Volgens mij eind dit jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef PetervTegen het volgende:
wie weet wanneer hij in milaan open gaat
hoorde geruchten dat er daar ook een zou komen
Dat duurt natuurlijk wel even, hij staat er nog geeneens helemaal op volgens mij. Reken op mei/juni volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:24 schreef Qlubtempo het volgende:
Wanneer zouden ze de zomercollectie in de mats doen?
shit ik ga deze zomer naar milaanquote:
en parijs?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef PetervTegen het volgende:
wie weet wanneer hij in milaan open gaat
hoorde geruchten dat er daar ook een zou komen
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is er al maanden (jaren?) geen grote inkoopactie meer geweest. Milaan staat volgens mij al wel in de steigers maar een datum heb ik nog niet voorbij zien komen. Parijs heb ik nog niks van gehoord maar het lijkt me een logisch vervolg? (Alhoewel Barcelona ook wel een goede stad zou zijn..)quote:Op maandag 9 februari 2009 12:25 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
shit ik ga deze zomer naar milaan
enig idee wanneer er weer een inkoop actie is?
Een cadeaubox is geen verzenddoos, je krijgt dan het doosje aangeleverd IN de doos van verzending. Je zal het dan zelf in elkaar moeten vouwen oid.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef PetervTegen het volgende:
Ik ga over poosje weer bestellen online
nou zag ik dat je van die cadeauboxen kan doen voor $5 per box. (gaan 2 kledingstukken in)
dan blijf je onder de 150 euro per box toch?
en geen dubbele verzendkosten dat heb ik al nagevraagd
hoezo staat er danquote:Op maandag 9 februari 2009 19:33 schreef PIB het volgende:
[..]
Een cadeaubox is geen verzenddoos, je krijgt dan het doosje aangeleverd IN de doos van verzending. Je zal het dan zelf in elkaar moeten vouwen oid.
$5 voor de doos, heeft niks met invoerrechten of splitsen van je bestelling te maken. Je schiet er helemaal niks mee op, douane-technisch gezien dan, mocht je dachten nu slim te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
hoezo staat er dan
Gift Box
You buy it. We wrap it. We send it.
$5 per box, 2 items fit in one box.
die teenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef PIB het volgende:
Voor de geinteresseerden! Ik heb nog twee A&F artikelen die mij te klein zijn...
[TK] Abercrombie & Fitch Polo & Logo Tee
Die teen hoef ik er niet bij, maar check iig ff je PMquote:
Heel heel weinig waarschijnlijk, en ik zou ernstige twijfels hebben over de echtheid van wat ze aanbieden. A&F hebben enorm strenge regels over het verkopen van hun kleding. (vandaar dat er ook nog maar 1 winkel is in Europa)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:50 schreef Enchanter het volgende:
Ik liep afgelopen vrijdagavond door de van Baerlestraat (Amsterdam) en toen liep ik langs een kledingwinkel , op de gevl hadden ze een bord hangen met de merken die zij verkochten.
Naast Prada en D&G stond er ook Abercrombie & Fitch , aangezien het al laat was , waren ze dicht , ik ga van de week wel ff kijken.
Ben benieuwd wat ze hebben
Ik vond het al zo raar , maar ja de van Baerlestraat staat nou eenmaal niet bekend om z'n pauper winkels , ik ga van de week 's ff kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:16 schreef Japin het volgende:
[..]
Heel heel weinig waarschijnlijk, en ik zou ernstige twijfels hebben over de echtheid van wat ze aanbieden. A&F hebben enorm strenge regels over het verkopen van hun kleding. (vandaar dat er ook nog maar 1 winkel is in Europa)
In londen hebben ze het dollar-teken vervangen voor het pond-teken, schandalig aan de ene kant, maar aan de andere kant maakt het nu niks uit aangezien de pond nu wel gunstig staat t.o.v. de euro.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef Beauregard het volgende:
Komend weekend ben ik in Londen.
Zijn die prijzen in de A&F store een beetje te doen, in vergelijking met de A&F prijzen in de VS? Of vallen ze onder de noemer 'schandalig'?
De pond staat nu wel gunstig t.o.v. de euro, dus mochten de prijzen inderdaad schandalig zijn, dan zijn ze momenteel in ieder geval iets minder schandalig.
Zijn ze dan lekker op tijd meequote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef iosubSyS het volgende:
Ik heb bezwaar gemaakt en vandaag contact gehad met de Douane. Er zat een fout in het systeem van de FedEx betreffende de invoerrechten. Krijg nu zsm mijn geld terug gestort..
Ik! Zit wel iets anders, ze zijn ook een stuk zwaarder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Wie heeft er wel eens zo'n soort korte broek aangeschaft bij A&F?
[ afbeelding ]
Zo ja hoe zit dat, net als een trainingsbroek/joggingbroek?
Whaha dit lijkt erg veeel op abercrombie en HolisterCOquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef Lienzz het volgende:
http://www.aeropostale.com/home/index.jsp
check deze site...collectie lijkt erg veel op HollisterCO en A&F (hebben ook best leuk spul)
56kg is behoorlijk slank postuur voor die lengte dus met t-shirts en polo's kan prima een Sje... Het rekt eventueel anders ook nog wel meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef PetervTegen het volgende:
Vraagje: ik heb in nederland T-shirt maat S (1.84, 56kg) en had in amerika ook maat S t-shirt (bij mtv-store) wat zou ik voor t-shirt maat hebben in abercrombie?
het gaat niet om de breedte maar meer om de lengte :pquote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
56kg is behoorlijk slank postuur voor die lengte dus met t-shirts en polo's kan prima een Sje... Het rekt eventueel anders ook nog wel mee![]()
Vriend van mij is ongeveer even lang maar weeg 8 kilo meer en die past prima een S
Schijnt hele slechte kwaliteit te zijn..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef Lienzz het volgende:
http://www.aeropostale.com/home/index.jsp
check deze site...collectie lijkt erg veel op HollisterCO en A&F (hebben ook best leuk spul)
je zou qua breedte een S moeten hebben, maar voor de lengte sowieso een M!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:09 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
het gaat niet om de breedte maar meer om de lengte :p
ik hoef namelijk geen te kort t-shirt
Bovenkantjes vallen inderdaad erg kort, ik heb ook een M genomen met veel bovenkantjes omdat het anders gewoon te kort is, ik heb daar sowieso al snel last van, hier al helemaal.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:09 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
het gaat niet om de breedte maar meer om de lengte :p
ik hoef namelijk geen te kort t-shirt
voor mannen geldt dat niet, t-shirts zijn aan de lange kant.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Bovenkantjes vallen inderdaad erg kort, ik heb ook een M genomen met veel bovenkantjes omdat het anders gewoon te kort is, ik heb daar sowieso al snel last van, hier al helemaal.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor mannen geldt dat niet, t-shirts zijn aan de lange kant.
pas op dit is een lente jasquote:Op zondag 22 februari 2009 22:23 schreef Bryan181 het volgende:
Is er toevallig iemand hier die deze jas heeft?
[ afbeelding ]
voor de mannen vallen ze lang, maar met jouw lengte kan je beter voor maat M gaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef PetervTegen het volgende:
nu wordt het lekker verwarrendde ene zegt dat ze kort vallen en de ander lang
1m84 en 56kg S of M !?
Wat wil je bestellen dan? Mocht die M namelijk te groot zijn dan wil ik het misschien wel van je overnemenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef PetervTegen het volgende:
1m84 en 56kg S of M !?
aan de hand van z'n gewicht zou ik ook maat S zeggen, maar ben bang dat hij straks een maat S te kort vindt aangezien zijn lengte.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wat wil je bestellen dan? Mocht die M namelijk te groot zijn dan wil ik het misschien wel van je overnemen![]()
Zolang het maar geen T-shirts zijn met groot Abercrombie erop![]()
Ik zou met jou lichaamsgewicht nooit een M willen... En ik denk dat een S jou ook prima past... Maar goed de meerderheid vind een M dus sluit ik me daar dan ook maar bij aan
Ooit wel eens een M gepast dan? Ik kocht in het begin ook altijd Ltjes i.v.m. de lengte... Toen een vriend van mij om een M vroeg had ik gevraagd of ik die even mocht passen en ja hoor. Zat beter als al die Ltjes die ik toen die tijd had...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:02 schreef Daan89 het volgende:
Ik ben 85kg en 1.95m (slank postuur) en draag de Muscle Fits T-shirts van Abercrombie in maat L. Ze zijn aan de achterkant net lang genoeg en pasvorm is perfect (niet te strak/ niet te los). Wel vreemd, had laatst nog een t-shirt in maat L van Abercrombie, maar die was aan de achterkant duidelijk te kort en bij de schouders te smal. Jammer dat Abercrombie geen Large-tall maten heeft, American Eagle heeft dit wel.. en die maat is echt perfect!
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ooit wel eens een M gepast dan? Ik kocht in het begin ook altijd Ltjes i.v.m. de lengte... Toen een vriend van mij om een M vroeg had ik gevraagd of ik die even mocht passen en ja hoor. Zat beter als al die Ltjes die ik toen die tijd had...
Oké, oké ik ben ook wel erg slank... maar 72 kilo en 1.92m.![]()
Sowieso als je een beetje leuk shirtje uit kiest kun je hem zo weer verkopen hier op Fok... Koop anders eerst wat in de Clearence dat had ik de eerste keer ook gedaan.
Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Ik vind dat de meisjesmaten erg klein vallen. In Nederland heb ik maat 36/38 en ik bestel van de meeste dingen M bij A&F. Alleen van de joggingbroeken is S ook goed, die vallen niet klein.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Waarom zijn jullie allemaal zo lichtquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef PetervTegen het volgende:
1m84 en 56kg S of M !?
Dat zou kunnen inderdaad, ik heb iets van 4 shirts en allemaal verschillen ze van lengtequote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!
Haha, inderdaad...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Was je bang dat je op je kop kreeg over je reactie?
whahahahah aquote:
hoezo ga je dan bezwaar makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef Japin het volgende:
Iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag uit het vorige topic: Aan wie/wat moet ik mijn bezwaar tegen de FedEx rekening richten?
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
hoezo ga je dan bezwaar maken
okquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.
Ik heb wel eens korte broeken besteld heb normaal 32... Maar bij Hollister moet ik toch echt 30 hebben plus riemquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Vroagske, die Hollister kleding, valt dat nog een beetje normaal uit?
Ben 1.97 bij 100kg, en die broeken gaan maar tot 34/36, heb normaal 34/36
Is dit te doen of is alles te klein?
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Nesle het volgende:
Dit heb ik meegezeuld vanuit de VS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch is dat broekjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.
In godsnaam, wat bezielt sommige mensen?
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
En toch is dat broekje![]()
Trouwens het is 50/50 ze is niet 100% 'reclamezuil'![]()
Sowieso heeft het merendeel t-shirts aan met groot het merk erop gedrukt... Dat is nu eenmaal tegenwoordig een mode verschijnsel![]()
Zelf heb ik het er ook niet zo op... Heb alleen van die 'grappige' t-shirts van A&F... Die van een tijdje terug met zo'n haan met de borst na voren b.v.
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.
Kleding met het merk er levensgroot op, waar je grof geld voor neerlegt. Echt, ik lag me rot. En de producenten van die kleding met mij, gok ik. En dat is echt geen modeverschijnsel, vrolijke vriend.
Ik ook, analfabeet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
Echt, ik lag me rot.
Die doen dat ook, ja. En nee, niemand vindt dat mooi. Geloof me.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |