Kan iemand me afvoeren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Koploperkopper het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 504 aanslagen per minuut!
Ik ben hopeloos.
Ik vind het te hoog. En dan haperde ik nog bij die aanhalingstekens.quote:
Kwestie van veel typen denk ik. Als ik ga typen om echt zo veel mogelijk aanslagen te halen haal ik wel rond de 550 denk ik, nu typte ik nog vrij rustig (normaal).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
295
Hoe haal je in vredesnaam 498?
Vind het wel meevallen, mensen die langzaam typen zijn falers en beperken zichzelf in hun ontwikkeling.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik vind het te hoog. En dan haperde ik nog bij die aanhalingstekens.
Hmhm, ik zit bijna elke dag wel even achter de computer, veel msn enzo..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kwestie van veel typen denk ik. Als ik ga typen om echt zo veel mogelijk aanslagen te halen haal ik wel rond de 550 denk ik, nu typte ik nog vrij rustig (normaal).
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, ik zit bijna elke dag wel even achter de computer, veel msn enzo..
Dan ben je wel geoefend!
I figured.quote:aantal posts: 15030 (gemiddeld 23 per dag)
Dan mag je je wel aanmelden voor een recordpogingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:21 schreef Hagelkaas het volgende:
De tijd is om! Jouw Score: 1264 aanslagen per minuut!
Ja, maar het is o zo grappig om dan 10.000 aanslagen te krijgen en die screenshot hier te posten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
iemand al copy-paste geprobeerd btw?
Moetje die 2e test doen, ik had 1 foutje en alles erachter werd keihard fout gerekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een waardeloze kuttest! Typfouten worden gewoon keihard genegeerd!
En dan mensen die met 500 aanslagen per minuut gaan lopen pimpen, "zonder cursus". Yeah right.En wie betaalt de secretaresse die mag lopen corrigeren?
Lees de tekst vanonder eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
Ben je boos vanwege je 45 aanslagen per minuut?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:41 schreef Ringo het volgende:
En dan mensen die met 500 aanslagen per minuut gaan lopen pimpen, "zonder cursus". Yeah right.En wie betaalt de secretaresse die mag lopen corrigeren?
Eh, nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je boos vanwege je 45 aanslagen per minuut?
Ja en alle Fokkers gaan natuurlijk meteen hun eigen teksten controleren en de foutmarge berekenen.quote:
Die tweede test doet dat automatisch hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja en alle Fokkers gaan natuurlijk meteen hun eigen teksten controleren en de foutmarge berekenen.![]()
Die krijg ik hier niet goed geladen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die tweede test doet dat automatisch hoor.
quote:Test Naam: Johan de Witt
Bruto snelheid: 265 APM
Fouten: 0 woorden
Netto snelheid: 265 APM
Nauwkeurigheid: 100%
U heeft zeer goed getypt.
Je moet gewoon beginnen met tikken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Site 2 zie ik geen vakje waar ik moet typen
Bij die tweede 65 WPMquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:05 schreef Janetje het volgende:
424 bij die eerste.
Bij die tweede heb ik een andere Engelstalige test gedaan..
http://www.typingtest.com/default.asp
Net Speed: 71 WPM
(words/minute)
Accuracy: 97%
Gross Speed: 74 WPM
(words/minute)
Ah, dacht dat mijn laptop het weer eens niet aankonquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet gewoon beginnen met tikken.
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.quote:
Ik heb er maar 2quote:Op zondag 8 februari 2009 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.![]()
Ik drink geen bier[/inkoppertje]quote:Op zondag 8 februari 2009 04:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe hou je je bier dan vast?
Ranja met een rietje en dan lieg ik ook nog niet eensquote:Op zondag 8 februari 2009 04:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel bier dronk. Een glas melk dan?
![]()
Het is een opscheptopic ja, maar dat mag ook wel weer eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Opscheptopic.![]()
Zit trouwens op 390. Ik had er mijn aandacht niet helemaal bij.
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Opscheptopic.![]()
Zit trouwens op 390. Ik had er mijn aandacht niet helemaal bij.
Ik typ ook met twee vingers en heb 464 p/min gehaaldquote:Op zondag 8 februari 2009 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ben je zeer efficiënt met die twee vingers. Met tien vingers haal je misschien wel 930 aanslagen.![]()
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatischquote:Op zondag 8 februari 2009 16:57 schreef McGilles het volgende:
En hoeveel van de mensen die hier posten halen 3 per spelfout van hun score af?
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik doe die 2e test, daar gebeurt dat automatisch
Ik heb et probleem dat ik moeilijk blind kan typen, als ik zelf een verhaaltje opschrijf gaat et altijd veel snellerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet doen (werk, geen Java..) maar bij de eerste had ik 440 aanslagen en 7 fouten, dus dan kom ik op 419 uit, met 2 vingers. Als ik niet zou backspacen oid kom ik ook zo op 480-500.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |