Kans is groot dat ik gewoon ga werken. Neem vorig jaar toen speelde Feyenoord dus ben gewoon naar voetballen gegaan. En zat toen met revalidatietrainingen en ben daar ook geweest. En amper thuis geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is het wel een idee om wat mensen uit te nodigen bij jou thuis....op je verjaardag. Mensen om je heen is de beste afleiding op dit soort dagen!
Aww, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Las dat het diner van DaD goed gelukt is. Ik ben fier op u!.
Ik ga nu pitten.
welke game ben je op de wii aant doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben ook aan het Wii'en, mijn vriend is net terug van werk en staat nu nog even onder de douche, dan gaan we samen even klaverjassen denk iik
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmakenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke game ben je op de wii aant doen?voor je medeleven!
K heb vandaag MoH Heroes 2 gespeeld. Wii Play, dat schieten op die blikkies, Fifa 2009 (ff met Feyenoord laten zien dat zelfs Milan te verslaan is) en net ff Mario Kart moet op 150CC nog alles rijden en op 100 cc heb ik paar zilveren en bronze plakken. Maar erg lekker ging het net niet. Kwam niet verder dan zilver in de 100 en had er brons dus is wel beter maar nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmaken
JIj?
Enne, eet je alweer een beetje normaal![]()
Qua gezondheid, pipoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb vandaag vrij redelijk gegeten maar wat bedoel je met normaal. Normaal qua porties of normaal qua gezondheid?
~Qua gezondheid kan het beter maar heb opt werk al paar dagen nauwelijks gefrituurde rommel gegeten. Merk dat mn lichaam gezonde dingen nodig heeft en zulks.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Qua gezondheid, pipo
Ik heb alleen nog maar Wii sportsSinds 2 week... Hoogste bij bowlen was vanavond nog, 204 punten...
En nu ga ik een 'nieuwe' auto zoeken..Ben mijn auto lang niet zat maar hij wordt een beetje duur voordat hij de apk doorkomt.
thnx maar nergens voor nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef mspoez het volgende:
Truste! Morgen weer uurtje BP. Fijne nacht altesaam.
Kusjes voor iedereen en een speciale voor TJ.
Je krijgt ze lekker toch! Puh!quote:
Kijk je uit dat Bokito je niet aanvalt?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Übrigens, bezoek aan Blijdorp wordt uitgesteld ivm een nogal trein-reis-rijke week komende week en het is toch 1 uur en 45 minuten naar RotjeknorMaar we hebben al toegangskaartjes, dus uitstel wordt geen afstel
![]()
Slaap lekker allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |