Alleen erg lastig als je met mensen icq'd die met 2 vingers typen want die geven vaak commentaar op de grote berichten die ze ontvangen terwijl zij nog de "P" aan het zoeken zijn ofzo.
And I had the time of my life there!!!!!
quote:das super goed!!!!! 466 is echt wel veel!!!! Was dat ook met weinig fouten? Als ik echt ga voor een typrecord dan maak ik geregeld fouten.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:35 schreef =HellFire= het volgende:
BTW heb geen typcursus oid gehad! Zelf geleerd.
Ik heb op de lagere school een typcursus gehad op zo'n oude typmachine, ben blij dat ik dat toen gedaan heb. Anders zou ik nu ook bezig zijn met toetsen zoeken.
quote:Muhahah. Niet zo liegen jij.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:36 schreef tong80 het volgende:
457.
quote:Ik zei 455.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:37 schreef brainstormer het volgende:[..]
das super goed!!!!! 466 is echt wel veel!!!! Was dat ook met weinig fouten? Als ik echt ga voor een typrecord dan maak ik geregeld fouten.
quote:morgen zal ik eens mijn snelheid opmeten
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:40 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ik zei 455.
Met 2 fouten dacht ik. Maar genoeg om 2e te worden. Volgend jaar ga ik voor de eerste plek. Wie weet lukt het me.
Moest je toen tekst overtypen vanuit een boek?? Dat zal wel, dat doen ze altijd bij cursussen en denk dus ook bij wedstrijden.
succes volgend jaar!!! Op fok kun je hard oefenen
quote:Nee. Ik deed het altijd met QMTT, gemaakt door Quirien Matla. Dat is een docent op een school in Hilversum dacht ik. Handig programmatje is het. Je moet een redelijk grote tekst van +- 4000 woorden overtypen in 10 minuten. Zonder fouten dus. Als je tekst iig 1 keer helemaal hebt gehad zit je al bij de 350 aanslagen.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:49 schreef brainstormer het volgende:[..]
morgen zal ik eens mijn snelheid opmeten
misschien dat ik nu ook wel rond de 350-400 zit.
Moest je toen tekst overtypen vanuit een boek?? Dat zal wel, dat doen ze altijd bij cursussen en denk dus ook bij wedstrijden.
succes volgend jaar!!! Op fok kun je hard oefenen
Op FOK! oefenen? Eigenlijk kom ik hier te weinig daarvoor. Ben al lid sinds mei2000, kom hier al sinds september 99, maar neem nooit de moeite om wat te posten. Moet ik toch maar eens doen, actief posten hiero.
quote:396 maar?
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:53 schreef Bazyx het volgende:
Een heleboel aanslagen per minuut:
sowieso best veel
bij het typen van deze reactie heb ik maar 1 keer backspace hoeven gebruiken
quote:Owjah. Ik telde ff verkeerd.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:56 schreef Bazyx het volgende:[..]
460.
.
quote:ik ben hier ook pas sinds gisteren, ben nog een super newbie dus. Ben ook alleen 's avonds actief eigenlijk, de hele dag fokken kan ik niet.
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:52 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nee. Ik deed het altijd met QMTT, gemaakt door Quirien Matla. Dat is een docent op een school in Hilversum dacht ik. Handig programmatje is het. Je moet een redelijk grote tekst van +- 4000 woorden overtypen in 10 minuten. Zonder fouten dus. Als je tekst iig 1 keer helemaal hebt gehad zit je al bij de 350 aanslagen.
Op FOK! oefenen? Eigenlijk kom ik hier te weinig daarvoor.
Ben al lid sinds mei2000, kom hier al sinds september 99, maar neem nooit de moeite om wat te posten. Moet ik toch maar eens doen, actief posten hiero.
Toen ze me typen leerden op die cursus toen werden bij mij de toetsen afgeplakt met gekleurde stikkers zodat ik niet kon spieken en blind MOEST Typen. Ook bij het examen deden ze dat, heb nog ruzie gehad met die vrouw omdat ze me te druk vond en ze vond dat ik niet goed deed opletten.
Uiteindelijk was ik wel als beste geslaagd met 210 aanslagen per minuut.
quote:bij mij vaak zonder fouten, alleen moet ik vaak backspacen omdat ik mijn tekst wil veranderen hier.
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:03 schreef Vork het volgende:
Aanslagen? hmz.. met of zonder fouten?
Maarja, zoveel heb je er niet aan eigenlijk. Alsof een bedrijf mij aanneemt omdat ik het typdiploma heb, dat zegt evenveel als het tafeltjesdiploma en strikdiploma en fietsdiploma denk ik. Ik wil ook absoluut geen datatypist worden ofzo.
Het is alleen makkelijk op internet tijdens het chatten en forummen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |