Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgunquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
Maak de dartgun, dan kunnen ze niet meer op je af komen rennen. Daarna met shotgun op het hoofd enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
O nee, niet dit gezeik weer!!quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun [ afbeelding ]
Hmm dat is vrij hoerig idd, want dat is een van de enigste actiongetriggerde zeg maar .....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Ronalld het volgende:
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat ik het verhaal van Anchorage echt belachelijk vond, speel een simulatie om een blast-door te openen waar allemaal coole wapens achter liggen.
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Ered het volgende:
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=The+Pitt+DLC
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun Lincoln Repeater afbeelding ]
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Ered het volgende:
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
En dat zal vast niet de enige keer zijnquote:
Nja, ben dus nog niet zover in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dat zal vast niet de enige keer zijn
Ik haat Ghouls, ik vond die zombies in Oblivion al helemaal klotequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-en
Geweldig hoe hij zijn oude baas 'bedankt'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
Ik kom niet meer verder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef seetjai het volgende:
Overigens computer hacken is mij nog nooit gelukt.. snap al dat gebeuren nooit
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
Ik kom niet meer verder..
Waar krijg je die quest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
O, net toevallig tegengekomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:never mind , moest even omlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb de PC versie niet gespeeld, maar normaal knallen zal natuurlijk veel lekkerder gaan op de PC. Maar ik vind VATS zo lekker werken dat ik dat toch bijna nooit doe, en dan zou ik voor lekker op de bank zitten met een HD scherm gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lyzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.
Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus ;)
Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Maar 3quote:Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Gewas het volgende:
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Maar 3Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie acht side-quests om te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Als je op 'back' duwt (op je controller) kun je tot 24 uur wachtenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]Ik had het over echte side-quests en niet de mini-questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...Quests zijn quests. Ik vond er zes toen ik pas in Megaton kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Ik zit nu net over de 40 uur en heb de meeste quests wel gedaan. Geloof dat ik er nog maar 3 moetDaarna schuif ik de game even de kast in tot alle drie de uitbreidingen er zijn. Dan level ik tenminste direct op, ook bij de eerste twee DLC's
FO3 is tot nu de 360 game die me het langste heeft kunnen boeien. En ik dacht dat ik de 25 uur van GTA IV niet zo snel zou overtreffen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
Ik kom trouwens maar niet met mijn vrouwelijk karakter van die Sherrif's Duster en Sherrif's Hat af. Vind het zo stoer staanOok al heb ik een compleet T-51b Armor setje hangen
live as if you'll die today
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Afgelopen weekend Fallout 3 voor de PS3 gekocht nadat het mij eindelijk duidelijk was geworden dat het een action RPG is en niet een FPS. Ik vond 'm aanvankelijk niet zo bijzonder, maar na een paar uurtjes spelen ben ik helemaal enthousiast. Ben al een tijdje uit de vault, maar heb voornamelijk side quests gedaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory![]()
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door seetjai op 10-02-2009 01:55:43 ]![]()
Volgens mij heeft Microsoft betaald voor exclusiviteit. Mooi balen dus.. Niet dat ik em zou kopen, Ik heb de stap naar DLC niet eerder gemaakt, in ieder geval.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??
Nee jij bent lekker. =X![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory![]()
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True enoughquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebt
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.
Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.![]()
Klopt ook zeer zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef Phonebone het volgende:
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.
Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Jij gebruikt serieus mines?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet
Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps
Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.live as if you'll die today
Alle mines die ik vind leg ik in m'n huis in Megaton of gebruik ik. Vooral toen ik nog in m'n eentje rondliep en bijvoorbeeld een giant radscorpion tegenkwam wilde ik wel eens al achteruitlopend mijnen voor dat beest neerleggen. Nu ik Fawkes als sidekick heb gebruik ik ze overigens een stuk minder. Verkopen vind ik niet echt een optie, ik heb namelijk veel meer aan mines (en een hoop andere verkoopbare rommel) dan wie dan ook aan caps aan mij kan betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij gebruikt serieus mines?Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet
Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps
Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
OMG IK HEB DE FIRELANCE
OWNAGE BIG TIME BABY![]()
Alleen bijna geen ammo
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mines gebruik ik vrij zelden. Als ik ze toevallig bij heb en nog niet verpatst heb, dan wil ik ze nog wel 's willekeurig rondstrooien bij wat raiders in de buurt, om ze vervolgens met een loos schot naar me toe te lokken.
Soms plant ik er wat bij een bus of wat auto's om deze vervolgens op afstand op te blazen met een welgemikt schot. Alles wat er dan bij in de buurt staat is toast. Soms wel lastig om in de resulterende chaos nog restanten te vinden om kaal te plukken.
Deathclaws zijn zelden een probleem met Lincoln's repeater of A3-21's plasma rifle. een enkele sneak attack critical en ze zijn dood.
Nuka grenade's zijn overigens wel fantastisch, alleen jammer dat ik al die quantums niet terug kan krijgen die ik voor de side-quest moest vinden.Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.![]()
tvp
Gister nog ff gespeeld, maar het liep niet zo heel soepel meer om de een of andere reden
Doe eens niet.![]()
Dogmeat is bij mij dood.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Kan ik nog een ander hondje krijgen?
Fawkes is trouwens echt grappig...vooral in een gevecht, moet altijd weer erg lachen om zijn opmerkingen, ookal heb ik ze al tig keer gehoord.
Deathclaws vind ik sowieso eigenlijk niet zo'n probleem. Met een flammenwerpen zijn ze redelijk toast en idd nu met Fawkes, eventueel in combi met de dartgun is het echt een eitje.
Ben nu eigenlijk klaar met het spel en loop een beetje te dolen door wasteland om alle hoekjes gezien te hebben.Kwam gisteren nog in een dorpje met kannibalen...ze zijn niet meer.
Jammer verder dat de upgrades niet voor de PS3 uitkomen.Nou ja wellicht over een paar maanden. Volgende maand komt Empire: Total War uit, dus dan heb ik toch even geen tijd.
In ieder geval moet ik zeggen dat Fallout 3 me echt heeft verrast. Geweldig spel, maar toch iets te kort....ergens.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Dogmeat heb ik ook direct netjes terug naar huis gestuurd. Enkel als ik ga exploren neem ik hem mee. Zoekt ie mooi ammo en caps, dat is wel handigLeuk beestje.
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Mijn 360 houd niet zo van modsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Kan je wat fatsoenlijke site met mods plaatsen dan? Want ik kan ze alleen vinden met betere muziek enzo.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
http://www.fallout3nexus.comquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?
Hierop staan alle soorten mods, van hele balans mods, nieuwe gebieden en nieuwe quest, tot nieuwe huds, wapens en armours.
Het installeren is heel simpel en wordt meestal uitgelegdMalheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Btw op http://www.youtube.com/wumbo7 kan je verscheidene mods zien waarvan de CRI mod door mij is gemaakt. (het filmpje dan he)
[ Bericht 25% gewijzigd door Pannenkoek3000 op 10-02-2009 17:55:44 ]Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Heb Fallout 3 maar weer eens opgepakt, wat een vermakelijke game is het toch he.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Ben alweer de zesde ronde aan het spelen, het blijft gewoon een super spel![]()
Eigenlijk ook het enigste spel voor zover wat ik vaak speel op de ps3.![]()
Maak ons maar gek. Wij (360-bezitters) moeten het doen met DLCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Btw op http://www.youtube.com/wumbo7 kan je verscheidene mods zien waarvan de CRI mod door mij is gemaakt. (het filmpje dan he)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Ja, hoe krijg je die eigenlijk mee. Want tegen mij zei ie ook dat ie te lelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je die eigenlijk mee. Want tegen mij zei ie ook dat ie te lelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Gisteravond eindelijk 1100 van de 1100 gamerpoints gehaald. Nu laat ik Fallout netjes in de hoes liggen totdat er nieuwe DLC verschijnt..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat het sowieso niet lukken.
hehe ik ben pas begonnen met fallout 3 maar ik krijg nu het probleem dat het supply chicky geen caps meer heeft..
waar kan ik nu mn spul traiden? ik heb ook nodig ammo nodig voor mn magnum en sniper rifle
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
owja k heb nu mn eigen huis... en daar kan ik themes voor kopen?
is dat puur ter versiering of heb je er nog wat aan?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Je zult dan eerst wat meer moeten verkennen/reizen, raiders afknallen etc. Wanneer je verder in de game komt hoef je sowieso amper nog ammo te kopen, je kunt het op zoveel plaatsen vinden. Merchants zijn er sowieso in Rivet City, Underworld etc. In Germantown is volgens mij ook nog wel het een en ander te vinden....quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben pas begonnen met fallout 3 maar ik krijg nu het probleem dat het supply chicky geen caps meer heeft..
waar kan ik nu mn spul traiden? ik heb ook nodig ammo nodig voor mn magnum en sniper rifle
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor![]()
Gewoon ter versieringquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja k heb nu mn eigen huis... en daar kan ik themes voor kopen?
is dat puur ter versiering of heb je er nog wat aan?
Dat doet volgens mij iedereenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef IedeK. het volgende:
Ik heb blijkbaar toch heel veel gemist in mijn eerste playthrough.
dat idee heb ik dus ook... heb er maar ff een walkthrough bij gepak omdat ik geen idee heb waar ik heengaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef IedeK. het volgende:
Ik heb blijkbaar toch heel veel gemist in mijn eerste playthrough.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Geen dubbelpost, maar editten stond niet zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Lyzio het volgende:
Geen dubbelpost, maar editten stond niet zo mooiheb je niet voor de tijd een save gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Boy's!!
Ik zit in little lamplight, maarrrr heb zowel met princess als met de mayor gepraat, maar ze willen allebei de poort niet openen voor me. En Joseph wil ook de stroom niet aan doen, wat moet ik nou doen?
Is dit een bug?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
Jawel, maar dan zit ik vrij op het laatste van de quest. Dus ik weet niet hoe ze dat gaan oplossen. Ik kan natuurlijk weglopen maar dan blijft de quest-marker natuurlijk zo irritant op m'n map staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
heb je niet voor de tijd een save gemaakt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OhDan gaat het sowieso niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik zelfs dat niet eens. Ik jat en kill me te pletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zal het wel aan liggen.
Zit je er voor de mainquest? En bedoel je de poort naar de Vault of naar Little Lamplight zelf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Caas het volgende:
Boy's!!
Ik zit in little lamplight, maarrrr heb zowel met princess als met de mayor gepraat, maar ze willen allebei de poort niet openen voor me. En Joseph wil ook de stroom niet aan doen, wat moet ik nou doen?
Is dit een bug?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Lyzio het volgende:
Geen dubbelpost, maar editten stond niet zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Wat ik nou telkens afvraag... wat voor nut heeft die bottle caps, pre-war money etc.
Heb al bijna 100 van die dingen en nog nooit gebruikt
Neem ze altijd mee omdat ze toch niks wegen![]()
Bottle caps zijn je geld, als het ware, de bruikbare munt eenheid.
Pre-war money kan je verkopen, weegt niks, dus altijd meenemen.
Nee jij bent lekker. =X![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef OMG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Komen The Pitt en Operation: Anchorage trouwens ook op DVD uit? Net als met die Oblivion uitbreidingen? Of is daar nog niets over bekend.Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor![]()
Probeer nog eens met de mayor te praten. Duurde bij mij ook drie keer voordat hij de poort open wilde doen. Hij doet het sowieso pas nadat je de poort hebt gezien en met princess hebt gepraat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Caas het volgende:
Boy's!!
Is dit een bug?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]Is de derde DLC al bekend dan? Voor zover ik weet zitten we nu op DLC2 te wachten (The Pitt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
We zitten nu op de tweede te wachten inderdaad, maar in het begin waren er meteen 3 aangekondigd, en bij de derde zou de levelcap eindelijk omhooggaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is de derde DLC al bekend dan? Voor zover ik weet zitten we nu op DLC2 te wachten (The Pitt).
Ik weet niet of er nog meer bekend is over de inhoud van de derde.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Aldus Gamerslandquote:Ook werd er nog even kort gesproken over de andere twee DLC packs die er aan zitten te komen. De tweede add-on gaat 'The Pitt' heten en speelt zich af in Pittsburgh; een stad die, hoewel vervallen, nooit geraakt is door atoombommen.
De derde add-on heet 'Broken Steel' en deze pack verhoogt de level cap van het spel en zal nieuwe tegenstanders en nieuwe perks toevoegen.live as if you'll die today
Net Heroes aan het kijken (die van vorige week), en ik hoor opeens 'I don't want to set the world on fire'
Denk dat ik vanavond nog maar eens verder ga met mijn unarmed character.Doe eens niet.![]()
Wat is jullie volgorde eigelijk bij het spel? Ik begin meestal in megaton met de sidequest van Moira. Maar of dit het handiste is weet ik niet. Dus wat doen jullie?![]()
Ik volg gewoon de mainquest en elke keer als ik een sidequest tegen kom ga ik die eerst doen. Ben ik daar mee klaar ga ik verder met de mainquest en elke plek die ik bezoek snuffel ik rond en praat ik met iedereen en los daarna de sidequests weer op.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Het voelt wel heel leeg nuZonder Fallout! Mijn arme X360 zou zowaar stof aan het happen zijn als ik geen Worms had
Zo, ik ben nu wel even klaar met Fallout 3. In 2 playthroughs zo'n beetje alle achievements gehaald. Nu is het wachten tot de derde DLC die de level cap naar 30 zal oprekken, tot die tijd is verder spelen zonde van de EXP.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik heb het ook na twee playthroughs voor gezien gehouden. De eerste ging een beetje mis omdat ik Megaton had opgeblazen inclusief Moira uiteraard. De tweede heb ik alles rustiger aan gedaan, en er geen spijt van gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ik ben nu wel even klaar met Fallout 3. In 2 playthroughs zo'n beetje alle achievements gehaald. Nu is het wachten tot de derde DLC die de level cap naar 30 zal oprekken, tot die tijd is verder spelen zonde van de EXP.
Me? I am humans last hope. ofzow
Dat kan nieteens, moira is de enige die t overleefd, en je later nog tegenkomt als ghoul om de quest te kunnen vervolgen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb het ook na twee playthroughs voor gezien gehouden. De eerste ging een beetje mis omdat ik Megaton had opgeblazen inclusief Moira uiteraard. De tweede heb ik alles rustiger aan gedaan, en er geen spijt van gekregenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hee, Ik was al mankinds last hopequote:Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ja die bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hee, Ik was al mankinds last hope
Dat wist ik toen nog niet. Had sowieso ook de verkeerde perks gepakt en skills in het begin.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kan nieteens, moira is de enige die t overleefd, en je later nog tegenkomt als ghoul om de quest te kunnen vervolgen..
Is er nergens een lijst te vinden met al deze namen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hee, Ik was al mankinds last hope
Lijkt me leuk om te zien.
Wij danken u.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Ered het volgende:
http://fallout.wikia.com/wiki/Karma
Even naar onder scrollen
waarom is fallout zo moeilijk, ik ga om de haverklap dood
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Je kunt ook op easy startenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
waarom is fallout zo moeilijk, ik ga om de haverklap dood
Hoewel dat lang zo leuk niet is als de hard experience
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef MaxC het volgende:
UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Die lijken toch allemaal op elkaar.live as if you'll die today
Valt wel mee. Je moet even wennen aan de gameplay neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
waarom is fallout zo moeilijk, ik ga om de haverklap dood![]()
De meeste mensen maken in het begin de vergissing om Fallout als een shooter te gaan spelen. Het is geen shooter. Wen daar aan en dan blijf je een stuk langer leven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:58 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet even wennen aan de gameplay neem ik aan?
Als ik niet terug schiet ga ik ook doodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De meeste mensen maken in het begin de vergissing om Fallout als een shooter te gaan spelen. Het is geen shooter. Wen daar aan en dan blijf je een stuk langer leven.
Maar vind het een stuk moeilijker dan Oblivion, zit hier steeds zonder ammo
Zucht..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als ik niet terug schiet ga ik ook dood
Maar vind het een stuk moeilijker dan Oblivion, zit hier steeds zonder ammo
Meer rondneuzen in alle hoekjes en gaatjes naar ammo, het is echt overal te vinden!quote:Van een dooie koe een paard figuurzagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef seetjai het volgende:Hoeft niet zo zeer in een spoiler dit. Als je je huis al in Megaton/Tenpenny Tower hebt kun je daar je geweren en ander spul kwijt in een filing cabinet. In Tenpenny Tower zelfs een kluis. En de Strong Back-perk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef seetjai het volgende:Als je repair skill hoog genoeg is kan je een minigun gebruiken om je andere minigun mee te repareren. Erg handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk even door je inventory en gooi de items met het laagste waarde/gewicht ratio weg
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Heb totaal geen repair skills, wel lockpicks![]()
Maar hoe kan je een huis 'hebben' om je items kwijt te raken ..![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:45 schreef seetjai het volgende:
Heb totaal geen repair skills, wel lockpicks![]()
Maar hoe kan je een huis 'hebben' om je items kwijt te raken ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou wel wat punten in je repair skill stoppen, anders heb je altijd waardeloze wapens
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja heb net ff gekeken hoe het met m'n wapens gaat.. en het ziet d'r niet best goed uitquote:Ik zou wel wat punten in je repair skill stoppen, anders heb je altijd waardeloze wapens![]()
Repair skills.. kan je dat op elk moment gebruik van maken ?![]()
Je kunt ook fasttravelen he!quote:live as if you'll die today
Jup als je maar gelijke items hebt. Dan kun je ze op elk moment combineren tot een betere uitvoering van dat item. gewoon snel je repair naar 100 brengen. Dan hebben je wapens een lekkere impactquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:04 schreef seetjai het volgende:
Ja heb net ff gekeken hoe het met m'n wapens gaat.. en het ziet d'r niet best goed uit
Repair skills.. kan je dat op elk moment gebruik van maken ?
Én superveel caps!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jup als je maar gelijke items hebt. Dan kun je ze op elk moment combineren tot een betere uitvoering van dat item. gewoon snel je repair naar 100 brengen. Dan hebben je wapens een lekkere impactOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Hmm ik had 55 lockpicks skills.. alleen nu heb ik d'r nog maar 47
kwam d'r pas achter toen ik weer iets wilde gaan openen waarbij je 50 lockpicks nodig had..
Hoe is dat mogelijk..![]()
![]()
Debuffs, bijvoorbeeld drank of een addiction, waardoor je perception omlaag gaat, waarmee dus ook je lockpickingquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef seetjai het volgende:
Hmm ik had 55 lockpicks skills.. alleen nu heb ik d'r nog maar 47
kwam d'r pas achter toen ik weer iets wilde gaan openen waarbij je 50 lockpicks nodig had..
Hoe is dat mogelijk..
Doe eens niet.![]()
Addiction was het dusquote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Debuffs, bijvoorbeeld drank of een addiction, waardoor je perception omlaag gaat, waarmee dus ook je lockpicking
![]()
Drank heeft eigenlijk niet z'n voordeel dan bij een langere periode![]()
Ik gebruikte nooit van die drankjes. Buffout, Rad-X, RadAway, Med-X en alle andere zooi verkocht ik per direct. Enkel mijn stimpacks hield ik. Wat moet je met de rest
Rad-X en RadAway is voor als je hoge level van radiatie heb.
Ben weer begonnen in dit spel en ik moet zeggen dat ik het weer vet vind alleen ik kan maar geen side quests vinden? Heel Megaton afgezocht, dan zeggen ze allemaal zoek naar ene vrouw (ben de naam kwijt.. Marlyn ofzo?) maar die is nergens te vinden.![]()
Als je de quest van Moira hebt gedaan is een hoog radiatielevel niet zo ergquote:Op zondag 15 februari 2009 16:59 schreef Gewas het volgende:
Rad-X en RadAway is voor als je hoge level van radiatie heb.
Ik kan/kon tot 600 gaan.
Volgende keer als ik langs Old Olney loop ga ik er met een gigantische bocht omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:13 schreef MaxC het volgende:
Volgende keer als ik langs Old Olney loop ga ik er met een gigantische bocht omheenHeheh klopt, lekker ragge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je wel SPECIAL verliest met een hoog radiation level.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je de quest van Moira hebt gedaan is een hoog radiatielevel niet zo ergIk kan/kon tot 600 gaan.
Doe eens niet.![]()
Ik zit vast. Ik moet dus door het plaatsje Mine Field heen maar er liggen overal mijnen. Ik heb al geprobeerd om ze kapot te schieten maar dat lukte niet en ontwijken lukt ook niet. Weet iemand hoe je er doorheen komt?![]()
![]()
Owja, die spoiler was vroeger, maar toch trapte ik er inquote:
Sneakend naar ze toe lopen, langzaam, met de cursor op ze blijven. En als ze beginnen te piepen heel snel (2x volgens mij) op A (xbox) drukken, dan pak je ze op (verdien je nog geld mee ook).quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet dus door het plaatsje Mine Field heen maar er liggen overal mijnen. Ik heb al geprobeerd om ze kapot te schieten maar dat lukte niet en ontwijken lukt ook niet. Weet iemand hoe je er doorheen komt?
Bedankt, ik ga het zo proberen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sneakend naar ze toe lopen, langzaam, met de cursor op ze blijven. En als ze beginnen te piepen heel snel (2x volgens mij) op A (xbox) drukken, dan pak je ze op (verdien je nog geld mee ook).
![]()
Minefield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2009 19:36:17 ]![]()
Intense Training is your friendquote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Jammer dat je wel SPECIAL verliest met een hoog radiation level.
Buffout +60hp en je kan voor een kwartier 10wg meer meenemenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Ik gebruikte nooit van die drankjes. Buffout, Rad-X, RadAway, Med-X en alle andere zooi verkocht ik per direct. Enkel mijn stimpacks hield ik. Wat moet je met de rest
Er is zo'n vrouw; Sydney die steeds met mij meeloopt (vlakbij The Mall), alleen is het erg als ik haar laat vallen (dat ze doodgaat ofz)
Kost mij best veel moeite om haar te laten leven![]()
![]()
Ik ben er maar weer eens aan begonnen, 't is toch wel een geweldig spelletje. Weet iemand hoe je die Pip-Boy 3000 klok kan bemachtigen? (Die bij de Amerikaanse survival kit zit) Zo meteen weer ff heerlijk verdwalen in the Wastelands.
EDIT: Die kolere Fire Ants blijven maar komen!
[ Bericht 4% gewijzigd door Erdinc op 16-02-2009 02:16:04 ]![]()
Als je Medicine hoog hebt staan en nog een Perk waar ik de naam even kwijt van ben heb je die echt niet nodig en kun je met enkel Stimpacks heel goed vooruit.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef seetjai het volgende:
[..]
Buffout +60hp en je kan voor een kwartier 10wg meer meenemen
Er is zo'n vrouw; Sydney die steeds met mij meeloopt (vlakbij The Mall), alleen is het erg als ik haar laat vallen (dat ze doodgaat ofz)
Kost mij best veel moeite om haar te laten leven
Ja dat klopt, maar halverwege raakt m'n stimpacks snel op dus ff andere opties gebruiken.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je Medicine hoog hebt staan en nog een Perk waar ik de naam even kwijt van ben heb je die echt niet nodig en kun je met enkel Stimpacks heel goed vooruit.
Bedden zijn ook schaars geworden..![]()
Ohw, ik heb daar niet zo'n last van eigenlijk. Altijd rond de 100 Stimpacks gehad. Niet in het begin natuurlijk, maar dan moet je sowieso zuinig zijn op alles. Later als je veel dingen gaat verkopen (waaronder Buffout, RadAway, Rad-X en Med-X) kun je dat zo inwisselen voor SP's.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar halverwege raakt m'n stimpacks snel op dus ff andere opties gebruiken.
Bedden zijn ook schaars geworden..
Ik ging trouwens altijd naar de Super Duper Mart om te slapen toen ik mijn huis nog niet had in Megaton
Van het weekend liet een vriend een stukje zien (om mij te overtuigen ook Fallout 3 te gaan spelen). Vault out, meteen naar rechts gelopen; hond, beerachtig beest, raider met een flamethrower. Mijn eerste potje duurde precies 4 minuten
Wel vette game! Zit alleen nog te twijfelen of ik hem voor de PS3 of PC ga aanschaffen. Is er hier nog een algemene voorkeur?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Ik heb ook veel items bewaard om later te verkopen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohw, ik heb daar niet zo'n last van eigenlijk. Altijd rond de 100 Stimpacks gehad. Niet in het begin natuurlijk, maar dan moet je sowieso zuinig zijn op alles. Later als je veel dingen gaat verkopen (waaronder Buffout, RadAway, Rad-X en Med-X) kun je dat zo inwisselen voor SP's.
Ik ging trouwens altijd naar de Super Duper Mart om te slapen toen ik mijn huis nog niet had in Megaton
Alleen de laatste keer dat ik het deed was net buiten megaton..
Telkens Fast-travel naar super duper mart om te slapen is ook een goeie tip![]()
![]()
Dan zou ik voor de PC versie gaan. Daar kun je met mods de levensduur van de game nog wat verlengen en de 360 versie heeft DLC. Voor de PS3 komt echter niets extra's uit.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Rotquest was dat ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:25 schreef Erdinc het volgende:
EDIT: Die kolere Fire Ants blijven maar komen!live as if you'll die today
Ben lekker bezig met Fallout3 op de 360. Heeft het voor mij nut om nu al operation anchorage te downloaden of kan ik beter wachten tot ik klaar ben met spelen![]()
Kan in principe ook al nu. Maar het is wellicht leuker om het te spelen als je level 20 bent en vrij ver bent met de main quest. Dan heb je nog wat te doen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan en dat beviel me uitstekend, ook al viel Operation Anchorage een tikkeltje tegen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Young_David het volgende:
Ben lekker bezig met Fallout3 op de 360. Heeft het voor mij nut om nu al operation anchorage te downloaden of kan ik beter wachten tot ik klaar ben met spelen
Ik heb nu niets meer te doen. Alle unieke wapens heb ik in mijn bezit, ik ben level 20, heb de Explorer Perk en heb werkelijk ieder plaatsje gecheckt. Het is heftig wachten op The Pitt. Hoewel ik bang ben dat ik die ook binnen een dag uitgespeeld heb.live as if you'll die today
Huh komt er helemaal geen uitbreiding voor de PS3? (ik heb het game nieuws niet gevolgd)quote:Op maandag 16 februari 2009 13:08 schreef Rossdale het volgende:
Dan zou ik voor de PC versie gaan. Daar kun je met mods de levensduur van de game nog wat verlengen en de 360 versie heeft DLC. Voor de PS3 komt echter niets extra's uit.
![]()
Vooralsnog niet. Ik heb het gevoel dat men eerst wilt kijken of het aanslaat op de 360 alvorens het ook op PSN te kwakken. Als dat zo is denk ik wel dat ze er ook voor de PS3 komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Huh komt er helemaal geen uitbreiding voor de PS3? (ik heb het game nieuws niet gevolgd)
Nope...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Huh komt er helemaal geen uitbreiding voor de PS3? (ik heb het game nieuws niet gevolgd)Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nee, er is dik betaald voor exclusiviteit van de DLC dacht ik. Net zoals bij GTA IVquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Ik heb het gevoel dat men eerst wilt kijken of het aanslaat op de 360 alvorens het ook op PSN te kwakken. Als dat zo is denk ik wel dat ze er ook voor de PS3 komen.
Dan heb ik dat nieuws over het hoofd gezienquote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Nee, er is dik betaald voor exclusiviteit van de DLC dacht ik. Net zoals bij GTA IVZou wel balen zijn voor PS3 bezitters zeg.
http://playstation.joysti(...)be-available-on-ps3/quote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan heb ik dat nieuws over het hoofd gezienZou wel balen zijn voor PS3 bezitters zeg.
Correctie, DLC alleen voor Xbox 360 en PC. DUs absoluut voor de PC versie gaan danHeb je zowel de DLC als de mods
Dit dus dan maarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://playstation.joysti(...)be-available-on-ps3/
Correctie, DLC alleen voor Xbox 360 en PC. DUs absoluut voor de PC versie gaan danHeb je zowel de DLC als de mods
Ja ik ben een PS3 bezitter.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, er is dik betaald voor exclusiviteit van de DLC dacht ik. Net zoals bij GTA IV
Ergens toch triest dat een developer zich zo voor een karretje laat spannen, zou ik dus niet doen, ik heb geen probleem om een tijdelijke exclusiviteit te garanderen voor een prijs, maar je zo te binden voor 1 partij...niet echt iets waar ik voorstander van ben. 1 van de redenen waarom ik het een goede stap vind van Square Enix, dat ze FFXIII ook op de Xbox360 gooien, zolang er maar niet gecompeseerd wordt op kwaliteit is het alleen maar goed.
IkIk vind het ook raar dat ze hier zoveel geld voor uitgeven. Ga dan voor goede exclusivieit en maak de game exclusief voo de 360. Maar het gaat hier om add-ons for crying out loud. Nogmaals erg jammer voor PS3 bezitters, maar het lijkt me geen reden om hiervoor een X360 aan te schaffen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja ik ben een PS3 bezitter.
Ergens toch triest dat een developer zich zo voor een karretje laat spannen, zou ik dus niet doen, ik heb geen probleem om een tijdelijke exclusiviteit te garanderen voor een prijs, maar je zo te binden voor 1 partij...niet echt iets waar ik voorstander van ben. 1 van de redenen waarom ik het een goede stap vind van Square Enix, dat ze FFXIII ook op de Xbox360 gooien, zolang er maar niet gecompeseerd wordt op kwaliteit is het alleen maar goed.
Met andere woorden is de exclusiviteit een fail.live as if you'll die today
Ontzettend slim juist, het kost bakken met geld om exclusiviteit voor een complete game te krijgen. Als je een stuk minder geld op tafel legt voor exclusieve DLC van een game waarvan de verwachting is dat deze zeer goed gaat verkopen (zoals GTA IV of Fallout 3) dan haal je veel mensen over om toch de versie voor jouw systeem over te halen omdat je voor hetzelfde geld nog de mogelijkheid om langer van dezelfde game te genieten. Of je hier gebruik van maakt is een tweede, maar dat zal in dit geval Microsoft wat minder boeien en zal niet de reden zijn geweest om exclusiviteit te kopen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef Lyzio het volgende:
Ik
[..]
Ik vind het ook raar dat ze hier zoveel geld voor uitgeven. Ga dan voor goede exclusivieit en maak de game exclusief voo de 360. Maar het gaat hier om add-ons for crying out loud. Nogmaals erg jammer voor PS3 bezitters, maar het lijkt me geen reden om hiervoor een X360 aan te schaffen.
Met andere woorden is de exclusiviteit een fail.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die puur en alleen voor de add-ons van Fallout een X360 gaan kopen. En als het niet boeit of veel mensen dat doen, wat was dan de werkelijke reden van deze exclusiviteit?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontzettend slim juist, het kost bakken met geld om exclusiviteit voor een complete game te krijgen. Als je een stuk minder geld op tafel legt voor exclusieve DLC van een game waarvan de verwachting is dat deze zeer goed gaat verkopen (zoals GTA IV of Fallout 3) dan haal je veel mensen over om toch de versie voor jouw systeem over te halen omdat je voor hetzelfde geld nog de mogelijkheid om langer van dezelfde game te genieten. Of je hier gebruik van maakt is een tweede, maar dat zal in dit geval Microsoft wat minder boeien en zal niet de reden zijn geweest om exclusiviteit te kopen.
Het is idd slim van microsoft, enkel vind ik het niet slim van de developer. Op de langere termijn kan dat tegen je werken. De xbox360 mag dan een voorsprong hebben op de PS3 qua gebruikersgroep en dus potentiele kopers, maar dat hoeft niet voor altijd te blijven uiteraard. (Daar voor hoef je enkel naar de positie van Sony ten tijde van de PS2 en Xbox en de positie van Sony nu.) Dus dan kan je als developer op langere termijn inkomsten op verliezen en niet op de laatste plaats "reputatie bij gamers". Ook niet onbelangrijkquote:Op maandag 16 februari 2009 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontzettend slim juist, het kost bakken met geld om exclusiviteit voor een complete game te krijgen. Als je een stuk minder geld op tafel legt voor exclusieve DLC van een game waarvan de verwachting is dat deze zeer goed gaat verkopen (zoals GTA IV of Fallout 3) dan haal je veel mensen over om toch de versie voor jouw systeem over te halen omdat je voor hetzelfde geld nog de mogelijkheid om langer van dezelfde game te genieten. Of je hier gebruik van maakt is een tweede, maar dat zal in dit geval Microsoft wat minder boeien en zal niet de reden zijn geweest om exclusiviteit te kopen.
Maar goed, het is jammer. Neemt verder niet weg dat Fallout 3 gewoon een schopkont spel is. Ook de "vanilla-versie".Het heeft me positief verrast.
Vooral omdat ik Oblivion maar zo zo vond.
Que?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Semisane het volgende:Ook de "vanilla-versie".Het heeft me positief verrast.
Uuuh tja staat er een beetje krom,quote:maar het komt er op neer dat ik Fallout 3 gewoon een goed spel vind, ookal komen er geen DLC's uit voor de PS3.
Oeps. Mijn quote was verkeerd. Ik vroeg me eigenlijk af wat je met de Vanilla Version bedoelde. Maar dat is nu duidelijk volgens mijquote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh tja staat er een beetje krom,maar het komt er op neer dat ik Fallout 3 gewoon een goed spel vind, ookal komen er geen DLC's uit voor de PS3.
Hmm..
PS3:
- Grote tv
- Veel beter geluid
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
Ik denk er nog even over na.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Console speelt veel toffer
Zit er nu ook wat beter in, gave game.
Alleen niet zo veel side quests als bijvoorbeeld in oblivion, of moet ik die nog tegen komen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Ik zeg PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Cheiron het volgende:
Hmm..
PS3:
- Grote tv
- Veel beter geluid
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
Ik denk er nog even over na.
![]()
PS3:quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Cheiron het volgende:
Hmm..
PS3:
- Grote tv
- Veel beter geluid
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
Ik denk er nog even over na.
- Grote tv
- Veel beter geluid
- Lekker op de bank zitten
- Waarschijnlijk minder vastlopers
- Trophy's halen (ik neem aan dat die er voor fallout al zijn)
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
- Beter richten met de muis
Zelf zou ik toch voor de PS3 gaan, ik vind het een stuk chiller om op de bank te gamen. En dat beter richten maakt toch niet zoveel uit want je hebt immers VATS
En Mods & Uitbreidingen zijn wel heel leuk, maar Fallout heeft zonder dat ook al hééél veel uren spelplezier te bieden.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Nadat ik het spel had uitgespeeld heb ik bij me nieuwe save geen VATS gebruikt. VATS zag ik puur als hulpje voor als je net in de game stapt en niet weet hoe alles werkt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef mini-lellan het volgende:
Nadat ik het spel had uitgespeeld heb ik bij me nieuwe save geen VATS gebruikt. VATS zag ik puur als hulpje voor als je net in de game stapt en niet weet hoe alles werkt.
Dude..
Nee serieus ik vond het op een gegeven moment niet meer leuk, het was van je kwam een kamer binnen je zag 3 raiders, dus je druk RB mikt bij allemaal op hun hoofd en je zag een klein filmpje en ze waren dood. Ik kom liever binnen en knal iedereen overhoop.quote:![]()
Nouja, het is een verse kijk op het spel natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nee serieus ik vond het op een gegeven moment niet meer leuk, het was van je kwam een kamer binnen je zag 3 raiders, dus je druk RB mikt bij allemaal op hun hoofd en je zag een klein filmpje en ze waren dood. Ik kom liever binnen en knal iedereen overhoop.
Ik persoonlijk vind V.A.T.S veel te tof om niet te gebruiken. Ook al maakt het de game een stukje makkelijker. Dat neem ik voor lief
Ja bloody mess maakt het nog veel toffer.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nouja, het is een verse kijk op het spel natuurlijkIk persoonlijk vind V.A.T.S veel te tof om niet te gebruiken. Ook al maakt het de game een stukje makkelijker. Dat neem ik voor lief
![]()
Ik heb ook het spel eerst uitgespeeld met V.A.T.S.. Ik heb er ook niks op tegen maar vind het allemaal té makkelijk met V.A.T.S..![]()
![]()
Op welk niveau heb je hem uitgespeeld? Bloody Mess ftw inderdaad. Liet me aan Carmageddon denken als je die zo'n Splatter(?)blokje hadquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja bloody mess maakt het nog veel toffer.![]()
Ik heb ook het spel eerst uitgespeeld met V.A.T.S.. Ik heb er ook niks op tegen maar vind het allemaal té makkelijk met V.A.T.S..
Wacht even, wat heb je aan slapen buiten je eigen huis? Dat effect krijg je daar toch niet? En de tijd doorspoelen kan ook met select..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ging trouwens altijd naar de Super Duper Mart om te slapen toen ik mijn huis nog niet had in MegatonOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Full health lijkt me toch wel belangrijk niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wacht even, wat heb je aan slapen buiten je eigen huis? Dat effect krijg je daar toch niet? En de tijd doorspoelen kan ook met select..
Ohquote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Full health lijkt me toch wel belangrijk niet?
Heb niks veranderd aan moeilijkheidsgraad. Heb hem eerst uitgespeeld met een good karma mannetje, ben nu bezig met neutral.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op welk niveau heb je hem uitgespeeld? Bloody Mess ftw inderdaad. Liet me aan Carmageddon denken als je die zo'n Splatter(?)blokje had
![]()
![]()
Dude, hoezo vastlopers bij PC?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
PS3:
- Grote tv
- Veel beter geluid
- Lekker op de bank zitten
- Waarschijnlijk minder vastlopers
- Trophy's halen (ik neem aan dat die er voor fallout al zijn)
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
- Beter richten met de muis
Zelf zou ik toch voor de PS3 gaan, ik vind het een stuk chiller om op de bank te gamen. En dat beter richten maakt toch niet zoveel uit want je hebt immers VATS
En Mods & Uitbreidingen zijn wel heel leuk, maar Fallout heeft zonder dat ook al hééél veel uren spelplezier te bieden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Je kunt toch ook afwisselen. Het is gewoon ook ontzettend leuk om met Eugene op een groep raiders af te gaan en gewoon kogels te blijven sproeien.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nouja, het is een verse kijk op het spel natuurlijkIk persoonlijk vind V.A.T.S veel te tof om niet te gebruiken. Ook al maakt het de game een stukje makkelijker. Dat neem ik voor lief
Over die quest met de slaven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Gewas het volgende:
Over die quest met de slaven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, what's the point van DLC Anchorage. Maar 3 uur makkelijke saaiheid (ook op hoogste stand) en het allerergst een LINEAIRE verhaallijn??!!!! Maar wachten op die andere twee.Wasserwunderland![]()
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie gingquote:
Heb nog nooit een vast loper gehad, zal wel pc gerelateerd zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie ging
Mijn minder gekochte versie crasht ook vaak.. Blij dit te horen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie ging![]()
![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vast loper gehad, zal wel pc gerelateerd zijn.
Hij viel wat tegen ja. Maar de Gauss Rifle maakt veel goedquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Tup het volgende:
Jezus, what's the point van DLC Anchorage. Maar 3 uur makkelijke saaiheid (ook op hoogste stand) en het allerergst een LINEAIRE verhaallijn??!!!! Maar wachten op die andere twee.
quote:
Een perk gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan...
Ik kies liever andere perks en gebruik RadAway wel.Doe eens niet.![]()
Dan snap je volgens mij het effect van Intense Training niet helemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Een perk gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan...
Ik kies liever andere perks en gebruik RadAway wel.
Vinden trouwens meer mensen Operation Anchorage tegenvallen?live as if you'll die today
Lees het topic eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Lyzio het volgende:
Vinden trouwens meer mensen Operation Anchorage tegenvallen?Too much is never enough!![]()
Betere PC kopen he. Ik heb nooit vastlopers gehad, en ik heb gewoon de legale versiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie ging
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef Mrakz0r het volgende:
[Multi] Fallout 3 Deel #8: Waar we allen op Brad Pitt wachten ??
Ik snap het perfect, +1 op één van de SPECIAL stats, kun je maximaal 10x kiezen, waarbij je niet hoger dan 10 kunt gaan op elke SPECIAL stat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan snap je volgens mij het effect van Intense Training niet helemaal
Buiten skill increases, doen:
Strength= + Weight carry + Melee damage
Perception= + Radar effectiveness
Endurance= + Rad resist
Charisma= niks
Intelligence= + SP per lvl
Agility= + AP
Luck= + Crit
Met int begin ik altijd op 9, daarna meteen bobblehead halen, zodat ik maar 1 lvl 1 skillpoint mis.
Voor de rest ligt het aan wat voor character ik wil spelen (bijv als melee char str op 8, +1 bobblehead, en nog +1 via Ant Might)
Als ik een perk wil, dan stop ik genoeg punten (-1, rekening houden met bobbleheads) in de benodigde SPECIAL zodat ik die perk kan kiezen. Ik denk dat ik 1 of 2x Intense Training nodig heb op deze manier.
Vooralsnog vind ik het lomp om een perk te gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan, terwijl je die met een simpele RadAway ook weg kunt halen welke overal te vinden isHeeft helaas niets met je pc te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Betere PC kopen he. Ik heb nooit vastlopers gehad, en ik heb gewoon de legale versie
Ik heb niet zo'n heel goede pc, maar mijn broertje wel, hij koopt elk jaar een nieuwe bak, en bij hem loopt hij vaker vast dan bij mij. In de hele tijd dat ik het spel gespeeld heb (3 chars lvl 20 uitgespeeld normal/hard/v.hard), is hij denk ik 3 of 4x vast gelopen. Bij mijn broertje 2x zo veel, opzich ook nog niet zo heel veel, aangezien hij het meer heeft gespeeld dan ik, maar toch jammer. Bij anderen is het soms zo erg dat als ze bij een bepaald gebied op de map komen dat ze dan een CTD krijgen.Doe eens niet.![]()
Je vergeet echt zonbeetje de helft, charisma doet bijvoorbeeld procenten bij de speech challenges en bij barter, zodat je meer geld krijgt voor je waar. verder hier wel alle informatie per skill:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik snap het perfect, +1 op één van de SPECIAL stats, kun je maximaal 10x kiezen, waarbij je niet hoger dan 10 kunt gaan op elke SPECIAL stat.
Endurance= + Rad resist
Charisma= niks
Agility= + AP
Luck= + Crit
Met int begin ik altijd op 9, daarna meteen bobblehead halen, zodat ik maar 1 lvl 1 skillpoint mis.
Voor de rest ligt het aan wat voor character ik wil spelen (bijv als melee char str op 8, +1 bobblehead, en nog +1 via Ant Might)
Als ik een perk wil, dan stop ik genoeg punten (-1, rekening houden met bobbleheads) in de benodigde SPECIAL zodat ik die perk kan kiezen. Ik denk dat ik 1 of 2x Intense Training nodig heb op deze manier.
Vooralsnog vind ik het lomp om een perk te gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan, terwijl je die met een simpele RadAway ook weg kunt halen welke overal te vinden is
[..]
Heeft helaas niets met je pc te maken.
Ik heb niet zo'n heel goede pc, maar mijn broertje wel, hij koopt elk jaar een nieuwe bak, en bij hem loopt hij vaker vast dan bij mij. In de hele tijd dat ik het spel gespeeld heb (3 chars lvl 20 uitgespeeld normal/hard/v.hard), is hij denk ik 3 of 4x vast gelopen. Bij mijn broertje 2x zo veel, opzich ook nog niet zo heel veel, aangezien hij het meer heeft gespeeld dan ik, maar toch jammer. Bij anderen is het soms zo erg dat als ze bij een bepaald gebied op de map komen dat ze dan een CTD krijgen.
http://fallout.wikia.com/wiki/Strength
http://fallout.wikia.com/wiki/Perception
http://fallout.wikia.com/wiki/Endurance
http://fallout.wikia.com/wiki/Charisma
http://fallout.wikia.com/wiki/Intelligence
http://fallout.wikia.com/wiki/Agility
http://fallout.wikia.com/wiki/LuckOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat was het punt ook niet hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Necrodeath het volgende:
Ik snap het perfect, +1 op één van de SPECIAL stats, kun je maximaal 10x kiezen, waarbij je niet hoger dan 10 kunt gaan op elke SPECIAL stat.
Vooralsnog vind ik het lomp om een perk te gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan, terwijl je die met een simpele RadAway ook weg kunt halen welke overal te vinden is
*kuch*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je vergeet echt zonbeetje de helft, charisma doet bijvoorbeeld procenten bij de speech challenges en bij barter, zodat je meer geld krijgt voor je waar. verder hier wel alle informatie per skill:
http://fallout.wikia.com/wiki/Strength
http://fallout.wikia.com/wiki/Perception
http://fallout.wikia.com/wiki/Endurance
http://fallout.wikia.com/wiki/Charisma
http://fallout.wikia.com/wiki/Intelligence
http://fallout.wikia.com/wiki/Agility
http://fallout.wikia.com/wiki/Luckquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Necrodeath het volgende:
Endurance= + Rad resist
Charisma= niks
Agility= + AP
Luck= + CritDoe eens niet.![]()
Je snapt me niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik snap je wel.quote:
Buiten de skill increases om typ ik toch?
Tuurlijk weet ik dat Charisma speech en barter beter maakt, en dat perception explosives e.d. beter maakt, maar daar ging het even niet om
Je kunt toch alles op 100 krijgen door boekjes te lezen.Doe eens niet.![]()
Nu ook de MQ uitgespeeld. Wat ik me afvraag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ook wel jammer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef thettes het volgende:
Nu ook de MQ uitgespeeld. Wat ik me afvraag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ook wel jammer wasHet moet een keer afgelopen zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, qua verhaallijn wel, maar daarna hadden ze gewoon de open gameplay door mogen laten gaan imho. Ik was namelijk nog niet in elk hoekje geweest, dus moest ik terug naar een eerdere save.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het moet een keer afgelopen zijn he
Dat is meteen ook het grootste minpunt van Fallout inderdaad. Niets is perfect.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, qua verhaallijn wel, maar daarna hadden ze gewoon de open gameplay door mogen laten gaan imho. Ik was namelijk nog niet in elk hoekje geweest, dus moest ik terug naar een eerdere save.
Chinese Stealth Armor+JingWei's Shcok Sword =![]()
Ben ik effe blij dat ik melee al heel vroeg in de game heb getraint. De hele game heb je er dan ook niks aan (met uitzondering Shiskebab) tot nu.![]()
![]()
Da's inderdaad mijn vraag, ik wilde een volgende keer dat ik opnieuw begin, een melee character maken.. Is dat niet de moeite waard? Is het sowieso wel te doen? Ik heb geen DLC...Nee jij bent lekker. =X![]()
Naar mijn mening niet doen. Je Small Guns en Energy Weapons gaan hieronder lijden. En je mist dan zoveel vette actie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef PrinceLu het volgende:
Da's inderdaad mijn vraag, ik wilde een volgende keer dat ik opnieuw begin, een melee character maken.. Is dat niet de moeite waard? Is het sowieso wel te doen? Ik heb geen DLC...
Lincoln's RepeaterA3-21 Plasma Rifle
The Terrible Shotgun
Gauss Rifle
Ohja, dat is DLCquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb nog nooit van de Gauss rifle gehoord!
Hij zit in Operation Anchorage.
Maar wel supervetquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, dat is DLCHij zit in Operation Anchorage.
Vreet wel AP dat dingquote:
Eindelijk zit ik in Rivet City.. maar wat een doolhof is dat zeg, upperdeck, stairwall etc.
Die Sydney ofz, loopt nog steeds met me mee, maar waar moet ik haar ongeveer 'droppen'![]()
![]()
Neem haar mee naar een stil plekje in de Wastelands en jaag een kogel door haar hoofd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef seetjai het volgende:
Die Sydney ofz, loopt nog steeds met me mee, maar waar moet ik haar ongeveer 'droppen'
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef PrinceLu het volgende:
Da's inderdaad mijn vraag, ik wilde een volgende keer dat ik opnieuw begin, een melee character maken.. Is dat niet de moeite waard? Is het sowieso wel te doen? Ik heb geen DLC...Dus ja, het is te doen
Ik heb ook geen DLC btw.
Difficulty op Very Hard (hoeft niet natuurlijk, maar zo doe ik het), en zoveel mogelijk sneaken en met unarmed aan de slag. Hockey Masks voor de unarmed bonus zijn makkelijk te vinden, als je echt unarmed wilt gaan.
Death Claw Gauntlet (20 dam + Ignore Target DR), Fisto! (25 dam) of The Shocker (20 dam +25 dam vs Machines), Iron Fist perkX3, Paralyzing Palm (er staat dat je Unarmed moet zijn, maar deze perk werkt gewoon als je 'unarmed' wapens hebt, zoals de bovenstaande wapens), en op 20 Ninja.
Als je Melee Weapons wilt gaan, kijk eens naar de Stabhappy, of anders Shishkebab
Doe eens niet.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem haar mee naar een stil plekje in de Wastelands en jaag een kogel door haar hoofd...
Ben zojuist ook begonnen met een melee-character op very hardHet is wel even wennen hoor moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Waar is Gustavo te vinden in de Tenpenny Tower? Ik kan hem niet vinden.
Die zit gewoon binnen op de begane grond achter de balie.
Oh haha ik ben helemaal naar boven gelopen en overal lopen zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]Die zit gewoon binnen op de begane grond achter de balie.
![]()
Ga nou eens GTA spelen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef Lyzio het volgende:
Ben zojuist ook begonnen met een melee-character op very hardHet is wel even wennen hoor moet ik zeggen.
haha is ze gewoon nutteloos ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem haar mee naar een stil plekje in de Wastelands en jaag een kogel door haar hoofd...
Telkens voor niks haar gered![]()
![]()
Niet helemaal, als het goed is moet je haar naar Rivet City brengen, dan zal zequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef seetjai het volgende:
[..]
haha is ze gewoon nutteloos ?
Telkens voor niks haar gered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X![]()
Die lag ineens dood naast mequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef seetjai het volgende:
Eindelijk zit ik in Rivet City.. maar wat een doolhof is dat zeg, upperdeck, stairwall etc.
Die Sydney ofz, loopt nog steeds met me mee, maar waar moet ik haar ongeveer 'droppen'
mooi geloot en laten liggen
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm![]()
Nou die ben ik kwijt geraakt.. ging van Rivet City naar Jefferson Memorial en daarna ging ik over een rivier zwemmen. Blijkbaar kon ze vanaf die punt niet meequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Die lag ineens dood naast memooi geloot en laten liggen
Waarom ik dat deed weet ik ook niet.
Zit nu bij Capital Wasteland/sewer ofz![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Niet helemaal, als het goed is moet je haar naar Rivet City brengen, dan zal zeZe had het steeds over dat ze na de quest met geld dronken ging worden en sex hebben. Dus ik zocht haar nog opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Komt die pitt ook (niet) naar PS3? Ziet er vet uit..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nee helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Komt die pitt ook (niet) naar PS3? Ziet er vet uit..
![]()
WAAAAAAAH!!! hebbuh
![]()
En gebouwen die niet kapot zijn kan je natuurlijk indus ik wil in elk gebouw kunnen komen
Ik heb een vraagje. Ik heb Operation Anchorage gekocht en gedownload op mijn 360 maar krijg het met geen mogelijkheid gestart. Hij staat wel bij downloads onder available content om te starten maar als ik op A druk gebeurt er gewoon niks![]()
![]()
Je moet gewoon spelen, en dan wordt de quest geactiveerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef magrec het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb Operation Anchorage gekocht en gedownload op mijn 360 maar krijg het met geen mogelijkheid gestart. Hij staat wel bij downloads onder available content om te starten maar als ik op A druk gebeurt er gewoon niks
Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Net zoals oblivion dus waar het ineens in je questlog stond?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je moet gewoon spelen, en dan wordt de quest geactiveerd
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm![]()
Nee, je krijgt een emergency call, en dan wordt de quest geactiveerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Net zoals oblivion dus waar het ineens in je questlog stond?
Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
via de radio dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een emergency call, en dan wordt de quest geactiveerd.
![]()
Net zoals die quest in Vault 101quote:
Hoe die quest begint snap ik niet. Je moet dus (volgens die ene Fallout 3 site)...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je loopt gewoon rond, en dan verschijnt de quest opeens in beeld.Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoe die quest begint snap ik niet. Je moet dus (volgens die ene Fallout 3 site)...Je krijgt die distress call pas na een bepaalde missie in de main quest. Volgens mij The American Dream ofoziets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
Loop gewoon rond bij Rivet City, krijg je die Distrell Call erbij. Dan open je de zender in je radio. En dan krijg je de quest. Cheerio.![]()
Dicht
[Multi] Fallout 3 Deel #9: Van Rivet City tot Oasis!
[ Bericht 37% gewijzigd door Lyzio op 22-02-2009 14:30:06 ]live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Forum Opties Forumhop: Hop naar: