Hoe ben je die andere 4 kwijt geraakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Renesite het volgende:
334!
Geen typdiploma met ~ 6 vingers.
Die hangen er los bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe ben je die andere 4 kwijt geraakt?
Ik heb zitten tikken zoals ik altijd doe, maar denk niet dat het een eerlijke test is.. Maar ach... sneller als op een typemachine:)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan zit ik wel kansloos snel te raggen en te doen, normaal tik ik een stuk rustiger.
Ook leuk voor een bijnaam : "19 per minuut"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:42 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Met typexamen 19 per minuut en dan deed ik nog rustig aan!
Je hebt een Dvorak en daar typ je beter mee dan met een Qwerty?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
275 op Dvorak
206 op Qwerty
Allebei blind... Ik raakte wat verward met Qwerty trouwens omdat de toetsen anders zaten![]()
Mijn toetsenbord komt ook bij Azerty vandaan, maar om dat nou te melden...quote:
Haha, ik moest IRL lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord komt ook bij Azerty vandaan, maar om dat nou te melden...
Whahaquote:
Copy paste?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |