quote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef HostiMeister het volgende:
In ieder geval toch weer een heel topic vol gekregen dit weekend, is tegenwoordig al heel
Oi, jij zou nog een chickie voor Mikkie hosselen, right?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef LastRequest het volgende:
tvppp
Jup, komt goed!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, jij zou nog een chickie voor Mikkie hosselen, right?
respetcquote:
(Ben ook wel benieuwd, mocht het allemaal goed gaan wil ik me namelijk ook wel aanmeldnquote:
ja als met dat meisje niet lukt wil jij wel met mikkie datenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
(Ben ook wel benieuwd, mocht het allemaal goed gaan wil ik me namelijk ook wel aanmeldn)
Ja, sinds Cali toch maar homofiel gewordenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als met dat meisje niet lukt wil jij wel met mikkie daten?
Hoeft ook weer niet, Mik heeft best een grote verkleedkist.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, sinds Cali toch maar homofiel geworden
Whehequote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, komt nog ff een maat langs zo, die belde me op of ik iets doen had. Om half twaalf op zondag, wat doe je dan normaal?
tja uuhhhh... tv kijken/bankhangenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet, komt nog ff een maat langs zo, die belde me op of ik iets doen had. Om half twaalf op zondag, wat doe je dan normaal?
Dus dat ik maar voor de travo's ga? Wie is dan de pitcher en wie is dan de receiver?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeft ook weer niet, Mik heeft best een grote verkleedkist.
Kut is dat hè. Daarom ga ik ook nooit 'vroeg' slapen als ik vroeg op moet. Dan liever de avond erna op tijd gestrekt of eventueel een powernapje.quote:
De kans dat je dan thuis bent is wel vrij groot jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Dus hij heeft een mep chips, bier en wiri meegenomenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kans dat je dan thuis bent is wel vrij groot ja.
kutspel, level 15 en ik stopquote:Op maandag 9 februari 2009 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
Spel: Totem Destroyer 2
das leuk voor als je niet kan slapenik ben t ook aan t doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |