mogguhquote:
Burgerlullen gaan om 23u naar bed, jwtzquote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt.
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Burgerlullen gaan om 23u naar bed, jwtz.
Eén voordeel: op de heenweg kun je lekker doorstuiteren midden in de nachtquote:
Uhuh. Reed in een oude Jaguar Continental. 4 liter motor van voor de tijd van het nieuwe rijden. Heerlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén voordeel: op de heenweg kun je lekker doorstuiteren midden in de nacht.
Als je doorjuttert loopt het 1:5 ofzo, maar daar krijg je dan wel comfort voor terugquote:Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh. Reed in een oude Jaguar Continental. 4 liter motor van voor de tijd van het nieuwe rijden. Heerlijk!
Idd, maar dikke care. Sport-mode erop, gas geven en al die kutgolfjes eruit blazen. En kut mercedesjes. En kut bmwtjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je doorjuttert loopt het 1:5 ofzo, maar daar krijg je dan wel comfort voor terug.
Mooi hè, als je niet zelf hoeft te tanken?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, maar dikke care. Sport-mode erop, gas geven en al die kutgolfjes eruit blazen. En kut mercedesjes. En kut bmwtjes.
Nou ja, hoef het niet te betalen. Ik heb hem geleend van een vriend van me om mijn zusje naar schiphol te brengen dus. Ik ga zelf fitnessen zo en dan ga ik ook mooi met de auto, en vanavond gaat ie weer terug. Red ik precies op de benzine die ik er in heb gegotenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi hè, als je niet zelf hoeft te tanken?
Je snapt dat dat ding in de stad meer zuipt dan Bonnie St. Claire en André Hazes samen met carnaval?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Nou ja, hoef het niet te betalen. Ik heb hem geleend van een vriend van me om mijn zusje naar schiphol te brengen dus. Ik ga zelf fitnessen zo en dan ga ik ook mooi met de auto, en vanavond gaat ie weer terug. Red ik precies op de benzine die ik er in heb gegoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |