Debuffs, bijvoorbeeld drank of een addiction, waardoor je perception omlaag gaat, waarmee dus ook je lockpickingquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef seetjai het volgende:
Hmm ik had 55 lockpicks skills.. alleen nu heb ik d'r nog maar 47
kwam d'r pas achter toen ik weer iets wilde gaan openen waarbij je 50 lockpicks nodig had..
Hoe is dat mogelijk..
Addiction was het dusquote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Debuffs, bijvoorbeeld drank of een addiction, waardoor je perception omlaag gaat, waarmee dus ook je lockpicking
Als je de quest van Moira hebt gedaan is een hoog radiatielevel niet zo ergquote:Op zondag 15 februari 2009 16:59 schreef Gewas het volgende:
Rad-X en RadAway is voor als je hoge level van radiatie heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:13 schreef MaxC het volgende:
Volgende keer als ik langs Old Olney loop ga ik er met een gigantische bocht omheenHeheh klopt, lekker ragge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Jammer dat je wel SPECIAL verliest met een hoog radiation level.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je de quest van Moira hebt gedaan is een hoog radiatielevel niet zo ergIk kan/kon tot 600 gaan.
Owja, die spoiler was vroeger, maar toch trapte ik er inquote:
Sneakend naar ze toe lopen, langzaam, met de cursor op ze blijven. En als ze beginnen te piepen heel snel (2x volgens mij) op A (xbox) drukken, dan pak je ze op (verdien je nog geld mee ook).quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef Gewas het volgende:
Ik zit vast. Ik moet dus door het plaatsje Mine Field heen maar er liggen overal mijnen. Ik heb al geprobeerd om ze kapot te schieten maar dat lukte niet en ontwijken lukt ook niet. Weet iemand hoe je er doorheen komt?
Bedankt, ik ga het zo proberen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sneakend naar ze toe lopen, langzaam, met de cursor op ze blijven. En als ze beginnen te piepen heel snel (2x volgens mij) op A (xbox) drukken, dan pak je ze op (verdien je nog geld mee ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2009 19:36:17 ]
Intense Training is your friendquote:Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Jammer dat je wel SPECIAL verliest met een hoog radiation level.
Buffout +60hp en je kan voor een kwartier 10wg meer meenemenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Ik gebruikte nooit van die drankjes. Buffout, Rad-X, RadAway, Med-X en alle andere zooi verkocht ik per direct. Enkel mijn stimpacks hield ik. Wat moet je met de rest
Als je Medicine hoog hebt staan en nog een Perk waar ik de naam even kwijt van ben heb je die echt niet nodig en kun je met enkel Stimpacks heel goed vooruit.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef seetjai het volgende:
[..]
Buffout +60hp en je kan voor een kwartier 10wg meer meenemen
Er is zo'n vrouw; Sydney die steeds met mij meeloopt (vlakbij The Mall), alleen is het erg als ik haar laat vallen (dat ze doodgaat ofz)
Kost mij best veel moeite om haar te laten leven
Ja dat klopt, maar halverwege raakt m'n stimpacks snel op dus ff andere opties gebruiken.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als je Medicine hoog hebt staan en nog een Perk waar ik de naam even kwijt van ben heb je die echt niet nodig en kun je met enkel Stimpacks heel goed vooruit.
Ohw, ik heb daar niet zo'n last van eigenlijk. Altijd rond de 100 Stimpacks gehad. Niet in het begin natuurlijk, maar dan moet je sowieso zuinig zijn op alles. Later als je veel dingen gaat verkopen (waaronder Buffout, RadAway, Rad-X en Med-X) kun je dat zo inwisselen voor SP's.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar halverwege raakt m'n stimpacks snel op dus ff andere opties gebruiken.
Bedden zijn ook schaars geworden..
Ik heb ook veel items bewaard om later te verkopen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohw, ik heb daar niet zo'n last van eigenlijk. Altijd rond de 100 Stimpacks gehad. Niet in het begin natuurlijk, maar dan moet je sowieso zuinig zijn op alles. Later als je veel dingen gaat verkopen (waaronder Buffout, RadAway, Rad-X en Med-X) kun je dat zo inwisselen voor SP's.
Ik ging trouwens altijd naar de Super Duper Mart om te slapen toen ik mijn huis nog niet had in Megaton
Rotquest was dat ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:25 schreef Erdinc het volgende:
EDIT: Die kolere Fire Ants blijven maar komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |