Op welk niveau heb je hem uitgespeeld? Bloody Mess ftw inderdaad. Liet me aan Carmageddon denken als je die zo'n Splatter(?)blokje hadquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja bloody mess maakt het nog veel toffer.![]()
Ik heb ook het spel eerst uitgespeeld met V.A.T.S.. Ik heb er ook niks op tegen maar vind het allemaal té makkelijk met V.A.T.S..
Wacht even, wat heb je aan slapen buiten je eigen huis? Dat effect krijg je daar toch niet? En de tijd doorspoelen kan ook met select..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ging trouwens altijd naar de Super Duper Mart om te slapen toen ik mijn huis nog niet had in Megaton
Full health lijkt me toch wel belangrijk niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wacht even, wat heb je aan slapen buiten je eigen huis? Dat effect krijg je daar toch niet? En de tijd doorspoelen kan ook met select..
Ohquote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Full health lijkt me toch wel belangrijk niet?
Heb niks veranderd aan moeilijkheidsgraad. Heb hem eerst uitgespeeld met een good karma mannetje, ben nu bezig met neutral.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op welk niveau heb je hem uitgespeeld? Bloody Mess ftw inderdaad. Liet me aan Carmageddon denken als je die zo'n Splatter(?)blokje had
Dude, hoezo vastlopers bij PC?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
PS3:
- Grote tv
- Veel beter geluid
- Lekker op de bank zitten
- Waarschijnlijk minder vastlopers
- Trophy's halen (ik neem aan dat die er voor fallout al zijn)
PC:
- Mods
- Uitbreidingen
- Beter richten met de muis
Zelf zou ik toch voor de PS3 gaan, ik vind het een stuk chiller om op de bank te gamen. En dat beter richten maakt toch niet zoveel uit want je hebt immers VATS
En Mods & Uitbreidingen zijn wel heel leuk, maar Fallout heeft zonder dat ook al hééél veel uren spelplezier te bieden.
Je kunt toch ook afwisselen. Het is gewoon ook ontzettend leuk om met Eugene op een groep raiders af te gaan en gewoon kogels te blijven sproeien.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nouja, het is een verse kijk op het spel natuurlijkIk persoonlijk vind V.A.T.S veel te tof om niet te gebruiken. Ook al maakt het de game een stukje makkelijker. Dat neem ik voor lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Gewas het volgende:
Over die quest met de slaven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie gingquote:
Heb nog nooit een vast loper gehad, zal wel pc gerelateerd zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie ging
Mijn minder gekochte versie crasht ook vaak.. Blij dit te horen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet op de PC gespeeld, maar in dit topic heb ik toch wel wat mensen gehoord over vastlopers, waarvan de meesten er expliciet bij hadden vermeld dat het om de legale versie ging
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vast loper gehad, zal wel pc gerelateerd zijn.
Hij viel wat tegen ja. Maar de Gauss Rifle maakt veel goedquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Tup het volgende:
Jezus, what's the point van DLC Anchorage. Maar 3 uur makkelijke saaiheid (ook op hoogste stand) en het allerergst een LINEAIRE verhaallijn??!!!! Maar wachten op die andere twee.
quote:
Dan snap je volgens mij het effect van Intense Training niet helemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Een perk gebruiken om de effecten van radiation sickness tegen te gaan...
Ik kies liever andere perks en gebruik RadAway wel.
Lees het topic eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Lyzio het volgende:
Vinden trouwens meer mensen Operation Anchorage tegenvallen?
Betere PC kopen he. Ik heb nooit vastlopers gehad, en ik heb gewoon de legale versiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef Mrakz0r het volgende:
[Multi] Fallout 3 Deel #8: Waar we allen op Brad Pitt wachten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |