hippiesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kom net met Moblo op msn tot de conclusie, dat ik een boomkleverknuffelaar ben![]()
![]()
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?quote:
kamerquote:
Weurtsewegquote:
nee,quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?
je moest toch wakker wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer thuis, kom er net achter dat ik vanochtend niet eens college had geskip, want er was heul geen collegemijn bed wat doe je.
quote:
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja vandaag bij Everdingen een mastje geklommen, was toch wel hoog weer ineens, 40 meter klimmenen dan die koude wind... voel wel dat ik gewerkt heb
maandcontract... en heb nog geen alternatief, kijk intussen verderquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?
Care wb de spelfout (maar wel gefixtquote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]×2. Ten eerst over die enorme spelfout, maar voornamelijk om de boodschap an sich
.
Nou, de ironie. Was het de afgelopen weken ook niet constant zo dat je nog gebeld zou worden?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Care wb de spelfout (maar wel gefixt), wat is er mis met de boodschap?
Haha ja inderdaad. Volkomen gelijk. Maar nu heb ik de stekker eruit getrokken en heb ik hun initiatief niet nodig. Als alles mislukt, kan ik altijd nog een ander bedrijf zoeken om bij te gaan afstuderen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, de ironie. Was het de afgelopen weken ook niet constant zo dat je nog gebeld zou worden?. Ik zou daar persoonlijk echt een puntzak van krijgen... als het me te lang duurt ga ik er liever zelf achteraan.
lolquote:
tuurlijkquote:
quote:
ik was vergeten vlees uit te leggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Mijn pasta was goed te nassen, alleen de saus verdient nog enige aandacht. Moet de volgende keer wat scherper en beter gevuld met vlees. Maar op zich heb ik prima gegeten.
Ik had er een beetje salami in, maar kwam er halverwege achter dat ik het gehakt vergeten wasquote:
we letten goed op hem hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lol
Ik heb pasta met kip en pesto-roomsaus
En IB ik ben blij dat je er (voorlopig?) niets aan over gehouden hebt.. wel rustig aan blijven doen, pijn kan later nog vervelend worden.
tomatensaus in een wit shirt? nog nooit gezienquote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Mikkie het volgende:
Waarom bedenk ik niet voordat ik begin dat koken met tomatensaus in een wit t-shirt niet handig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |