Ik heb echt geen idee hoe zoiets moet, ik kan nog net een URL toevoegen en kopiėren.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FiPo, en sta nog niet in de OP
maakt ook niet uit hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe zoiets moet, ik kan nog net een URL toevoegen en kopiėren.
Bedankt, het zal vanaf nu nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Haar naam doet me denken aan tortellini.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedankt, het zal vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn![]()
Bij "My Name Is Earl" was deze grap:
One time this pirate walks into a bar. He's got the ships steering wheel attached to the crotch of his pants.
The bartender says: "Hey pirate! You've got a steering wheel coming out of your pants!"
And the pirate nods and says: "Arrrr, it's drivin' me nuts"
Sorry.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Bedankt, het zal vanaf nu nooit meer hetzelfde zijn![]()
quote:Bij "My Name Is Earl" was deze grap:
One time this pirate walks into a bar. He's got the ships steering wheel attached to the crotch of his pants.
The bartender says: "Hey pirate! You've got a steering wheel coming out of your pants!"
And the pirate nods and says: "Arrrr, it's drivin' me nuts"
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
FiPo, en sta nog niet in de OP
wel weer referentie in de TT haha
Ik heb ook zitten bunkeren, maar dan met wat anders. Ik heb vandaag een steakpartij gehad (spreek uit als... juist) dus ik heb me lam gegeten aan biefstukquote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik heb ff asociaal zitten bunkeren net.
In de snackbar een broodje kroket, satékroket, shoarmarol en een berehap en thuis nog 2 pannenkoeken
Ik las onlangs dat lintwormen weer gesignaleerd zijn in Nederland.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Komt omdat ik honger heb.
[..]
Bel je morgen trouwens, ben vandaag wat minder in the moodquote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het ook wel weer gezien vandaag.
Is dat een statement of een vraag?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bel je morgen trouwens, ben vandaag wat minder in the mood
Jaquote:Had je ook gebeld van een 010 nummer?
Geen vraag want ik zie geen vraagteken?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een statement of een vraag?
[..]
Ja
En nu plat.
Thx! Hij staat er mooi bij heur!quote:U vraagt, wij draaien.
Met een bord pannenkoeken op schoot ajax-vitesse gekeken zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik heb ff asociaal zitten bunkeren net.
In de snackbar een broodje kroket, satékroket, shoarmarol en een berehap en thuis nog 2 pannenkoeken
met pannenkoeken naar pannenkoeken kijken..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een bord pannenkoeken op schoot ajax-vitesse gekeken zeker
Ik ben ook aan het studeren, tweede jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
yup, heb er nu wat tijd voor, want zoveel is er toch niet te doen op het werk haha. Ben nu aant afstuderen. Jij?
International Business and Languages, laatste jaar dus. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen, maar heb nog tijd zat. Jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het studeren, tweede jaarWat doe jij voor een studie?
quote:De Top20 No Go Area's van RTL Nieuws
"RTL Nieuws heeft de rangorde van de grootste probleembuurten gepubliceerd, omdat wij vinden dat burgers er recht op hebben te weten in welke wijken de problemen het grootst zijn. Zo kan iedereen zelf beoordelen wat er gebeurt met de besteding van belastinggeld en of dat effect heeft. Niks geen politiek gedoe in achterkamertjes, gewoon mensen zelf laten oordelen." (Hoofdredactioneel RTL Nieuws) Het VROM verdomde het om de ranglijst van de Vogelaarwijken prijs te geven. En dus werd er maar weer even een blik WOB-erwten opengetrokken. Gefeliciteerd Rotterdam! Proficiat Kolenkit-buurt Amsterdam. Hoera Utrecht-Ondiep.
Klinkt interessantquote:Op maandag 9 februari 2009 09:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
International Business and Languages, laatste jaar dus. Daarna moet ik even kijken wat ik ga doen, maar heb nog tijd zat. Jij?
Ooooh, dan loop ik minder achter dan jijquote:Op maandag 9 februari 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds alleen 2 boterhammen en boerenkool op
net weer private practice gekeken, nu nog 1 aflevering en ik heb heel seizoen 1 gezien![]()
Groningen is safequote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Van GS:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n beetje heel Rotterdam is dus no-go. Wil jij even die schoffies in de gaten houden Nem?
Zou kunnen, daar zijn er geloof ik een stuk of 40 van. Die van jou staat dan alleen niet in de top20quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groningen is safe
Alhoewel ik me kan herinneren dat ik ook in een 'k/prachtwijk' woon
Mja, het is jammer dat iemand laatst midden op de dag het voorwiel van mijn fiets heeft kunnen jatten, recht voor mn deur, maar verder ben ik wel blij met mijn buurtjequote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou kunnen, daar zijn er geloof ik een stuk of 40 van. Die van jou staat dan alleen niet in de top20
Nou, dat is lang niet heel Rotterdam hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Whiteguy het volgende:
Van GS:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n beetje heel Rotterdam is dus no-go. Wil jij even die schoffies in de gaten houden Nem?
ik schrok me een ongeluk, ik las eerst 'de begrafenis van Nemo'quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:
mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
ga helaas niet naar de besnijdenis van Nemo want heb 2 colleges die ik echt niet mag missen
Redenloos en out of the blue, of is er een kenbare aanleiding?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
nee johquote:Op maandag 9 februari 2009 11:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik schrok me een ongeluk, ik las eerst 'de begrafenis van Nemo'![]()
succes met je dag vandaag, gewoon proberen rustig te blijven
huilbui? hoezo?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef MaJo het volgende:
mijn eerste huilbui heb ik er al opzitten dus ik verwacht dat dit weer een lekker labiel dagje wordt
ga helaas niet naar de besnijdenis van Nemo want heb 2 colleges die ik echt niet mag missen
Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoonquote:Op maandag 9 februari 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Redenloos en out of the blue, of is er een kenbare aanleiding?
zie hieronderquote:
Ik baal wel jaquote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Jammer dat je niet naar de besnijdenis kan MaJoNouja, vooral voor IARL en zn vrouw waarschijnlijk, het lijkt mij helemaal geen pretje om daarbij te zijn
Maar wel een belangrijke en symbolische gebeurtenis natuurlijk, en de bekendmaking van de naam!
Ik hoop dat IARL een mooie dag heeft en straks een nog trotsere papa is
Tja, het enige dat je hier mee kan, is jezelf altijd zo lang mogelijk voorhouden dat het waarschijnlijk iets buiten jou om isquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoon
had dat gister bij jou ook een beetjekan gewoon niet omgaan met crankyness en boosheid, betrek dat allemaal op mezelf
Kun je het niet als praktijkles voor je religiestudies aantekenen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik baal wel janiet om het gebeuren zelf nee maar het is toch een heel belangrijk moment
maar kan me niet permiteren deze colleges te missen helaas
Ja dat is dus het probleem. Ik voel gewoon slecht aan of iemand boos of teleurgesteld is en als dat niet zo is wekt dat irritatie op. Maar straks is iemand wel boos en dan doe ik alsof er niks aan de hand is, dat is toch ook raar?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tja, het enige dat je hier mee kan, is jezelf altijd zo lang mogelijk voorhouden dat het waarschijnlijk iets buiten jou om isEn dus niet vragen of iemand boos op je is
Maar zoals hier laatst al stond, heb ik daar ook wel eens moeite mee, en da's lastig af te leren....
Dat had inderdaad gekund ware het niet dat ik vandaag politicologie hebquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun je het niet als praktijkles voor je religiestudies aantekenen?
Een en al verstandigheidquote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had inderdaad gekund ware het niet dat ik vandaag politicologie heb
we hebben vandaag hoorcollege over een opdracht die we over 3 weken moeten inleveren. Kan me niet permiteren om dat te missen, aangezien het nogal een pittig vak is
en daarna heb ik werkgroep, die ik 2x mag missen. Gezien mijn gezondheid momenteel lijkt het me niet zo slim om te missen als ik me wel goed voel.
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je Private Practice nog af kunnen zien trouwens?
Ik heb net afl 1 van seizoen 2 gekeken, men dat begint meteen wel heftig
Ik volg gewoon alles mee vanuit USA. Dus ik zit nu op ep 14 van S2 van PP. De relaties tussen de characters lopen op het moment wat stroef, het mag wat sneller.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neeik heb een versie die steeds blijft hangen
ik probeer hem vanavond online te kijken. Bij mijn ouders is de internetverbinding vrij brak dus die trok het niet
Tsja, dat kan gebeuren. Gelukkig heb je ons nogquote:Op maandag 9 februari 2009 13:54 schreef Soempie het volgende:
Fok! is hier heel traag.![]()
Ik moet nog een paar uur wachten op het volgende college en verveel me een beetje.
Ik had m'n hoop ook op jullie gevestigd, maar dan moet Fok! wel meewerken natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, dat kan gebeuren. Gelukkig heb je ons nog
Dat is wel een voorwaarde jaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had m'n hoop ook op jullie gevestigd, maar dan moet Fok! wel meewerken natuurlijk.
Ben je al eerder in Parijs geweest?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik ben aan het wachten op n smsje dat we de creditcard van dr ouders mogen gebruiken haha
Wel goed, gisteren heftig opgeruimd omdat ik bezoek kreeg. Ik zie hier zelden zoveel vloerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef Soempie het volgende:
Goed.![]()
Sinds ik ontslag heb genomen en niet meer elke week naar Groningen moet ben ik een stuk vrolijker en rustiger. Plus dat ik eindelijk mensen leer kennen hier in Nijmegen. Echt toffe mensen.![]()
Nog even en ik heb m'n leven op orde.![]()
Hoe is het met jou?
een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)quote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je al eerder in Parijs geweest?
Vaker bezoek regelen dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren heftig opgeruimd omdat ik bezoek kreeg. Ik zie hier zelden zoveel vloer![]()
Hoezo was je er op tegen?quote:Ik heb besloten een werkcollege te skippen (begint over vijf minuten), moest daarvoor een vacature in het Engels hebben gevonden en presenteren (op zich niet zo'n probleem), maar dat moest ook met passende kleding. En daar ben ik in dit geval tegen, dus ik ga niet. Betekent wel dat ik het niet nog een keer kan overslaan, omdat ik dan te weinig participatie haal en het vak moet overdoen... Dat was nog wel even een twijfelpunt.
Zelfde hier.quote:Voor woensdag moet ik iets af hebben, maar ik heb geen zin daarin. Dat stel ik dus uit tot morgenDan moet ik wel eerder op school zijn, maar ach. En misschien verveel ik me vanavond en ga ik er dan mee bezig
En dan nog een keer naar Parijs.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsayquote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
een keer of 6, heb alles al gezien, zij ook dacht ik.. maar stiekem gaan we denk ik wel even de eiffeltoren in, en zeker naar mont martre (als je het zo schrijft)
Brugge is ook heel romantischquote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan nog een keer naar Parijs.Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
quote:
Dat is het plan, en omdat het nu is opgeruimd gaat dat misschien ook wel lukken. De drempel is dan een stuk lager voordat je mensen bij je thuis uitnodigtquote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaker bezoek regelen dan.
Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.![]()
Ik vond het een beetje onzinnig voor een verhaaltje van 2 a 3 minuten. En het werd vorige week verteld, ik heb hier geen nette kleding dus die zou ik of moeten ophalen (enkele reis is circa 3 uur) of kopen. Als het langer van te voren was verteld had ik het waarschijnlijk wel gedaan.quote:[..]
Hoezo was je er op tegen?![]()
Uitstellenquote:[..]
Zelfde hier.
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan nog een keer naar Parijs.Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet of je van musea houdt, maar als je het Louvre niet wilt of al hebt gezien: Musée d'Orsay
Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel de romantische stad bij uitstek natuurlijk..
Op zoek gaan naar de perfecte, ultieme Parijse croissant?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.![]()
[..]
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom. Zo aardig zijn die Fransen niet, Parijs is ook niet echt een mooie stad en het stinkt er.
Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights. Madrid is bijvoorbeeld veel mooier. Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.![]()
[..]
Heb ik ook al gezien, de eerste twee keer ga je naar alle normale shit, daarna ben ik naar wijken etc gegaan en wat meer local plaatsjes, en toen de 2e-graads sightseeing stuff. Nu wordt het moeilijk wat we gaan doen haha
Klinkt echt romantisch.quote:Maar goed, we gaan er toch heen, kunnen we er beter het beste van maken.
dat lag mooi binnen ons budget, en zij wou er graag heen, dus dan vind ik dat wel prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie nu dan voor Parijs gekozen?
Nee zo was het niet bedoeld haha, maar ik bedoel dat dit ook leuk is, het maakt me eigenlijk niet uit waar we heengaan als het maar met zn 2-en is. En dat klinkt weer te committed, wat ik ook weer niet wil. Tis nooit goedquote:
Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ookquote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
Londen is ook maar een saaie stad, rome is al een stuk beter, en barcelona, daar moeten ze maar een keer wat afbouwen XDquote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor Amerikanen zal Parijs ook best leuk zijn, allemaal wat oudere gebouwtjes en zo. Maar wat dat betreft bestaan Rome, Londen, Barcelona en nog wat andere steden ook
meegaan!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Auto is verkocht.![]()
Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen.Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.
![]()
Zeg even iets verstandigs tegen me.
is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Soempie het volgende:
Ik vond Londen zo tof en Barcelona ook al! Vooral het uitgaansleven in Barcelona en natuurlijk al die mooie bouwwerken van Gaudi.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
hij sprak het zo uit: (texaans accent) Excuse me, do you know where the Tsjeaaamp-selaaaaisis is?
Dan zeg ik het zelf wel: Soemp, je verveelt je toch dood in een garage! Daarbij is het het eerste college van de reeks en is het handig om dat college te volgen. Als je nu afhaakt ga je volgende week weer niet, dat weet je zelf ook wel.quote:
heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
is opzich wel super, maar reizen is echt een passie van me, en er zijn zoveel dingen zoveel mooier... dat je een beetje verwend raakt op een gegeven moment. Maar ik kan me er nog steeds goed vermaken.
Welke is de nieuwe? De BMW of de Ford?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Auto is verkocht.![]()
Helaas moet Wiebel vanavond nu met onze 'nieuwe' auto naar een garage in Zeeland, dus ben ik vanavond weer alleen.Ik overweeg nu het college te skippen en mee te gaan.
![]()
Zeg even iets verstandigs tegen me.
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je al zo veel gezien? Zo veel dat je meerdere keren naar dezelfde steden gaat?![]()
Ik word bijna jaloers. Ik heb nog zo ontzettend veel niet gezien, maar misschien is dat juist ook wel leuk.
De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke is de nieuwe? De BMW of de Ford?
quote:Soemp, je moet naar het college gaan want anders haal je het vak niet en dan heb je volgend jaar weer veel minder tijd om met Wiebel door te brengen! Ga naar het college en gebruik de tijd alleen om iets leuks voor Wiebel klaar te zetten. Bak bijvoorbeeld een boterkoek!
Wrijf het maar in.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20![]()
Ik heb rijles gehad in een BMW. Reed prima, maar die auto was echt niet geschikt voor meer dan 2 personen. En er zat wel een achterbank inquote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
De BMW. De Ford was ook nog vrij nieuw, maar Wiebel had zo'n spijt dat hij z'n oude BMW weg had gedaan en er een Ford voor in de plaats had gekocht...Nu dus weer een BMW.![]()
Als je maar niet gezond wil gaan doen door de boter te vervangen door van dat margarinespulquote:
Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereldquote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20![]()
half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Zo, doe je goed! Ik wil ook erg veel gaan reizen, tenminste, ik wil veel zien van de wereldMaar dit doe je allemaal in je vrije tijd of ook met je studie?
Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!![]()
Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
half jaar spanje was vanwege stage, en half jaar kaapstad was vanwege studie. Je kon kiezen tussen half jaar stage buitenland en/of half jaar studie buitenland, dus heb ik het er lekker van genomen. de rest is in vrije tijd. Nu staat dus parijs op de agenda en dan in de zomervakantie met vrienden weg, en zelf naar vietnam, daar wil ik nog eens heen!![]()
Maar reizen is altijd super, daar leer je echt veel van, zeker als je op jezelf in een vreemde stad zit. En het maakt gelukkiger, omdat je er ervaring mee wint, geld is namelijk terug te verdienen en ervaring kun je niet kopen.
Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuk hoor, nu heb ik daar nog geen tijd voor omdat ik in mn examenjaar van het VWO zit maar ik ga daarna een studie doen die erg internationaal is en veel mogelijkheden om naar het buitenland te gaan, ga ik ook zeker weten doenDit jaar ook al redelijk veel op het programma, volgende week dan New York, na de examens 2 weken Turkije, In de zomervakantie Frankrijk en Spanje en in December naar het Caraibisch gebied.
Erg leuk allemaal, maar ook erg duur! Maar daar werk ik dan ook voor
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat doe je dan door het ticket te kopen, wijsneus?moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me morequote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je al op kamerjacht Nes? Het kan ook geen kwaad om je alvast in te schrijven bij een woningbouwclub, voor het geval je toekomstige huisgenoten niet bevallen
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
moet ik wel zeggen dat ik een rijke opa en oma heb. maar maakt dat iets uit? Ik werk er ook voor hoor.
via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga in de loop van het eerste jaar op jacht! Moet alles zelf betalen dan en wil dat dus nog even uitstellen. Treinen is op zich nog wel te doen en een vriendin van mij gaat daar meteen al op kamers, kan ik ook als het nodig is blijven slapen als ik wil. Maar woningbouwclub? Tell me more
oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiėle aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik misgun het je niet hoor
Bij mij was het ongeveer 7 maanden na het inschrijven. Vervolgens duurde het nog ruim een maand voor ik de sleutel had vanwege wat gezeur met de sleutel en zo, maar nu woon ik er en het bevaltquote:Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
via de woningbouw zijn er vaak na een tijd redelijk goede woningen voor redelijke prijzen te strikken. Het enige nadeel (had ik dan), was dat ik er lang op moest wachten in een wachtlijst. Maar zeker handig om te verhuizen binnen de stad na je je eerste kamer een jaar oid hebt gehad.
Klopt, zie ook mijn tekst in de spoilerquote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
oooh, ik las voor ipv door haha. idd. wanneer je het ticket koopt is dat slechts de materiėle aankoop. wanneer je het uiteindelijk ten uitvoer brengt verkrijg je ervaring, en maak je geheugenkapitaal aan. dit geheugenkapitaal is uiteindelijk het resultaat van het kopen van het ticket en het investeren van het geld, de tijd en de moeite. Zo zie ik het althans. Je neemt het voor altijd met je mee.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Parijs vind ik ook een kut stad
Als je dan toch een 'mooie' stad wil zien, ga dan naar Praag ofzo.
En BJ: mooie lijst![]()
Over twee maandjes ga ik ook richting st-Petersburg.. ik ben benieuwd
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.Ik ga af op beelden uit films waarbij je verliefde stelletjes ziet wandelen door Parijs.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nergens voor nodig meisquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net eindelijk naar de ub geweest om mijn boete te betalen en nieuwe boeken op te halen, maar ik ben er helemaal depressief weer van teruggekomenIk voelde me net een fossiel dat daar nog rondzwierf
Nououuouo, ik ben op weg om af te studeren ja, maar dat gesprek vandeweek heeft me niet echt hoopvol gemaakt voor een snelle afloopquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nergens voor nodig meisJe bent al hartstikke goed op weg ja
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Als we gaan opscheppen'Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere'
Ik ben al over de hele wereld geweest
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje algemeen geconditioneerd, mensen denken meteen aan romantiek bij parijs, maar in feite is het een smerige stad met gewoon veel culturele sights.
Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk foutquote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam IS ook gewoon heel mooi.
Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
PM-etjequote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee had wel een aanleiding. Mijn moeder was een beetje cranky dus ik vroeg of ze boos op me was. Ze viel toen tegen me uit dat ze zich gewoon niet lekker voelde en ik niet altijd moet denken dat ze dan meteen boos is. Ik schrok daarvan en moest huilen. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet begrepen word. Voor mij voelt het alsof iemand boos op me is maar ik krijg dan altijd het verwijt dat ik niet alles op mezelf moet betrekken. Maar doe het niet expres ofzo, zo voelt het gewoon
had dat gister bij jou ook een beetjekan gewoon niet omgaan met crankyness en boosheid, betrek dat allemaal op mezelf
Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook wel mooi, maar snap niet dat de Amerikanen dat ook vinden, ik bedoel, met al die enorme steden in Amerika. Dan zie ik Amsterdam niet in hun top staan, maar ik heb dat dus duidelijk fout
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenisquote:Op maandag 9 februari 2009 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amerikanen vinden Amsterdam mooi omdat het zo oud is en dat is te zien. Er zit geschiedenis achter.
Het gaat in dit geval dus helemaal niet om de grootte van de stad.
Ik zie geen PM?quote:
Ze hebben/hadden de indianenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
Parijs en Amsterdam, daar noem je clichésteden.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Nesle het volgende:
In de ogen van de Amerikanen is Parijs echt suuuuuuuuuuupermooi, evenals Amsterdam
Dat merkte ik vorige zomer echt supererg toen ik daar 2 weken bij mijn familie was, waren de buren op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk en Nederland en ze vonden het beautifullllll
Over dat gesproken: ik zit nog te wachten op de opening van Burj-al-Dubai.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat daar grote lelijke wolkenkrabbers staan, en wij in europa hebben oude karakteristieke gebouwen.
Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een van de main reasons dat Amerikanen wel graag hun geliefde land verlaten geloof ik: in andere landen is wel een culturele geschiedenis
Een gemiddelde kerk hier is bijna 3x zo oud als het oudste gebouw daar.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zat ooit in een rondvaartboot met een vriend uit Amerika. Toen kwamen we langs een grachtenpand dat dus op zichzelf al veel en veel ouder is dan de gehele VS bij elkaar en dat vond 'ie absurd.
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebbenquote:Former Spice Girl Melanie Brown and her baby daddy, Eddie Murphy, have apparently settled their 15-month child support battle.
Eddie has agreed to shell out $50K/month for the upkeep of Angel, the daughter he denied was his ’til DNA results came in, from now to her 18th birthday.
Eddie has also FINALLY agreed to see little Angel.
Iedereen weet dat dat geld naar de moeder gaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Soempie het volgende:
Er stond/ staat (nog niet opgegeten hoor) een chocoladepaashaas op m'n bureau.
![]()
Zulke bedragen sterken mij in mijn hoop dat de zeepbel Hollywood barst.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
$50 000 per maand. Dat is 10,8 mln in totaal. Waar zal dat kind zoveel geld voor nodig hebben
Ook lekker.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een griesmeeltoetje dat ik nu ga oppeuzelen.
Ja, ik heb ook liever een paashaasquote:
Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies wasquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Pizza was lekker
ondertussen de season finale van private practice gekeken. Nu deed ie het welik wil meer zien!
maar eerst maar eens aan mijn opdracht
Selectief luisteren.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader had een pizza voor me gehaald. Maar dat was precies die éne waarvan ik van de week nog had gezegd dat die zo vies was
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dit briefje op m'n bureau:
De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.
![]()
Ik heb geen trek in soep en alleen een tartaartje lijkt me ook niet lekker.
Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft boodschappen gedaan en allemaal ingredienten gekocht waar ik niet zo heel veel mee kan.![]()
Stokbrood met chocopasta wordt het denk ik.
Ik kan er inderdaad ook een HT-combinatie van maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft hij gehaald? Vertel, vertel!
Ik geloof echt niet dat įlle groente op wasquote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dit briefje op m'n bureau:
De groenten waren op, dus ik heb tartaar, maar ook stokbrood voor als je soep wilt. En er zijn eitjes.
![]()
Ik heb geen trek in soep en alleen een tartaartje lijkt me ook niet lekker.
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat įlle groente op was
Of iets anders... Enniewee, wat heb je wel in huis?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de voorverpakte groenten waar ik om gevraagd had. Maar hij had ook gewoon los al die dingen kunnen kopen natuurlijk.
Soempie is veel te liev om dat te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
Zo'n kenau ben ik toch niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik zijn probleem wel. Want als 'ie dan alle losse onderdelen meeneemt, begin jij natuurlijk weer met de deegroller te zwaaien dat je daar niet om gevraagd hebt
Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardagquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie is veel te liev om dat te doen
Nem kent ook andere verhalen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie is veel te liev om dat te doen
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog geen deegroller heeft. Maar die heb ik al beloofd voor haar verjaardag
quote:
Rijst + ui + fruitstukjes (hangt er van af wat) + chilisaus, ketjap of iets in die geest met de tartaar er los bijquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
Wat ik al noemde en pasta, rijst, brinta, kruiden, jam, hagelslag, uien, soepspullen, fruitstukjes in blik en popcorn. Dat zijn de meest noemenswaardige dingen.
Zo, dat moest gequote wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
En zo, op een kille maandagavond, kwamen de eetgewoonten van Hawaii_Tim, eindelijk van pas voor overige AKQ SC leden
Dat zal je leren recepten op Fok te plaatsenquote:
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?quote:
quote:Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
Smelten!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?
Frambozenvla, dįt is pas lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie nicks hebben sommige internetters toch. Ik las net
[quote]Met dank aan Frambozenpudding voor de submit"
quote:
Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ie ook zo'n mooie strik om z'n eitjes?
Duh, Michaėlquote:
Ik ookquote:
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?
Dat magquote:
Nicequote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ken er ook al eentje met die naam... Wat dat betreft ga ik er vanuit dat Red's versie de naam terug naar het positieve gaat trekken
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naam
Ik ken wel Maple Town.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Kent iemand van jullie MapleStory? Gratis RPG in 2Dben benieuwd
Kom bij de club!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet de naam ook nog niet
Ja maar ik ga dus niet. Ga zondag een week naar Engeland. Dus ik moet mijn kaartjes kwijtquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naam
k zag trouwens de affiche voor Emiliana Torrini hangen aan Paradiso en vroeg me nog af of je zou gaan
Dat was vast de auto van Willem Endstra. De vastgoedmagnaat verkocht deze auto te vroeg, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Ik, v.w.b. de terminologie dan...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Server A - Partij 1
Server B - Partij 2
Partij 1: site
Partij 2: andere site
Partij 3: CMS installateur
Partij 4: Andere CMS installateur
Partij 5: de host van partij 2
Partij 1 en 2 willen van Partij 4 weten hoe het met de verhuizing van een zooi sites met content staat.
Partij 4 zegt dat Partij 5 bezig is met de verhuizing.
Partij 2 zegt niets op de server te zien.
Na een hoop gezeik komen we erachter dat Partij 4 een fuck-up heeft gemaakt en dacht dat Partij 2 dezelfde was als Partij 5.
Oftewel: niets verhuisd.
Partij 2 is nu aan de gang met verhuizen maar krijg halverwege van Partij 4 te horen dat de content ergens anders heen moet
Wie snapt het nog?
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.![]()
Mag ik nu, Nem? Mag ik nu huilen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Die heb ik wel eens gepost en ik heb het er mij met Sheep over gehad. Je luistert niet naar ons.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden niet opgelet, toen is dit liedje uitgebracht
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag kwam ik tot de conclusie dat airbags volledig overbodig zijn. In een auto heb ik veel meer kans om dood te gaan door een aanrijding dan thuis, terwijl ik thuis helemaal geen airbags heb en in een moderne auto zitten er een stuk of zes.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, v.w.b. de terminologie dan...
Ja, maar nu huil ik gewoon keihard met je meequote:
Airbags zijn DUUR.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
1 - what the fuck er is hier ook criminaliteit
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Ik heb een Ford Focus C-Max.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Maar dan nog... ga andere dure dingen stelen ofzo.quote:
Mn pa ook, maar die was ongeschonden. Nu wonen wij er ook wel een eindje vanaf en niet in een woonwijk... dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Ford Focus C-Max.
Valt die ook onder de risico groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mijn reacties waren
Lijkt me niet, vandalen gaan niet de tijd en moeite nemen om een airbag uit je auto te schroeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.
In Mei dacht ik. Maar bedoelde meer die Amerikaansequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ze zullen wel druk bezig zijn met de schoolexamens. Nog 3 maanden tot de Centrale examens, toch?
Nu is het een kwestie van bijhouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.![]()
Mooie naam, hč? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachterquote:
Ik ben heel vaak gewoon werk aan het doen tijdens het fokken hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:55 schreef wyccie het volgende:
Oh je bent/was dus aan het werk.
Ik ga ook plat. Morgen weer leuk doktertje spelen.
Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hč? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
De nieuwste Heroes staat ook weer onlinequote:
Ik vind het een mooie naamquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hĆØ? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
idd mijn vierde bak nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:17 schreef Soempie het volgende:
Mogguhhh![]()
Hoe was je trip naar het buitenland?
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De nieuwste Heroes staat ook weer online
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef B.ertha het volgende:
Ten eerste wil ik ook even patsen dat ik de naam lekker ook al wist
[..]
Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuis
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ja, Iamredleader is sinds vorige week papa...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik zal hier wel te nieuw voor zijn, ik begrijp dat er iemand papa is geworden?
Maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Soms he, dan is een andere serie zo leuk dat je een andere serie gewoon niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2moet maar weer eens bijkijken
J.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Aha, op die fiets. Wat is trouwens de eerste letter? J of Y?
Klopt, maar alleen mat achternaam. Van die socialoog dusquote:de tweede naam is vast ook te vinden op wikipedia
zo, heb vrij gekregen, dus nu kan het feest beginnen. Ik heb alleen geen reet te doen op t werk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
reis naar parijs is geboekt, as donderdag tm zondag! ik heb er zin in! Alleen dalijk nog vrij vragen van mn afstudeerstageeigenlijk in verkeerde volgorde gedaan...
\quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellen
tot die tijd moeten we het met wikipedia doen
ik wist de tweede naam trouwens vorige week al
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh wacht, ik weet de naam ook. Red had me gisteren een SMS gestuurd maar heb niet gehoord dat ik er een kreeg, vandaar dat ik er nu pas achter kom
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
We zijn wel hecht jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
Tja.. 't is maar net hoe je het opvat of het beledigend is of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
daar moest ook joodS staan, was de S vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
als je joods zou zeggen is dat geen probleem, jood ligt denk ik wat gevoeliger
voor zover ik weet alleen Iamredleader en zijn vrouw en Physicsrules en DaviniaHR (ook getrouwd), maar die komen niet zo vaak. Islamitisch niemandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
zijn er zo nog meer mensen hier van joodse komaf of islamitische komaf oid?
Ik heb lang niet van iedereen het mobiele nummer hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
En mn kind ook, he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen Iamredleader en zijn vrouw en Physicsrules en DaviniaHR (ook getrouwd), maar die komen niet zo vaak. Islamitisch niemand
Dat kind kan nog niet voor zichzelf beslissen, dus die telt niet mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En mn kind ook, he?
Ach, en als je zegt: jij bent een jood, is toch niets mis mee?
zeggen: je bent joods, klinkt wat vriendelijker, denk ik,
maar er ligt ook heel veel in de toonzetting
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die de naam nog niet weer?
wat een levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeKomt vanzelf
Ik was pas om half 12 wakker
Hij is joods, of hij er later iets mee doet, is een tweedequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kind kan nog niet voor zichzelf beslissen, dus die telt niet mee.
Mijn ouders zijn ook gelovig, maar ik heb daar absoluut niks mee.
laten jullie hem daar totaal vrij in, of stuur je hem wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hij is joods, of hij er later iets mee doet, is een tweede
Genuanceerd...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. 't is maar net hoe je het opvat of het beledigend is of niet.
Als je het zo wil zeggen: IARL is van joodse komaf, MadMaster is een jood.
Eigenlijk vind ik dat altijd raar. Net als dat ik "neger" geen scheldwoord vind of een negatieve bedoeling heeft, zijn "jood" en "neger" altijd taboe. Maar Indiaan is wel normaal. Ik weet wel waar het vandaan komt in de geschiedenis, maar ik vind het altijd jammer als de persoon in kwestie gepikeerd is als dat woord(neger, jood) gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
als je joods zou zeggen is dat geen probleem, jood ligt denk ik wat gevoeliger
Meuningquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, morgen kan ik niet mee MaJo
WTF?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |