Die bedoel ik, dus als zo'n blauwe gaarne ff de TT wil aanpassen......quote:
Het zou handig zijn als je me meteen vertelt hoequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens ik heb nu via YT een afspeellijst gemaakt wie wou dat nou ook weer weten? geen zin om terug te lezen
En ik wil dat ook graag wetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je me meteen vertelt hoe.
Heb je een account? Zo ja log dan in en als je een filmpje kijkt zie je daar onder allerlei shit zoals delen, favorieten en afspeellijst en als je daarop klikt kan je dat filmpje in 1 van je afspeellijsten plaatsen. Eigenlijk vrij simpel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je me meteen vertelt hoe.
Mariaaaaaaaaaquote:
Ah okquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht echt zo van "wtf is Mylene nou weer?" maar da's gewoon schatje
al die nickchanges
Dankjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb je een account? Zo ja log dan in en als je een filmpje kijkt zie je daar onder allerlei shit zoals delen, favorieten en afspeellijst en als je daarop klikt kan je dat filmpje in 1 van je afspeellijsten plaatsen. Eigenlijk vrij simpel!
Jahaa!quote:
Fotoooooooooquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahaa!![]()
Ik merk dus alleen wel dat ik het geduld heb van een dropje, want ik wil eigenlijk zsm nu klussen en verhuizenMaar eerst nog hypotheek + koopsubsidie en zo...
Oh en voor de mensen die gisteren vroegen of ik altijd baggy kleren draag: heb net bij H&M een grijze coltrui gekocht en daarin zie je m'n taille wel!*stoer*
Lijkt mij best OK. Enig idee hoe je zit qua kcal?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:19 schreef sigme het volgende:
Lijst.Brinta 1200 x touwtjespringen (18 minuten) Peer & beetje supermager frambozenijs ![]()
2 kleine roggebroodjes met pindakaas 2 Stronken witlof gebakken in een beetje olijfolie + sambal & knoflook half pond boontjes met beetje mais en doperwtjes met een likje pindakaas en ketjap (asin) Avondeten wordt opgebakken rode rijst met spekjes & groenten.
Espresso, en een zoete rode port zal nog wel komen.
Wat vinden jullie, is dit een beetje fatsoenlijk lijstje? Vrijdag & zaterdag ben ik alleen thuis, ik word daar altijd wat vreterig van.
volgende keer krijg je een goeie van me!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaat, een foute naamtopic niet voor mij
Nou ja...
Sigme, ik vind jou best wel interessanten volgens mij is dat een prima lijstje,veel groentes, altijd goed!
Ik ben nu ook alleen en vreterig... ja absoluut, mijn kip uit de oven is al op en daarna nog dubbelvla van optimel...
Ohquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaat, een foute naamtopic niet voor mij
Nou ja...
Sigme, ik vind jou best wel interessant![]()
Hoei! (Was het lekker?) Hoe doe jij dat eigenlijk met je vriend, eten jullie vaak elk-voor-zich?quote:en volgens mij is dat een prima lijstje,veel groentes, altijd goed!
Ik ben nu ook alleen en vreterig... ja absoluut, mijn kip uit de oven is al op en daarna nog dubbelvla van optimel...
Nee, maar daar zal ik dan nu eens de moeite voor nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lijkt mij best OK. Enig idee hoe je zit qua kcal?
Ik eet nog net geen krentebrood met pindakaasquote:En: jij eet ook roggebrood met pindakaas!Iedereen kijkt mij altijd zo raar aan als ik dat doe
goed idee! dan kleurt het niet meer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Laureline, dank voor die leuke tekst van Theo Nijland. Ik ga fan worden!![]()
AKnynke, als je nog eens zoiets doet met een gekleurde bruisbal moet je eerst even een drupje gewoon douchegel/schuim in je water doen alvorens je de bruisbal er in mikt. Maar dat moet je eigenlijk even aan Dipkip vragen, die heeft verstand van bruisballen en Lush. Oh wacht, Dip heeft geen bad
Ik lust het alleen met een berg suiker eropquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Roggebrood is best ok. Zou het zelf alleen niet kopen
.
Okee ik heb gepoogd een duidelijke te maken! Het is weinig bijzonders hoor, maar ik was er wel blij mee!quote:
Jij bent leueueueueuk!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik heb gepoogd een duidelijke te maken! Het is weinig bijzonders hoor, maar ik was er wel blij mee!
Het is mij, plus Bos Haar en de Nieuwe Trui (in de badkamer, hoezee)!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik heb gepoogd een duidelijke te maken! Het is weinig bijzonders hoor, maar ik was er wel blij mee!
[ afbeelding ]
OOhhh, door al jouw gepraat over je dikke buik dacht ik dat je dus echt een dikke buik had (quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Alleen is het mijne citroenkwark. Waar een mens zich al niet op kan verheugenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ontbijt van morgen, dan ga ik een peer (of twee) door de yoghurt blenderen, en heb hele lekkere muesli gekocht om er door heen te doen![]()
Fijne avondquote:Nu eerst etentje bij vrienden, fijne avond allemaal!
eetse en fijne dag!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ontbijt van morgen, dan ga ik een peer (of twee) door de yoghurt blenderen, en heb hele lekkere muesli gekocht om er door heen te doen
Nu eerst etentje bij vrienden, fijne avond allemaal!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
AKnynke, als je nog eens zoiets doet met een gekleurde bruisbal moet je eerst even een drupje gewoon douchegel/schuim in je water doen alvorens je de bruisbal er in mikt. Maar dat moet je eigenlijk even aan Dipkip vragen, die heeft verstand van bruisballen en Lush. Oh wacht, Dip heeft geen bad
die van mij? Een wit bad, op pootjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Die douchegel tip heb ik nog niet gebruikt, maar tis het proberen waard. Wat voor bad is het?
OMGquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
er staat hier voor mijn neus een grote schaal met 20 appelflappen![]()
Sjoeg! Was jij toevallig bij ikea vanmiddag? Want ik heb er samen met mijn vriend en vader een uur over gedaan om iets in de auto te passen, pal voor de ingangquote:
Oh wat is ie en ben jij leukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Booquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:49 schreef Sugar het volgende:
Hihi, nee muis, ik was er niet. Zulke dingen moet je vooraf melden!![]()
Gisteren liep ik ook al door de stad te gluren naar je!Met die lenzen in, waardoor ik sowieso niks zag. En jou al helemaal niet.
Dit is dus niet goed he. Niet een beetje niet goed, maar heel erg niet goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:47 schreef Sugar het volgende:
Mijn eetlijstje:
O: allbran + magere melk
S: 1 uur bodyshap, 1 uur spinning!
L: allbran + magere melk
T: 2 ctrackers met avocado
T: komkommer, tomaat, augurk, kappertjes en een theelepel hüttenkase
A: spinaziesalade, met spinaziezongedroogde tomaatjes, magere spekreepjes, light mozzarella, zwarte olijven, gele en rode paprika en yoghurtdressing
Totaal gegeten vandaag: 1047 kcal (maar komt heus nog yoghurt + appel + krentjes bij!)
Totaal gesport vandaag: 994 kcal
*proest* Ik heb op dit moment even geen minimaatjes meer (ik pas mijn shirts en broeken niet meerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: H&M idd! In Alkmaar hadden ze er best veel nog geloof ik, maat S voornamelijk, en één M (die nu van mij is, harhar), dus hopelijk hebben ze nog Chico-minimaatjes in Almere! Of de webshop, geen idee of ze hem daar ook hebben. Hij is iig 19,90, om de zoektocht te vergemakkelijken!
Awwquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:
blegh, ik mis m'n vriendje. Hij heeft het deze week nog heel druk, en bijna geen tijd om me te zien. Is ie met hele nuttige en grote dingen bezig (phd proposal in Stockholm), zodat we elkaar volgend jaar ook nog veel zullen zien, maar ik mis hem echt. bah. Gek gevoel is dat.
Ik ben een dropjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk nu naar Je bent wat je eet.
Ongelooflijk wat sommige mensen naar binnen werken.
Op 100 kcal gaat jouw lijf het niet redden om je warm te houden, je organen draaiende te houden en ook nog na te denken, zonder zichzelf te slopen. Neem maar een stuk of 10 bakjes yoghurtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:47 schreef Sugar het volgende:
Mijn eetlijstje:
O: allbran + magere melk
S: 1 uur bodyshap, 1 uur spinning!
L: allbran + magere melk
T: 2 ctrackers met avocado
T: komkommer, tomaat, augurk, kappertjes en een theelepel hüttenkase
A: spinaziesalade, met spinaziezongedroogde tomaatjes, magere spekreepjes, light mozzarella, zwarte olijven, gele en rode paprika en yoghurtdressing
Totaal gegeten vandaag: 1047 kcal (maar komt heus nog yoghurt + appel + krentjes bij!)
Totaal gesport vandaag: 994 kcal
Ik ben het stukje witte chocolade dat overbleef na het raspenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben een dropjein dat geval.
Ik bedoel dus van welk materiaal is ie gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
die van mij? Een wit bad, op pootjes.
als ie aangenomen wordt natuurlijk, dat is nog maar de vraag. En, als we bij elkaar blijven (zo ziet het er nu iig wel naar uit, but you never know), zou dat ook betekenen dat ik in Zweden zou blijven na die tijd, en of ik dat nu zo'n tof idee vind weet ik eigenlijk niet..maar goed, we zien eerst wel of ie aangenomen wordt!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AwwKus voor jou! En: fijn dat 'ie in de buurt blijft!
Sugar: meer eten he. Maar dat hebben alle anderen ook al gezegd. Wel tof dat je zo productief gesport hebt; ik geloof niet dat ik bodyshape en spinning achter elkaar zou trekken
kunststof. (of is het kunstof? ik ben even in de war over de spelling!) Maar, wat het precies is, geen idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoel dus van welk materiaal is ie gemaakt
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben het stukje witte chocolade dat overbleef na het raspen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Laureline, dank voor die leuke tekst van Theo Nijland. Ik ga fan worden!![]()
Mijn vriend kreeg kotsneigingen bij de close-up van een dikke vrouw, toen heb ik maar weggezaptquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk nu naar Je bent wat je eet.
Ongelooflijk wat sommige mensen naar binnen werken.
Ik een paracetamol met codeïnequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat moet een goed gevoel geven!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja waren ook helemaal euforisch
gewonnen met 3-2 tegen de koploper(wij stonden voor vandaag 6e)
en het was zooooo'n heerlijke wedstrijd
Vastquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink: GMTA!
Komt vast door de trui
Nooit je idefix laten verstoren door de werkelijkheid hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:25 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van mijn ass. Gemaakt door vriendlief. Heb toen die foto's (het is een serie) snel van zijn foon afgesloopt. Die foto komt totaal overigens totaal niet overeen met het beeld wat ik van mijn reet heb. (huge, negert, eigen postcodegebied).
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*loopt zo ver naast d'r schoenen dat de schoenen in kwestie uit beeld verdwenen zijn*![]()
![]()
Kaneel: da's echt nice om te horen! *blij*
En Sugar: aan make-up doe ik inderdaad niet neeFenk joe
![]()
TJD: pasen?Vandaag? Fijne paasavond dan ook! Mijn besef van tijd enzo is echt heel slecht schijnbaar
![]()
Ahaa de 28equote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor is
en de familie normaal te laten doen hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaa de 28eAch je hebt nog even de tijd om je mentaal voor te bereiden
Ik mocht foto's maken van uitvoering van de praiseband uit de kerk. En dat was stoerquote:
Wil jij niet jarig zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor is
Ik denk niet dat de muzikanten het op prijs stellen als ik foto's van hen op internet zet eigenlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:19 schreef Sugar het volgende:
Mooi, want dat vind ik ook! Elkaar echt zien is goed!![]()
En inderdaad cool van die foto's, maak je nog een showcase?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds de dood van mn ma niet meer!
Maar wordt dit je eerste verjaardag sinds ze is overleden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah that's life hé. Alleen zo jammer dat de hele familie uit elkaar gevallen is daarna
nee dat niet (ze overleed 2002) maar sinds ze overleden is heb ik geen lol meer in al die verplichte gezellige dagen. Al heb ik er bijv met verjaardagen van familie van mn pa zn kant geen last van!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar wordt dit je eerste verjaardag sinds ze is overleden?
Knuffel van mij!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dat niet (ze overleed 2002) maar sinds ze overleden is heb ik geen lol meer in al die verplichte gezellige dagen. Al heb ik er bijv met verjaardagen van familie van mn pa zn kant geen last van!
Thnx maar is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*grote aai voor TJD*![]()
en yaaay wat goed DaD!Ik ben trots op u !
Misschien is het wel een idee om wat mensen uit te nodigen bij jou thuis....op je verjaardag. Mensen om je heen is de beste afleiding op dit soort dagen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Thnx maar is niet nodig hoor
Maar doordat aantal mensen laatste 2 dagen vragen wat ik ga doen met mn verjaardag zit ik er weer over te dubben want eigk wou (en wil) ik er geen fluit aan doen!
Kans is groot dat ik gewoon ga werken. Neem vorig jaar toen speelde Feyenoord dus ben gewoon naar voetballen gegaan. En zat toen met revalidatietrainingen en ben daar ook geweest. En amper thuis geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is het wel een idee om wat mensen uit te nodigen bij jou thuis....op je verjaardag. Mensen om je heen is de beste afleiding op dit soort dagen!
Aww, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Las dat het diner van DaD goed gelukt is. Ik ben fier op u!.
Ik ga nu pitten.
welke game ben je op de wii aant doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben ook aan het Wii'en, mijn vriend is net terug van werk en staat nu nog even onder de douche, dan gaan we samen even klaverjassen denk iik
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmakenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke game ben je op de wii aant doen?voor je medeleven!
K heb vandaag MoH Heroes 2 gespeeld. Wii Play, dat schieten op die blikkies, Fifa 2009 (ff met Feyenoord laten zien dat zelfs Milan te verslaan is) en net ff Mario Kart moet op 150CC nog alles rijden en op 100 cc heb ik paar zilveren en bronze plakken. Maar erg lekker ging het net niet. Kwam niet verder dan zilver in de 100 en had er brons dus is wel beter maar nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmaken
JIj?
Enne, eet je alweer een beetje normaal![]()
Qua gezondheid, pipoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb vandaag vrij redelijk gegeten maar wat bedoel je met normaal. Normaal qua porties of normaal qua gezondheid?
~Qua gezondheid kan het beter maar heb opt werk al paar dagen nauwelijks gefrituurde rommel gegeten. Merk dat mn lichaam gezonde dingen nodig heeft en zulks.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Qua gezondheid, pipo
Ik heb alleen nog maar Wii sportsSinds 2 week... Hoogste bij bowlen was vanavond nog, 204 punten...
En nu ga ik een 'nieuwe' auto zoeken..Ben mijn auto lang niet zat maar hij wordt een beetje duur voordat hij de apk doorkomt.
thnx maar nergens voor nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef mspoez het volgende:
Truste! Morgen weer uurtje BP. Fijne nacht altesaam.
Kusjes voor iedereen en een speciale voor TJ.
Je krijgt ze lekker toch! Puh!quote:
Kijk je uit dat Bokito je niet aanvalt?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Übrigens, bezoek aan Blijdorp wordt uitgesteld ivm een nogal trein-reis-rijke week komende week en het is toch 1 uur en 45 minuten naar RotjeknorMaar we hebben al toegangskaartjes, dus uitstel wordt geen afstel
![]()
Slaap lekker allemaal!
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeldquote:Op zondag 8 februari 2009 01:59 schreef kwakveense het volgende:
hoi. jullie zijn allemaal al naar bed zeker?
vanmiddag naar new haven geweest, yale trui gekocht, en musea bekeken... nu lekker op de bank, ben helemaal kapot! ga nog wel even een blog maken denk ik...
xxx
Heb jij voorspellende gaven ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, dank je wel.. Slaap lekker meid, morgen gaat het vast wéér iets beter!
Oeh la la!!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeld![]()
Wat was 't cadeau'tje?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeld![]()
Maar er heerst hier echt instortingsgevaar, dus ik ga zo gauw liggen.
Goed te horen dat je het leuk hebt gehad Kwak! Je komt er wel
Hey! Wat voor hartslag haal jij tijdens een lesje spinning CC? Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 februari 2009 10:18 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb gister echt achtelijk veel gegeten. Zat zo vol, dat is lang geleden, en voelde echt vreselijk, kon mijn buik niet eens meer inhouden, zo vol zat het allemaal![]()
Eerst chocolaatjes en grand marnier, toen zuurkool met rookworst en later nog een stuk cheesecake. en nog 2 glazen grand marnier (was wel heerlijk allemaal).
Anyway, vandaag dus maar balansen:
T: banaan
S: uur spinnen straks
O: yoghurt, peer en mueslie
T: niks
L: boterham met 1/2 avocado, want hij wordt een beetje overrijp
T:boterham of 2 crackers met slankie smeerkaas
D: broccoli met tonijn, even kijken of ik een sausje erbij kan maken op basis van yoghurt met wat kruiden ofzo.
Ik ga mijn hartslagmeter maar weer eens gebruiken straks, vind ik altijd leuk om te zien
Dat is wel de bedoeling ja! Er zijn alleen waarschijnlijk niet meer dan 10.000 dagkaarten voor de zaterdag te koop, dus misschien gaan we het hele weekend, als er verder ook nog iets leuks komt. Heb wel al vrij gevraagd voor de ochtend waarop de voorverkoop start.quote:Op zondag 8 februari 2009 08:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oeh la la!!
Gefeliciteerd!
Ga je ook naar Pinkpop DaD, aangezien Broes daar speelt?
Sorry ik ben net pas aan het teruglezen!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef Sugar het volgende:
Welke film heb je nou gezien, muis?
En appelflappen? Bladerdeeg, appelstukjes, krentjes, suiker en kaneelmengsel op bladerdeeg doen, dichtvouwen en plakken en dan in de oven! Oh ja en vooraf nog bovenop een beetje nat maken met natte vingers en dan suiker erop strooien.
Ik deed wel eens flapjes maken met bladerdeeg: bladerdeeg laten ontdooien, appel in stukjes snijden, eventueel omscheppen met geweekte rozijntjes, suiker en kaneel, flapje dichtvouwen tot driehoek (beetje ei langs het randje, zodat het goed blijft plakken), ei erover smeren en suiker daarbovenop. Dan in de oven (10-15 min?) Als de bovenkant een beetje bruin kleurt is het klaar!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:23 schreef cyclechick het volgende:
Elisa: gefeliciteerd met de Beeb! Was die nou gister of vandaag jarig dan?
En ik ga ook maar eens citroenkwark kopen, ben nu wel benieuwd
Wat ik me ook nog afvroeg, hoe maak je appelflappen? Ik heb 't laatst ook geprobeerd, maar ben benieuwd hoe het 'hoort' want ik had maar wat gedaan
Oh zo had ik 't ook!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef Sugar het volgende:
Welke film heb je nou gezien, muis?
En appelflappen? Bladerdeeg, appelstukjes, krentjes, suiker en kaneelmengsel op bladerdeeg doen, dichtvouwen en plakken en dan in de oven! Oh ja en vooraf nog bovenop een beetje nat maken met natte vingers en dan suiker erop strooien.
Vorige week had ik een hartslag van 95% tijdens een lange zware klimquote:Op zondag 8 februari 2009 10:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hey! Wat voor hartslag haal jij tijdens een lesje spinning CC? Ik ben benieuwd
Zo hoort het ookquote:Op zondag 8 februari 2009 10:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik deed wel eens flapjes maken met bladerdeeg: bladerdeeg laten ontdooien, appel in stukjes snijden, eventueel omscheppen met geweekte rozijntjes, suiker en kaneel, flapje dichtvouwen tot driehoek (beetje ei langs het randje, zodat het goed blijft plakken), ei erover smeren en suiker daarbovenop. Dan in de oven (10-15 min?) Als de bovenkant een beetje bruin kleurt is het klaar!![]()
Hier trouwens een weekend met bizar slecht eten. Combi van ongesteld, moe en er helemaal doorheen zitten met de scriptie. Nog maar 1 hoofdstuk en nog anderhalve week. Moet.....volhouden....
Oh ja, die wil ik natuurlijk ook nog zien!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry ik ben net pas aan het teruglezen!
The Curious Case of Benjamin Button - heel erg mooie film, maar ik vind hem geen 13 Oscarnominaties waard..
En hij was er nog redelijk vrolijk onder ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 08:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens Louis Theroux - Behind Bars gezien. Erg interessante docu. Louis Theroux. Eén vent had 521 jaar en 11 keer levenslang...
.
Niet wat jij denkt, denk ikquote:
Vandaag, dus gisterenavond om 24:00quote:Op zondag 8 februari 2009 10:23 schreef cyclechick het volgende:
Elisa: gefeliciteerd met de Beeb! Was die nou gister of vandaag jarig dan?
Eens. Het is ook geen film die ik graag nog een keer wil zien ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button - heel erg mooie film, maar ik vind hem geen 13 Oscarnominaties waard..
Waren ze lekker warm toen het bezoek kwam?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
idd
appels in blokjes met wat rozijntjes en wat kaneel en suiker
puntzakje maken van een plak bladerdeeg (een schuine zijde alvast dichtprakken met een vork) en dan tot de nok toe vullen en dichtmaken
de bovenkant nat maken met water en wat suiker over strooien.
kwartier in de oven op 220 graden en![]()
Er blijven teveel vragen onbeantwoord, enquote:Op zondag 8 februari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Het is ook geen film die ik graag nog een keer wil zien ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet toch centjes verdienen of niet danquote:Op zondag 8 februari 2009 11:04 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen lievelingen. Feli Elisa, spinze CC, Muis - werk je al weer? Bikkel! Moblo, lekker brakken vandaag. Vik, fijn dat het beter gaat. Phaidra, een dag niet opletten is niet erg, als je er maar van genoten hebt !
Ja ik zat me er ook al over te verbazen!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou toch allemaal met Fok! aan de hand? Traaaaaaaaaaaag![]()
Lekker rustig daggie houden vandaag Mo! Uitbrakken!
Ik ga vandaag lekker naar de sauna
Ja klopt, ik ben in januari ook gewoon doorbetaaldquote:Op zondag 8 februari 2009 11:32 schreef mspoez het volgende:
Muisje, als jij daar al zoveel maanden werkt en je kan nu niet wegens ziek/zwak/misselijk (maar ja, dat ben jij niet he? hihi) dan heb je recht op ziekte-doorbetaling hoor, voor het gemiddeld aantal uren dat je tevoren werkte. Dus.
Traag? Ik kwam er niet helemaal niet opquote:Op zondag 8 februari 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou toch allemaal met Fok! aan de hand? Traaaaaaaaaaaag![]()
Nee, niet om kip, maar om iets grotersquote:
Laat dat 'ook' maar weg, want wij dus nietquote:Op zondag 8 februari 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
wij eten ook kip vanavond, trouwens
Dikke kus!quote:Op zondag 8 februari 2009 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Bluh, vette ruzie hier. Ik wil vanavond kip eten en Mark heeft er geen zin in. Maar volgens mij heeft hij geen zin om het op te halen en ik word daar vet pissig van, want normaal zou ik er best naartoe gaan (volgens hem niet, want hij moet altijd al gaan) en nu KAN het niet en nu voel ik me gehandicapt en kut
.
Ja hoor ik heb er zeker van genoten! Vrijdagavond was er een personeelsfeest van mijn lief, het eten daar was eigenlijk heel netjes, lekker en zeer kleine porties. Wel 4 wijntjes gedronken en later een paar bitterballen. We zaten in een hotel vlakbij, en ontbeten met een croissantje, bak fruit, kwark en een muffin. 's Avonds heb ik chocolade-rozijnen en balsamico-chipjes gegeten (zure chips zijn echt yummie! Eindelijk ook in NL! ). Ook had ik gister een zak paaseitjes gekregen en die ben ik vandaag aan het eten. Dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:04 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen lievelingen. Feli Elisa, spinze CC, Muis - werk je al weer? Bikkel! Moblo, lekker brakken vandaag. Vik, fijn dat het beter gaat. Phaidra, een dag niet opletten is niet erg, als je er maar van genoten hebt !
kom jij hier een keer kip etenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat dat 'ook' maar weg, want wij dus niet.
En ga me niet lekker zitten maken, want dan doe ik je wat.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:12 schreef mspoez het volgende:
CC hoe is het eigenlijk met de whiskeyjongen?
Tssss, de sukkel!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die had het druk, en ondertussen heb ik niks meer gehoord, dus die heb ik eigenlijk maar afgeschreven.
mannen die niks meer van zich laten horen![]()
Februari wordt een manloze maand denk ik, heb wel even genoeg gehad
Tijd voor een vrouw zeg ik jequote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die had het druk, en ondertussen heb ik niks meer gehoord, dus die heb ik eigenlijk maar afgeschreven.
mannen die niks meer van zich laten horen![]()
Februari wordt een manloze maand denk ik, heb wel even genoeg gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |