quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
maximale inlogduur
Ik snap je nietquote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu roepen is aai.gif is niet aardig toch?
Probeer 't ff danquote:
In principe is dat allemaal verzekerd. Berger, ambu etc. Maar dat kun je ook in de polisvoorwaarden opzoeken. Je krijgt in elk geval voor die ene hechting en de onderzoeken de ziekenhuisrekening. Die wordt betaald door je zorgverzekering, maar je eigen risico à ¤155,- ben je sowieso kwijt. En dan wellicht nog, als ze je willen naaien, een artikel 5 van de politie waarbij voor een eenzijdig ongeval het reguliere transactievoorstel ¤250,- is.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ben verder erg benieuwd naar de financiële nasleep, dat hele verhaal van Mikkie ook enzo, ambulance vervoer
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu roepen is aai.gif is niet aardig toch?
Ik denk dat IB in elk geval niet de Bob isquote:Op maandag 9 februari 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Beestfeest zal 'm ook wel niet worden?
Log je niet in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord (die van de uni dus) in op die PC?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh maar dan ben ik bang dat ik het vergeet hier op een schoolpc
Dat ken ik wel ja. Heb al een paar keer 112 mogen bellen, en in dat soort situaties word ik altijd heel nuchter. Ik kan nog steeds stom en paniekerig reageren, maar ik leg het allemaal behoorlijk goed en relax uit. En dat eindigt er dus altijd mee dat ik eerst zes keer al mijn persoonsgegevens moet doorgeven voor er daadwerkelijk actie ondernomen wordt.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prachtig, dat mensen je met die nuchterheid niet geloven. Net alsof je pas geloofwaardig bent als je als een hysterische puber door te telefoon gilt
.
Dat klinkt echt heeeel bekend, alsof je niet te geloven bent omdat je niet in paniek raaktquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Heb al een paar keer 112 mogen bellen, en in dat soort situaties word ik altijd heel nuchter. Ik kan nog steeds stom en paniekerig reageren, maar ik leg het allemaal behoorlijk goed en relax uit. En dat eindigt er dus altijd mee dat ik eerst zes keer al mijn persoonsgegevens moet doorgeven voor er daadwerkelijk actie ondernomen wordt.
Mijn auto krijg je in elk geval nietquote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als jij de auto regeltIk kan hoogstens een soort van cabrio hosselen denks
Ik wil er graag nog een tijdje mee door, of 'm binnenkort verkopen en iets anders terug kopen. Een cabrio leen ik binnenkort wel of ik vraag swarmiquote:
wat ''gebruikersschade''quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef IrishBastard het volgende:
Tssk, ik heb nog wel wat voor je staan denksKekke velgjes, mooi gestroomlijnd
Ook niet vervelend hoor, zo'n 9-3.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
die cabrio van mij is al weer verkochtheb nu alleen een saab 93 cabrio tot mijn beschikking, maar dan moet ik m wel ff bespreken
haha
hippiesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ik kom net met Moblo op msn tot de conclusie, dat ik een boomkleverknuffelaar ben![]()
![]()
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?quote:
kamerquote:
Weurtsewegquote:
nee,quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks anders te doen met je tijd hè?
je moest toch wakker wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer thuis, kom er net achter dat ik vanochtend niet eens college had geskip, want er was heul geen collegemijn bed wat doe je.
quote:
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja vandaag bij Everdingen een mastje geklommen, was toch wel hoog weer ineens, 40 meter klimmenen dan die koude wind... voel wel dat ik gewerkt heb
maandcontract... en heb nog geen alternatief, kijk intussen verderquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch weer wilde gaan stoppen?
Care wb de spelfout (maar wel gefixtquote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]×2. Ten eerst over die enorme spelfout, maar voornamelijk om de boodschap an sich
.
Nou, de ironie. Was het de afgelopen weken ook niet constant zo dat je nog gebeld zou worden?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Care wb de spelfout (maar wel gefixt), wat is er mis met de boodschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |