Ik ook. Alleen is het mijne citroenkwark. Waar een mens zich al niet op kan verheugenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ontbijt van morgen, dan ga ik een peer (of twee) door de yoghurt blenderen, en heb hele lekkere muesli gekocht om er door heen te doen![]()
Fijne avondquote:Nu eerst etentje bij vrienden, fijne avond allemaal!
eetse en fijne dag!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn ontbijt van morgen, dan ga ik een peer (of twee) door de yoghurt blenderen, en heb hele lekkere muesli gekocht om er door heen te doen
Nu eerst etentje bij vrienden, fijne avond allemaal!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
AKnynke, als je nog eens zoiets doet met een gekleurde bruisbal moet je eerst even een drupje gewoon douchegel/schuim in je water doen alvorens je de bruisbal er in mikt. Maar dat moet je eigenlijk even aan Dipkip vragen, die heeft verstand van bruisballen en Lush. Oh wacht, Dip heeft geen bad
die van mij? Een wit bad, op pootjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Die douchegel tip heb ik nog niet gebruikt, maar tis het proberen waard. Wat voor bad is het?
OMGquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
er staat hier voor mijn neus een grote schaal met 20 appelflappen![]()
Sjoeg! Was jij toevallig bij ikea vanmiddag? Want ik heb er samen met mijn vriend en vader een uur over gedaan om iets in de auto te passen, pal voor de ingangquote:
Oh wat is ie en ben jij leukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee ik heb gepoogd een duidelijke te maken! Het is weinig bijzonders hoor, maar ik was er wel blij mee!
Het is mij, plus Bos Haar en de Nieuwe Trui (in de badkamer, hoezee)!
[ afbeelding ]
Booquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:49 schreef Sugar het volgende:
Hihi, nee muis, ik was er niet. Zulke dingen moet je vooraf melden!![]()
Gisteren liep ik ook al door de stad te gluren naar je!Met die lenzen in, waardoor ik sowieso niks zag. En jou al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |