Dat moet een goed gevoel geven!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja waren ook helemaal euforisch
gewonnen met 3-2 tegen de koploper(wij stonden voor vandaag 6e)
en het was zooooo'n heerlijke wedstrijd
Vastquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink: GMTA!
Komt vast door de trui
Nooit je idefix laten verstoren door de werkelijkheid hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:25 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een foto van mijn ass. Gemaakt door vriendlief. Heb toen die foto's (het is een serie) snel van zijn foon afgesloopt. Die foto komt totaal overigens totaal niet overeen met het beeld wat ik van mijn reet heb. (huge, negert, eigen postcodegebied).
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*loopt zo ver naast d'r schoenen dat de schoenen in kwestie uit beeld verdwenen zijn*![]()
![]()
Kaneel: da's echt nice om te horen! *blij*
En Sugar: aan make-up doe ik inderdaad niet neeFenk joe
![]()
TJD: pasen?Vandaag? Fijne paasavond dan ook! Mijn besef van tijd enzo is echt heel slecht schijnbaar
![]()
Ahaa de 28equote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor is
en de familie normaal te laten doen hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaa de 28eAch je hebt nog even de tijd om je mentaal voor te bereiden
Ik mocht foto's maken van uitvoering van de praiseband uit de kerk. En dat was stoerquote:
Wil jij niet jarig zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou kijk als we nu vast skippen naar pasen hoef ik me niet druk te maken over mn verjaardag. Want bemerkte dat het daar weer bijna tijd voor is
Ik denk niet dat de muzikanten het op prijs stellen als ik foto's van hen op internet zet eigenlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:19 schreef Sugar het volgende:
Mooi, want dat vind ik ook! Elkaar echt zien is goed!![]()
En inderdaad cool van die foto's, maak je nog een showcase?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds de dood van mn ma niet meer!
Maar wordt dit je eerste verjaardag sinds ze is overleden?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah that's life hé. Alleen zo jammer dat de hele familie uit elkaar gevallen is daarna
nee dat niet (ze overleed 2002) maar sinds ze overleden is heb ik geen lol meer in al die verplichte gezellige dagen. Al heb ik er bijv met verjaardagen van familie van mn pa zn kant geen last van!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar wordt dit je eerste verjaardag sinds ze is overleden?
Knuffel van mij!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dat niet (ze overleed 2002) maar sinds ze overleden is heb ik geen lol meer in al die verplichte gezellige dagen. Al heb ik er bijv met verjaardagen van familie van mn pa zn kant geen last van!
Thnx maar is niet nodig hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*grote aai voor TJD*![]()
en yaaay wat goed DaD!Ik ben trots op u !
Misschien is het wel een idee om wat mensen uit te nodigen bij jou thuis....op je verjaardag. Mensen om je heen is de beste afleiding op dit soort dagen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Thnx maar is niet nodig hoor
Maar doordat aantal mensen laatste 2 dagen vragen wat ik ga doen met mn verjaardag zit ik er weer over te dubben want eigk wou (en wil) ik er geen fluit aan doen!
Kans is groot dat ik gewoon ga werken. Neem vorig jaar toen speelde Feyenoord dus ben gewoon naar voetballen gegaan. En zat toen met revalidatietrainingen en ben daar ook geweest. En amper thuis geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is het wel een idee om wat mensen uit te nodigen bij jou thuis....op je verjaardag. Mensen om je heen is de beste afleiding op dit soort dagen!
Aww, dank je wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Las dat het diner van DaD goed gelukt is. Ik ben fier op u!.
Ik ga nu pitten.
welke game ben je op de wii aant doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben ook aan het Wii'en, mijn vriend is net terug van werk en staat nu nog even onder de douche, dan gaan we samen even klaverjassen denk iik
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmakenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke game ben je op de wii aant doen?voor je medeleven!
K heb vandaag MoH Heroes 2 gespeeld. Wii Play, dat schieten op die blikkies, Fifa 2009 (ff met Feyenoord laten zien dat zelfs Milan te verslaan is) en net ff Mario Kart moet op 150CC nog alles rijden en op 100 cc heb ik paar zilveren en bronze plakken. Maar erg lekker ging het net niet. Kwam niet verder dan zilver in de 100 en had er brons dus is wel beter maar nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whahaaa, bowlen met mijn verkeerde arm, die andere is een beetje lam van het schoonmaken
JIj?
Enne, eet je alweer een beetje normaal![]()
Qua gezondheid, pipoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb vandaag vrij redelijk gegeten maar wat bedoel je met normaal. Normaal qua porties of normaal qua gezondheid?
~Qua gezondheid kan het beter maar heb opt werk al paar dagen nauwelijks gefrituurde rommel gegeten. Merk dat mn lichaam gezonde dingen nodig heeft en zulks.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Qua gezondheid, pipo
Ik heb alleen nog maar Wii sportsSinds 2 week... Hoogste bij bowlen was vanavond nog, 204 punten...
En nu ga ik een 'nieuwe' auto zoeken..Ben mijn auto lang niet zat maar hij wordt een beetje duur voordat hij de apk doorkomt.
thnx maar nergens voor nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef mspoez het volgende:
Truste! Morgen weer uurtje BP. Fijne nacht altesaam.
Kusjes voor iedereen en een speciale voor TJ.
Je krijgt ze lekker toch! Puh!quote:
Kijk je uit dat Bokito je niet aanvalt?quote:Op zondag 8 februari 2009 00:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Übrigens, bezoek aan Blijdorp wordt uitgesteld ivm een nogal trein-reis-rijke week komende week en het is toch 1 uur en 45 minuten naar RotjeknorMaar we hebben al toegangskaartjes, dus uitstel wordt geen afstel
![]()
Slaap lekker allemaal!
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeldquote:Op zondag 8 februari 2009 01:59 schreef kwakveense het volgende:
hoi. jullie zijn allemaal al naar bed zeker?
vanmiddag naar new haven geweest, yale trui gekocht, en musea bekeken... nu lekker op de bank, ben helemaal kapot! ga nog wel even een blog maken denk ik...
xxx
Heb jij voorspellende gaven ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, dank je wel.. Slaap lekker meid, morgen gaat het vast wéér iets beter!
Oeh la la!!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeld![]()
Wat was 't cadeau'tje?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr nog (even). De beeb is jarig en heeft net twee uur met haar kadootje gespeeld![]()
Maar er heerst hier echt instortingsgevaar, dus ik ga zo gauw liggen.
Goed te horen dat je het leuk hebt gehad Kwak! Je komt er wel
Hey! Wat voor hartslag haal jij tijdens een lesje spinning CC? Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 februari 2009 10:18 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb gister echt achtelijk veel gegeten. Zat zo vol, dat is lang geleden, en voelde echt vreselijk, kon mijn buik niet eens meer inhouden, zo vol zat het allemaal![]()
Eerst chocolaatjes en grand marnier, toen zuurkool met rookworst en later nog een stuk cheesecake. en nog 2 glazen grand marnier (was wel heerlijk allemaal).
Anyway, vandaag dus maar balansen:
T: banaan
S: uur spinnen straks
O: yoghurt, peer en mueslie
T: niks
L: boterham met 1/2 avocado, want hij wordt een beetje overrijp
T:boterham of 2 crackers met slankie smeerkaas
D: broccoli met tonijn, even kijken of ik een sausje erbij kan maken op basis van yoghurt met wat kruiden ofzo.
Ik ga mijn hartslagmeter maar weer eens gebruiken straks, vind ik altijd leuk om te zien
Dat is wel de bedoeling ja! Er zijn alleen waarschijnlijk niet meer dan 10.000 dagkaarten voor de zaterdag te koop, dus misschien gaan we het hele weekend, als er verder ook nog iets leuks komt. Heb wel al vrij gevraagd voor de ochtend waarop de voorverkoop start.quote:Op zondag 8 februari 2009 08:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oeh la la!!
Gefeliciteerd!
Ga je ook naar Pinkpop DaD, aangezien Broes daar speelt?
Sorry ik ben net pas aan het teruglezen!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:28 schreef Sugar het volgende:
Welke film heb je nou gezien, muis?
En appelflappen? Bladerdeeg, appelstukjes, krentjes, suiker en kaneelmengsel op bladerdeeg doen, dichtvouwen en plakken en dan in de oven! Oh ja en vooraf nog bovenop een beetje nat maken met natte vingers en dan suiker erop strooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |