeft echt mijn mening niet aan te nemen
Maar gelukkig zijn we het al eens dat mannen/jongens ze nooit hebben
Eenschquote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Tieten in spoiler tag zijn ook tieten!
Preciesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voetbal wel... maar niet over Ajax of de wanprestaties van Marco van Basten
Bis heute abendquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Toch niet dus.
[..]
Ok!.
[..]
We zouden het niet mer over voetbal hebben hier.
[..]
Spreek je vanavond wel even dan.
Niet voor die pinguin.quote:
Mijn tandarts is ook van mijn leeftijd en beschikt ook over een boezemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij wel, een boezem die ongeveer even oud is als ik ben.
Zo fijn he, dat wij het toch weer met elkaar eens zijnquote:
Succesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:13 schreef DaMart het volgende:
Succes!
Ik ga tieten kijken me in het zweet werken in de sportschool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |