quote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef HostiMeister het volgende:
In ieder geval toch weer een heel topic vol gekregen dit weekend, is tegenwoordig al heel
Oi, jij zou nog een chickie voor Mikkie hosselen, right?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef LastRequest het volgende:
tvppp
Jup, komt goed!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, jij zou nog een chickie voor Mikkie hosselen, right?
respetcquote:
(Ben ook wel benieuwd, mocht het allemaal goed gaan wil ik me namelijk ook wel aanmeldnquote:
ja als met dat meisje niet lukt wil jij wel met mikkie datenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
(Ben ook wel benieuwd, mocht het allemaal goed gaan wil ik me namelijk ook wel aanmeldn)
Ja, sinds Cali toch maar homofiel gewordenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als met dat meisje niet lukt wil jij wel met mikkie daten?
Hoeft ook weer niet, Mik heeft best een grote verkleedkist.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, sinds Cali toch maar homofiel geworden
Whehequote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, komt nog ff een maat langs zo, die belde me op of ik iets doen had. Om half twaalf op zondag, wat doe je dan normaal?
tja uuhhhh... tv kijken/bankhangenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, komt nog ff een maat langs zo, die belde me op of ik iets doen had. Om half twaalf op zondag, wat doe je dan normaal?
Dus dat ik maar voor de travo's ga? Wie is dan de pitcher en wie is dan de receiver?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeft ook weer niet, Mik heeft best een grote verkleedkist.
Kut is dat hè. Daarom ga ik ook nooit 'vroeg' slapen als ik vroeg op moet. Dan liever de avond erna op tijd gestrekt of eventueel een powernapje.quote:
De kans dat je dan thuis bent is wel vrij groot jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hij heeft een mep chips, bier en wiri meegenomenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kans dat je dan thuis bent is wel vrij groot ja.
kutspel, level 15 en ik stopquote:Op maandag 9 februari 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
Spel: Totem Destroyer 2
das leuk voor als je niet kan slapenik ben t ook aan t doen
mogguhquote:
Burgerlullen gaan om 23u naar bed, jwtzquote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt.
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Burgerlullen gaan om 23u naar bed, jwtz.
Eén voordeel: op de heenweg kun je lekker doorstuiteren midden in de nachtquote:
Uhuh. Reed in een oude Jaguar Continental. 4 liter motor van voor de tijd van het nieuwe rijden. Heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén voordeel: op de heenweg kun je lekker doorstuiteren midden in de nacht.
Als je doorjuttert loopt het 1:5 ofzo, maar daar krijg je dan wel comfort voor terugquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh. Reed in een oude Jaguar Continental. 4 liter motor van voor de tijd van het nieuwe rijden. Heerlijk!
Idd, maar dikke care. Sport-mode erop, gas geven en al die kutgolfjes eruit blazen. En kut mercedesjes. En kut bmwtjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je doorjuttert loopt het 1:5 ofzo, maar daar krijg je dan wel comfort voor terug.
Mooi hè, als je niet zelf hoeft te tanken?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, maar dikke care. Sport-mode erop, gas geven en al die kutgolfjes eruit blazen. En kut mercedesjes. En kut bmwtjes.
Nou ja, hoef het niet te betalen. Ik heb hem geleend van een vriend van me om mijn zusje naar schiphol te brengen dus. Ik ga zelf fitnessen zo en dan ga ik ook mooi met de auto, en vanavond gaat ie weer terug. Red ik precies op de benzine die ik er in heb gegotenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi hè, als je niet zelf hoeft te tanken?
Je snapt dat dat ding in de stad meer zuipt dan Bonnie St. Claire en André Hazes samen met carnaval?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou ja, hoef het niet te betalen. Ik heb hem geleend van een vriend van me om mijn zusje naar schiphol te brengen dus. Ik ga zelf fitnessen zo en dan ga ik ook mooi met de auto, en vanavond gaat ie weer terug. Red ik precies op de benzine die ik er in heb gegoten
Ja, maar dan gooi ik er zelf gewoon extra in. Kost een berg, rijdt een beetje.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt dat dat ding in de stad meer zuipt dan Bonnie St. Claire en André Hazes samen met carnaval?
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, maar dan gooi ik er zelf gewoon extra in. Kost een berg, rijdt een beetje.
Plastic galore! Maar goed, voor anderhalve maand is dat goed uit te houden. Tegenover dat plastic staan van die grote leren stoelen, een heerlijke automaat, airco en alles...niks mis mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Sander het volgende:
Haha die zijn wel cool. De modellen die ik ken zijn wel erg plastic, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar ik ben weg, tot laters!
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme waarom is de kaartverkoop van HSV - NEC nog steeds niet van start?.
dat je te laat was?quote:
Dudequote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, goeiemorgen mensen. Avontuurtje wel weer beleefd
Zou gister naar Yashi (bij d'r ouders thuis), dus fijn onderweg met het autotje. Kom ik bij afslag van de autoweg (reed achter voorganger, dus ongeveer 100), neem afslag, eerste bocht gaat netjes, tweede bocht iets minder, auto begint wat te schuiven, geprobeerd te corrigeren, ging niet zo best en dus met 80 á 100 van een talud afgejakkert. Naar eigen indruk over de kop geslagen, en toen ik weer stilstond alles onder het glas. Voorruit aan de rechterkant helemaal naar binnen is wat ik me van in de auto nog herinner. Motor uitgezet, lichten uit, uitgestapt. Horloge afgedaan en terwijl ik Yashi aan het bellen was talud op gelopen. Eerste de beste auto aangehouden, bloedend als een rund uit een wond op m'n hoofd (bestuurdersruit intikken met je hoofd is níet aan te raden
). Mensen hebben me verbonden, politie en wss ambulance gebeld. Wat er daarna precies allemaal gebeurd is weet ik niet meer, alleen stukjes. Ben in de auto van Yashi d'r pa gaan zitten (achteraf niet handig, ivm eventueel nekletsel/knipacties), heb nog geblazen, en uiteindelijk afgevoerd door de ambulance, nekkraag en harde plank incluis. Op de eerste hulp onderzoek gehad, bleek eigenlijk niet echt wat aan het handje. Hoofd gehecht met één volledige hechting
Koppijn natuurlijk, dus wel wat pijnstillers, verder tetanusinjectie.
Al met al schijn ik óngeloofelijk veel mazzel gehad te hebben. Hele verhaal van kraag en plank was namelijk gebaseerd op de staat van de auto, dus ben erg benieuwd hoe die er aan toe is (sowieso wel total loss denks! ). Bijrijder had het hoogstwaarschijnlijk niet overleefd, volgens mensen die de auto gezien hebben
Heb momenteel eigenljk geen last, zelfs geen hoofdpijn
Ik ook wel. Heb zelf met twee weken rijbewijs en een spekglad weekend (jeugdige zelfoverschatting moet kunnenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen ben blij dat ik de auto gister niet gezien heb, maar ben er nu wel heel erg nieuwsgierig naar.. Maar papa's gezicht toen die ging kijken zei eigenlijk al genoeg..
Die bocht is heel nasty, als je hem kent is ie goed te doen maar dit is de derde keer ofzo dat hij hem reed..quote:Op maandag 9 februari 2009 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude
WTF doe je. Gevalletje van zelfoverschatting met de snelheid en vochtig wegdek? Of misschien nog een andere oorzaak? Da's wel heavy shit man...kom je goed weg!
Hmmm, dan is het wel begrijpelijk. Klinkt als een rijdersfout, te vlot willen gaan. Dat gebeurt iedereen wel eens, alleen loopt het bij heel veel mensen net goed af.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die bocht is heel nasty, als je hem kent is ie goed te doen maar dit is de derde keer ofzo dat hij hem reed..
Mjah het lijkt wel alsof de bomen voor hem aan de kant gesprongen zijn, want die staan er ook zat daar..quote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook wel. Heb zelf met twee weken rijbewijs en een spekglad weekend (jeugdige zelfoverschatting moet kunnen) een Suzuki Alto plat gereden met vier man erin. Daarbij geloofde ook niemand dat ik er zelf uit ben gestapt. Bestuurdersplaats was al te klein voor mij, en ook nog eens gehalveerd op dat moment... Ook veel geluk gehad dus. Enige verwondingen waren een stukje glas in de hand van de bijrijdster en een schaafwond voor een passagier achterin.
Maar bij de snelwegen heb je vaak wel flinke verhogingen op die op- en afritten ja, da's geen half werk als je daar vanaf jast. Vaak ga je dan ook 'onevenwichtig' (dus niet strak rechtdoor) naar beneden, dus een koprol is zeker geen gekke gedachte.
die laat zich vast bedienenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ben benieuwd of ie mijn moeder vandaag overleefd![]()
Prachtig, dat mensen je met die nuchterheid niet gelovenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ergste is gewoon dat ik hem in eerste instantie niet geloofde;
Hij belt zo op van jah uhm, ik ben een beetje uit de bocht gevlogen dus sta nu in de berm, misschien ook wel keer over de kop gegaan, dus misschien is het wel handig als iemand me ff op komt pikken..
Dus ik met papa in de auto gesprongen natuurlijk..
Nee, maar als ie zegt van naja misschien kan iemand me op komen pikken verwacht ik dat de auto gewoon op een platte weg naast de berm ligt.. Niet dat ie 6 a 7 meter naar beneden is gedonderd en de auto tegen een boom geparkeerd staatquote:Op maandag 9 februari 2009 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prachtig, dat mensen je met die nuchterheid niet geloven. Net alsof je pas geloofwaardig bent als je als een hysterische puber door te telefoon gilt
.
Dat schelden heb ik toen ook gedaan ja. Heel herkenbaar als het je eigen fout isquote:Op maandag 9 februari 2009 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja nou, in eerste instantie was alles ook vrij normaal, dat jong was alleen zo eigenwijs als wat
En hij zat maar te vloeken, Godver kut, godver kut![]()
En toen was de politie er, nog niet veel aan de hand..Hij was sommige dingen een beetje kwijt maar dat kwam vrij snel weer terug, maar toen ging de politie naar de auto kijken.. En toen werd het allemaal wat serieuzer.. Politie toch maar ambulance gebeld enzo..
Och, dat hoort erbij. Mijn ouders dachten ook dat ik toen ergens een deukje gereden had en net niet meer kon starten, zo nuchter was ik aan de telefoon. Toen ze later de auto bij de garage zagen staan, schrokken ze zich helemaal kapot en kregen ze pas een beeld wat er écht gebeurd wasquote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, maar als ie zegt van naja misschien kan iemand me op komen pikken verwacht ik dat de auto gewoon op een platte weg naast de berm ligt.. Niet dat ie 6 a 7 meter naar beneden is gedonderd en de auto tegen een boom geparkeerd staat
"De politie is je beste vriend" - maar niet als ze geld ruiken. Ik heb al regelmatig gehoord dat ze dat doen. Ook op Flitsservice zie je nogal eens wat mensen terugkomen die daarover klagen. Dus hou er maar rekening mee, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm daar heeft de politie niets over gezegd, ze hebben mij nog gebeld en het enige wat ze gezegd hebben is dat het geregristreerd wordt voor de verzekering maar dat het verder geen gevolgen had.
Da's toch jammer. Een flinke crash met je auto overleven en daarna door zo'n halfbejaarde akela om het leven gebracht wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar volgens mij heeft mn moeder IB vermoord
Gokje: de oprit naar de N322 (die overgaat in de A50, bij Beuningen daar).quote:Op maandag 9 februari 2009 11:20 schreef swarmahoer het volgende:
waar is het gebeurd dan? (google earth)
Ga je sporen zoeken?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
knooppunt neerbosch of knooppunt ewijk
Zodat je weet waar jij de volgende keer niet met 100 doorheen moet?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
nee maar dan kan ik t inschatten zegmaar
Nee afslag maas en waalweg richting deest.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gokje: de oprit naar de N322 (die overgaat in de A50, bij Beuningen daar).
Ja loopt ie toen straks voor me op de trap, zegt ie jah zou lekker ironisch zijna ls ik nu door de sokken uit zou glijden en mijn nek zou breken..quote:Op maandag 9 februari 2009 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch jammer. Een flinke crash met je auto overleven en daarna door zo'n halfbejaarde akela om het leven gebracht worden.
Ah, één afslag eerder.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee afslag maas en waalweg richting deest.
Even kijken of je daar nog gegevens van hebt (evt opvragen via de politie), wie weet kun je nog een bloemetje sturen als bedankjequote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb gister ook allemaal te domme grappen gemaakt tegen hulpverleners geloof ik
Moet eerlijk zeggen dat ik wel behoorlijke stukken mis. Komt wel beetje bij beetje terug gelukkig, maar details als 'ik ben in de achterbak van de mensen die ik aangehouden heb (zo'n almera tino ofzo, dat weet ik dan nog wel) gaan zitten, kwamen pas terug toen ik het net weer hoorde
Een van de mensen die gestopt waren had papa een kaartje gegeven, pap heeft em gister gebeld dat alles oke was.. Die andere mensen hebben de politie niet gesproken dus jah daar hebben we geen gegevens van.. Maar die hebben we wel 10 keer bedankt ofzo..quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even kijken of je daar nog gegevens van hebt (evt opvragen via de politie), wie weet kun je nog een bloemetje sturen als bedankje.
Da's toch heul geen parkeerplaats?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
Juh, in dat bosje voor de t-splitsing, ongveer halverwege
Weet ik veel. 35 ofzo dacht ik. Vanaf 30 was het echt super easyquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie tot welk level was jij gekomen met totem destroyer? ik kom bij 28 er niet door
Je hebt de rijkwaliteiten van Yashi overgenomen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik probeerde nog achteruit in te steken, maar het wilde niet
dudequote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef IrishBastard het volgende:
Zit ik zo m'n neus een beetje leeg te pluizen, kom ik glas tegen
mag ik ook te foute grappen maken?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben iig blij dat we er grappen over kunnen maken
/sentimenteelgedoe
kan d'r geen kaas van maken?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, bij deze is het duidelijk, voor politieagent heb je géén opleiding nodig. Fotografeerkunsten zijn al helemaal niet gevraagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik met m'n botte kop nog vroeg 'wel foto's maken hè?'
Oh, en m'n harses:
[ afbeelding ]
faalquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik was net een heel verhaal aant typen, is mijn maximale inlogduur verstreken
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
maximale inlogduur
Ik snap je nietquote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu roepen is aai.gif is niet aardig toch?
Probeer 't ff danquote:
In principe is dat allemaal verzekerd. Berger, ambu etc. Maar dat kun je ook in de polisvoorwaarden opzoeken. Je krijgt in elk geval voor die ene hechting en de onderzoeken de ziekenhuisrekening. Die wordt betaald door je zorgverzekering, maar je eigen risico à ¤155,- ben je sowieso kwijt. En dan wellicht nog, als ze je willen naaien, een artikel 5 van de politie waarbij voor een eenzijdig ongeval het reguliere transactievoorstel ¤250,- is.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ben verder erg benieuwd naar de financiële nasleep, dat hele verhaal van Mikkie ook enzo, ambulance vervoer
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu roepen is aai.gif is niet aardig toch?
Ik denk dat IB in elk geval niet de Bob isquote:Op maandag 9 februari 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Beestfeest zal 'm ook wel niet worden?
Log je niet in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord (die van de uni dus) in op die PC?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh maar dan ben ik bang dat ik het vergeet hier op een schoolpc
Dat ken ik wel ja. Heb al een paar keer 112 mogen bellen, en in dat soort situaties word ik altijd heel nuchter. Ik kan nog steeds stom en paniekerig reageren, maar ik leg het allemaal behoorlijk goed en relax uit. En dat eindigt er dus altijd mee dat ik eerst zes keer al mijn persoonsgegevens moet doorgeven voor er daadwerkelijk actie ondernomen wordt.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prachtig, dat mensen je met die nuchterheid niet geloven. Net alsof je pas geloofwaardig bent als je als een hysterische puber door te telefoon gilt
.
Dat klinkt echt heeeel bekend, alsof je niet te geloven bent omdat je niet in paniek raaktquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Heb al een paar keer 112 mogen bellen, en in dat soort situaties word ik altijd heel nuchter. Ik kan nog steeds stom en paniekerig reageren, maar ik leg het allemaal behoorlijk goed en relax uit. En dat eindigt er dus altijd mee dat ik eerst zes keer al mijn persoonsgegevens moet doorgeven voor er daadwerkelijk actie ondernomen wordt.
Mijn auto krijg je in elk geval nietquote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als jij de auto regeltIk kan hoogstens een soort van cabrio hosselen denks
Ik wil er graag nog een tijdje mee door, of 'm binnenkort verkopen en iets anders terug kopen. Een cabrio leen ik binnenkort wel of ik vraag swarmiquote:
wat ''gebruikersschade''quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef IrishBastard het volgende:
Tssk, ik heb nog wel wat voor je staan denksKekke velgjes, mooi gestroomlijnd
Ook niet vervelend hoor, zo'n 9-3.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
die cabrio van mij is al weer verkochtheb nu alleen een saab 93 cabrio tot mijn beschikking, maar dan moet ik m wel ff bespreken
haha
hippiesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kom net met Moblo op msn tot de conclusie, dat ik een boomkleverknuffelaar ben![]()
![]()
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?quote:
kamerquote:
Weurtsewegquote:
nee,quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?
je moest toch wakker wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer thuis, kom er net achter dat ik vanochtend niet eens college had geskip, want er was heul geen collegemijn bed wat doe je.
quote:
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja vandaag bij Everdingen een mastje geklommen, was toch wel hoog weer ineens, 40 meter klimmenen dan die koude wind... voel wel dat ik gewerkt heb
maandcontract... en heb nog geen alternatief, kijk intussen verderquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?
Care wb de spelfout (maar wel gefixtquote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]×2. Ten eerst over die enorme spelfout, maar voornamelijk om de boodschap an sich
.
Nou, de ironie. Was het de afgelopen weken ook niet constant zo dat je nog gebeld zou worden?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Care wb de spelfout (maar wel gefixt), wat is er mis met de boodschap?
Haha ja inderdaad. Volkomen gelijk. Maar nu heb ik de stekker eruit getrokken en heb ik hun initiatief niet nodig. Als alles mislukt, kan ik altijd nog een ander bedrijf zoeken om bij te gaan afstuderen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, de ironie. Was het de afgelopen weken ook niet constant zo dat je nog gebeld zou worden?. Ik zou daar persoonlijk echt een puntzak van krijgen... als het me te lang duurt ga ik er liever zelf achteraan.
lolquote:
tuurlijkquote:
quote:
ik was vergeten vlees uit te leggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Mijn pasta was goed te nassen, alleen de saus verdient nog enige aandacht. Moet de volgende keer wat scherper en beter gevuld met vlees. Maar op zich heb ik prima gegeten.
Ik had er een beetje salami in, maar kwam er halverwege achter dat ik het gehakt vergeten wasquote:
we letten goed op hem hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lol
Ik heb pasta met kip en pesto-roomsaus
En IB ik ben blij dat je er (voorlopig?) niets aan over gehouden hebt.. wel rustig aan blijven doen, pijn kan later nog vervelend worden.
tomatensaus in een wit shirt? nog nooit gezienquote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Mikkie het volgende:
Waarom bedenk ik niet voordat ik begin dat koken met tomatensaus in een wit t-shirt niet handig is?
Matige grap, swarmi.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tomatensaus in een wit shirt? nog nooit gezien
All gonequote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met jou kupschmerzen eigenlijk?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:36 schreef -RockYourBody- het volgende:
Wie likt er wel eens aan een ijsje?
Dus jij schept wel eens schepijs?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
je kan het natuurlijk ook met een lepel eten piet snap dat dan
klopt ook, was een spelfout in de ttquote:
ik hoopte dat het over die italaanse ontkenner gingquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)iente-overleden.html
Eindelijk, het vaticaan
.
Pot en ketel.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
ja beetje jammer dat je je zin zo krom formuleerde
gezelligquote:
Mwoah dat weet ik niet. Ik ga zo nog even voor de tv hangen met een serie, en daarna tukken denk ikquote:
Wat vond je ervan? Pro's en contra's?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef gers het volgende:
zal ik nou morgen bellen of ik de kamer wil of niet
contraquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Pro's en contra's?
Nou, als je dat duidelijk hebt, dan wordt het gewicht toekennen aan alle opties. Wat vind je belangrijk, en wat vind je minder belangrijk? En weeg daarna af hoe groot de kans is dat je binnen afzienbare tijd een kamer vindt die wel volledig aan je eisen voldoet. Eventueel kun je ook vanuit deze kamer verder zoeken. 't Is jouw keuzequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:12 schreef gers het volgende:
[..]
contra
was boven een nec-winkel![]()
kleine keuken ( 2 pits)
kamer aan de kleine kant
pro
goedkoop
dichtbij het centrum
dichtbij school
denk ook wel dat ik er voor gaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, als je dat duidelijk hebt, dan wordt het gewicht toekennen aan alle opties. Wat vind je belangrijk, en wat vind je minder belangrijk? En weeg daarna af hoe groot de kans is dat je binnen afzienbare tijd een kamer vindt die wel volledig aan je eisen voldoet. Eventueel kun je ook vanuit deze kamer verder zoeken. 't Is jouw keuze.
Gefeliciteerd met je nieuwe kamer danquote:
trustenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe kamer dan.
Ik ga er vandoor, nog even bankhangen en dan tukken.
Ik heb gister met huisgenoten een boodschappenpakket van de C1000 verloot. Is dat iets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Geen sterke verhalen vandaag?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
topposters:
003. 4576 motorbloempje
033. 2401 Californium034. 2400 swarmahoer
[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
topic openers:
007. 0038 PietjePuk007
064. 0019 motorbloempje
078. 0018 Californium
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
posters in stad
001. 1578 motorbloempje
002. 1567 Yashaaaaa
003. 1230 swarmahoer
004. 1215 PietjePuk007
005. 1128 IrishBastard
006. 0998 Mikkie
007. 0988 rulerofdeath
008. 0875 Sander
009. 0866 -_Guitarist_-
010. 0803 LastRequest
011. 0796 TheGirlNextDoor
012. 0772 Crazy-M
013. 0712 HostiMeister
014. 0567 Nielez
022. 0335 Cocktailprikker
026. 0299 morgane
031. 0264 De_Kardinaal
035. 0236 Californium
038. 0227 Dupje
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan in de krant staan als hardwerkend meisje, ik zie 't alweer.
We hadden even moeten mailen voordat er gepubliceerd werdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan in de krant staan als hardwerkend meisje, ik zie 't alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |