Kan iemand me afvoeren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Koploperkopper het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 504 aanslagen per minuut!
Ik ben hopeloos.
Ik vind het te hoog. En dan haperde ik nog bij die aanhalingstekens.quote:
Kwestie van veel typen denk ik. Als ik ga typen om echt zo veel mogelijk aanslagen te halen haal ik wel rond de 550 denk ik, nu typte ik nog vrij rustig (normaal).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
295
Hoe haal je in vredesnaam 498?
Vind het wel meevallen, mensen die langzaam typen zijn falers en beperken zichzelf in hun ontwikkeling.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik vind het te hoog. En dan haperde ik nog bij die aanhalingstekens.
Hmhm, ik zit bijna elke dag wel even achter de computer, veel msn enzo..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kwestie van veel typen denk ik. Als ik ga typen om echt zo veel mogelijk aanslagen te halen haal ik wel rond de 550 denk ik, nu typte ik nog vrij rustig (normaal).
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, ik zit bijna elke dag wel even achter de computer, veel msn enzo..
Dan ben je wel geoefend!
I figured.quote:aantal posts: 15030 (gemiddeld 23 per dag)
Dan mag je je wel aanmelden voor een recordpogingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:21 schreef Hagelkaas het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 1264 aanslagen per minuut!
Ja, maar het is o zo grappig om dan 10.000 aanslagen te krijgen en die screenshot hier te posten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
iemand al copy-paste geprobeerd btw?
Moetje die 2e test doen, ik had 1 foutje en alles erachter werd keihard fout gerekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een waardeloze kuttest! Typfouten worden gewoon keihard genegeerd!
En dan mensen die met 500 aanslagen per minuut gaan lopen pimpen, "zonder cursus". Yeah right.En wie betaalt de secretaresse die mag lopen corrigeren?
Lees de tekst vanonder eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
Ben je boos vanwege je 45 aanslagen per minuut?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
En dan mensen die met 500 aanslagen per minuut gaan lopen pimpen, "zonder cursus". Yeah right.En wie betaalt de secretaresse die mag lopen corrigeren?
Eh, nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je boos vanwege je 45 aanslagen per minuut?
Ja en alle Fokkers gaan natuurlijk meteen hun eigen teksten controleren en de foutmarge berekenen.quote:
Die tweede test doet dat automatisch hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja en alle Fokkers gaan natuurlijk meteen hun eigen teksten controleren en de foutmarge berekenen.![]()
Die krijg ik hier niet goed geladen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die tweede test doet dat automatisch hoor.
quote:Test Naam: Johan de Witt
Bruto snelheid: 265 APM
Fouten: 0 woorden
Netto snelheid: 265 APM
Nauwkeurigheid: 100%
U heeft zeer goed getypt.
Je moet gewoon beginnen met tikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Site 2 zie ik geen vakje waar ik moet typen
Bij die tweede 65 WPMquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:05 schreef Janetje het volgende:
424 bij die eerste.
Bij die tweede heb ik een andere Engelstalige test gedaan..
http://www.typingtest.com/default.asp
Net Speed: 71 WPM
(words/minute)
Accuracy: 97%
Gross Speed: 74 WPM
(words/minute)
Ah, dacht dat mijn laptop het weer eens niet aankonquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet gewoon beginnen met tikken.
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.quote:
Ik heb er maar 2quote:Op zondag 8 februari 2009 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.![]()
Ik drink geen bier[/inkoppertje]quote:Op zondag 8 februari 2009 04:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe hou je je bier dan vast?
Ranja met een rietje en dan lieg ik ook nog niet eensquote:Op zondag 8 februari 2009 04:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel bier dronk. Een glas melk dan?
![]()
Het is een opscheptopic ja, maar dat mag ook wel weer eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Opscheptopic.![]()
Zit trouwens op 390. Ik had er mijn aandacht niet helemaal bij.
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Opscheptopic.![]()
Zit trouwens op 390. Ik had er mijn aandacht niet helemaal bij.
Ik typ ook met twee vingers en heb 464 p/min gehaaldquote:Op zondag 8 februari 2009 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.![]()
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatischquote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef McGilles het volgende:
En hoeveel van de mensen die hier posten halen 3 per spelfout van hun score af?
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatisch
Ik heb et probleem dat ik moeilijk blind kan typen, als ik zelf een verhaaltje opschrijf gaat et altijd veel snellerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
294 per minuut, maar ik kan sneller denk ik, moet effe wennen aan het feit dat ik moet overtikken.
Haha ja, als je zelf iets kunt verzinnen en typen ben je natuurlijk altijd sneller.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef godigita het volgende:
Ik zit rond de 350 zonder typecursus, maar teksten overtypen is echt enorm bagger.
Oef, als je nog hebt leren typen op en ouderwetse mechanische typmachine ben je wel een stuk ouder dan de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef HuHu het volgende:
...Al hoef ik nu natuurlijk niet de regel terug naar het begin te zetten bij de *ping* of het papier te wisselen.
Dit doe ik dus ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n type diploma sinds m'n 11e en kan dus wel 10 vinger blind typen.
Ik heb echter de neiging om alle fouten direct (automatisch) te herstellen dus verlies je daar nogal wat snelheid in.
Ik weet niet of je het aantal toetsen dat je heel snel in kunt typen kunt vergelijken met een aangeboren intelligentiequote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit is net zoiets als de IQ test? Lekker pochen met je zogenaamde score?
Nee, maar iedereen 'ja, ik had 458, maar ik deed m'n best niet'' en dat soort gelulquote:Op maandag 9 februari 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het aantal toetsen dat je heel snel in kunt typen kunt vergelijken met een aangeboren intelligentie?
25quote:Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks heeft iedereen ook nog een lul van 25 cm.
Dat is Fok! hequote:Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen 'ja, ik had 458, maar ik deed m'n best niet'' en dat soort gelul![]()
Straks heeft iedereen ook nog een lul van 25 cm.
Klopt. Iedereen op FOK! zit op het HBO of WO. Iedereen is succesvol, heeft een bovengemiddelde penis, ze kunnen allemaal meer dan 400 woorden per minuut typen, hebben meer seks gehad dan Ron Jeremy, ze hebben ook allemaal een IQ boven de 130.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is Fok! hedat hou je toch.
Hmhm, dat kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen op FOK! zit op het HBO of WO. Iedereen is succesvol, heeft een bovengemiddelde penis, ze kunnen allemaal meer dan 400 woorden per minuut typen, hebben meer seks gehad dan Ron Jeremy, ze hebben ook allemaal een IQ boven de 130.
Hoe zit het eigenlijk met spelfouten die je maakt, moet je dat er nog aftrekken ofzo ?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat klopten nu weer ontopic graag
!
Natuurlijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Hondenbrokken het volgende:
230 aanslagen, ik typ met maar 4 vinger en soms gebruik ik er 6 ofzo.
Nooit een typcursus gehad en ik gebruik een laptop.
Kan ik ergens een typcursus volgen. Mijn school biedt het niet.
Self improvement is masturbation.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, mensen die langzaam typen zijn falers en beperken zichzelf in hun ontwikkeling.
En thuis 408 Nettoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Trigalti het volgende:
404
Zonder typecursus
En bij de tweede test:
407 bruto
395 Netto
ow die 3 nullen erachter moet je ook opgeven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef Flubberbal het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 81732 aanslagen per minuut!
serieus.
Heb je de instructies op de website gelezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef Nothing_Much het volgende:
De eerste test klopt van geen kant
De tijd is om! Jouw Score: 1080 aanslagen per minuut.
En hmmz, ik heb echt geen tekst getikt. Een minuut lang dom drukken op het toetsenbord geeft kennlijk ook resultaat.
WOWquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef Skv het volgende:
Netto aanslagen per minuut: 501.
Best veel opzich, heb op mijn 12e een keer een Davilex typecursus gehad.
Dan zit ik wel kansloos snel te raggen en te doen, normaal tik ik een stuk rustiger.quote:
Aanslagenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
403 aanslagen per minuut.
Hoop niet dat de CIA dit forum op tekst scant trouwens. Anders worden we straks allemaal van bed gelicht omdat we zoveel aanslagen per minuut plegen.
Hoe ben je die andere 4 kwijt geraakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Renesite het volgende:
334!
Geen typdiploma met ~ 6 vingers.
Die hangen er los bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe ben je die andere 4 kwijt geraakt?
Ik heb zitten tikken zoals ik altijd doe, maar denk niet dat het een eerlijke test is.. Maar ach... sneller als op een typemachine:)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan zit ik wel kansloos snel te raggen en te doen, normaal tik ik een stuk rustiger.
Ook leuk voor een bijnaam : "19 per minuut"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Met typexamen 19 per minuut en dan deed ik nog rustig aan!
Je hebt een Dvorak en daar typ je beter mee dan met een Qwerty?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
275 op Dvorak
206 op Qwerty
Allebei blind... Ik raakte wat verward met Qwerty trouwens omdat de toetsen anders zaten![]()
Mijn toetsenbord komt ook bij Azerty vandaan, maar om dat nou te melden...quote:
Haha, ik moest IRL lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord komt ook bij Azerty vandaan, maar om dat nou te melden...
Whahaquote:
Copy paste?quote:
niet eensquote:
dat zijn bijna 20 aanslagen per secondequote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef Saninl het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 1142 aanslagen per minuut!
aldus een regelrecthe nerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, mensen die langzaam typen zijn falers en beperken zichzelf in hun ontwikkeling.
Ik heb ook wel typcursus gehad hequote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
dat zijn bijna 20 aanslagen per seconde
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Koploperkopper het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 849 aanslagen per minuut!
Ik ben hopeloos.
You type 451 characters per minutequote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef RoosterBrood het volgende:
deze is makkelijker http://dutch-speedtest.10-fast-fingers.com/![]()
You type 560 characters per minute
You have 84 correct words and
you have 4 wrong words
84 words / minute
You type 606 characters per minutequote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef RoosterBrood het volgende:
deze is makkelijker http://dutch-speedtest.10-fast-fingers.com/![]()
You type 560 characters per minute
You have 84 correct words and
you have 4 wrong words
84 words / minute
Jeuj. 37e.quote:You reached 461 points, so you achieved position 37 of 1403 on the ranking list
You type 586 characters per minute
You have 95 correct words and
you have 1 wrong words
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:46 schreef sanderbobba het volgende:
Al Qaida heeft als max. 3 aanslagen per minuut
Om slotjes te zetten hoef je niet te typen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
217, toch wel de helft van sommigen hier.Maar hopen dat ik later een secretaresse heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |