Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Benjamin Franklin is in dit geval nog grappig ook. Want hij is er pas net! Hahahaha...ha...ha...
Benjamin was de jongste zoon van Jacob. De term "de benjamin" verwijst naar de jongste/nieuwste uit de groep (correct me if I'm wrong MaJo!)quote:
Ah, interessant! Waarom zou je bier eigenlijk over oesterschelpen heen gooien? Zuivering oid?quote:Guud murning trouwens
Tim, ik kan je de Zeezuiper aanraden van de Scheldebrouwerij. Gisteren een aantal van op en die was goed lekker
Ze hebben ook de Oesterstout. Dat is bier waarvan het wort(nee, geen spelfout B.) over oesterschelpen is gegooid. Ik heb het vermoeden dat het smaakt als Rodenbach. Dus als je dat lekker vond
Ohquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benjamin was de jongste zoon van Jacob. De term "de benjamin" verwijst naar de jongste/nieuwste uit de groep (correct me if I'm wrong MaJo!)
Denk hetquote:Ah, interessant! Waarom zou je bier eigenlijk over oesterschelpen heen gooien? Zuivering oid?
Nice onequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik deed net de vriezer open en vroeg me een halve seconde af waarom er geen lampje aan ging
Gelukkig had ik het snel daarna doorquote:
Ik sta nog wel eens met de koffiepot boven de vuilnisbak om de oude koffie weg te gooienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig had ik het snel daarna door
Hier moest ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sta nog wel eens met de koffiepot boven de vuilnisbak om de oude koffie weg te gooien
Ja vooralsnog heb ik me altijd net op tijd bedacht dat ik het FILTER weg moest gooien, niet de oude koffiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken.!
Ja weet ik veel waar jij de Vierdaagse wil lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen woon ga ik natuurlijk niet een andere Vierdaagse lopen. Ik ga niet vreemd.![]()
Training lijkt me wel prettig.
De watquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan haar ook de Power Five mailen
Ik vind 'm leukquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 06:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Leuke serie, tussen Booth en Bones hangt er ook een spanning, wanneer bonedie haar nou denk je dan.
quote:
Hoe bereid je dat voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een IQ-test aan het voorbereiden. Moet hem afnemen over 2 weken. Echt zo tof.
Ik heb geen idee of het me gaat lukkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wist niet eens dat je die plannen had. Ik zou de discipline niet op kunnen brengen voor een thuisstudie denk ik.Kun jij jezelf goed motiveren? Als ik heel rijk was zou ik hierna nog psychologie en filosofie gaan doen.
Gecombineerd met een koude dagquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het me gaat lukkenAls ik het interessant vind moet het wel lukken. Aan de andere kant heb ik een goede stok achter de deur: Pitt is iemand die me gerust achter m'n boeken schopt als het moet
Ja en het is hier juist zulk mooi weer. Ik heb de ramen gedaan en narcissen en blauwe druifjes neergezet. Heb echt een lente gevoel.quote:Gecombineerd met een koude dag
Hier schijnt de zon nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wiebel moet echt niet proberen me achter m'n boeken te krijgen. Dan ga ik heel dwars iets heel anders doen.Was eerder thuis ook al zo dat m'n ouders zich er nooit mee bemoeiden zolang het goed ging. Had toch niet gewerkt.
![]()
[..]
Ja en het is hier juist zulk mooi weer. Ik heb de ramen gedaan en narcissen en blauwe druifjes neergezet. Heb echt een lente gevoel.
Had je geen link kunnen sturen met minder ranzige plaatjesquote:
Ik kan niet scryptenquote:Je weet wat je te doen staat bij Pitt
Meatspin hebben we het ook al wel es over gehad. Soempie vond dat er zo'n leuk muziekje bij zatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Van de Power Five ken ik alleen Goatse en Tubgirl. En dat vind ik wel genoeg
Dan zou ik je aanraden om niet op de link naar de Shock Sites te klikken (.../pain).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Had je geen link kunnen sturen met minder ranzige plaatjes
Ik moest te hard huilen en was nogal overdonderd waardoor we er niet helemaal uitkwamen. Bel haar morgen wel, heb er even geen zin in.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
Heb je het nog uitgepraat? Wat zou je gaan doen vanavond?
Jullie zijn lievquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:34 schreef iamredleader het volgende:
Balen, MaJo. Kusje van ons drietjes
En ja, ik zal maandag of dinsdag de naam hier bekend maken
Het is natuurlijk heel vervelend allemaal voor jouquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest te hard huilen en was nogal overdonderd waardoor we er niet helemaal uitkwamen. Bel haar morgen wel, heb er even geen zin in.
we zouden de stad ingaan maar voelde me al niet zo lekker en bleek weer koorts te hebben.
ze denkt dat het psychisch is en ik dit gebruik omdat ik geen zin heb. En ze vertelde dat ze niet de enige is die er zo over denkt
van je vrienden moet je het hebben he
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest te hard huilen en was nogal overdonderd waardoor we er niet helemaal uitkwamen. Bel haar morgen wel, heb er even geen zin in.
we zouden de stad ingaan maar voelde me al niet zo lekker en bleek weer koorts te hebben.
ze denkt dat het psychisch is en ik dit gebruik omdat ik geen zin heb. En ze vertelde dat ze niet de enige is die er zo over denkt
Omwille van je vriendin moet je dat maar wel écht proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik ben even helemaal overdonderd.
Een vriendin vertelde net dat haar vriend vreemd was gegaan. Ik begon bijna over te geven.Ben ook pislink.
![]()
Plus dat ze bij elkaar blijven en ik me niet voor kan stellen dat ik normaal kan doen tegen hem als ik ze weer zie.
Dat dus.quote:
Ze hoeft zich niet te verdedigen hoor, dat bedoelde ik niet. Is gewoon haar beslissing en daar heb ik verder niks mee te maken. Ik denk gewoon niet dat ik hem nog aan kan kijken zonder mental image van hem en die ander, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omwille van je vriendin moet je dat maar wel écht proberen![]()
Ik weet uit eigen ervaring dat er niks zo vervelend is als het gevoel dat je je relatie constant moet verdedigenDus als ze bij hem wil blijven, dan is dat haar keus en zit er blijkbaar ook nog vanalles goed tussen hun
Nee ik zou daar ook moeite mee hebben! Sowieso vind ik vreemdgaan echt een laag iets, kan me echt niet voorstellen dat ik dat ooit zal doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hoeft zich niet te verdedigen hoor, dat bedoelde ik niet. Is gewoon haar beslissing en daar heb ik verder niks mee te maken. Ik denk gewoon niet dat ik hem nog aan kan kijken zonder mental image van hem en die ander, zeg maar.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:55 schreef Soempie het volgende:
Ik was trouwens ook heel rustig aan de telefoon en heb haar niet gezegd dat ze beter bij hem weg kan gaan of iets dergelijks. Of wat ik van hem vind, zelfs dat niet. Gewoon rustig gevraagd hoe het zat en hoe nu verder.
Maar van binnen.![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel vervelend, MaJo. Je moet het er echt met haar over hebben (als je weer wat rustiger bent, natuurlijk). Het is niet leuk als je je zo kut voelt en de anderen niet doorhebben hoe het zit en je niet kunnen steunen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef MaJo het volgende:
De Ardennen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, vroeg!
Waar is ie eigenlijk heen?
Wat een slechtnieuws-topic is dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik ben even helemaal overdonderd.
Een vriendin vertelde net dat haar vriend vreemd was gegaan. Ik begon bijna over te geven.Ben ook pislink.
![]()
Plus dat ze bij elkaar blijven en ik me niet voor kan stellen dat ik normaal kan doen tegen hem als ik ze weer zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |