Oh haha ik ben helemaal naar boven gelopen en overal lopen zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]Die zit gewoon binnen op de begane grond achter de balie.
Ga nou eens GTA spelen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef Lyzio het volgende:
Ben zojuist ook begonnen met een melee-character op very hardHet is wel even wennen hoor moet ik zeggen.
haha is ze gewoon nutteloos ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem haar mee naar een stil plekje in de Wastelands en jaag een kogel door haar hoofd...
Niet helemaal, als het goed is moet je haar naar Rivet City brengen, dan zal zequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef seetjai het volgende:
[..]
haha is ze gewoon nutteloos ?
Telkens voor niks haar gered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
Die lag ineens dood naast mequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef seetjai het volgende:
Eindelijk zit ik in Rivet City.. maar wat een doolhof is dat zeg, upperdeck, stairwall etc.
Die Sydney ofz, loopt nog steeds met me mee, maar waar moet ik haar ongeveer 'droppen'
Nou die ben ik kwijt geraakt.. ging van Rivet City naar Jefferson Memorial en daarna ging ik over een rivier zwemmen. Blijkbaar kon ze vanaf die punt niet meequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Die lag ineens dood naast memooi geloot en laten liggen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Niet helemaal, als het goed is moet je haar naar Rivet City brengen, dan zal zeZe had het steeds over dat ze na de quest met geld dronken ging worden en sex hebben. Dus ik zocht haar nog opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Nee helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Komt die pitt ook (niet) naar PS3? Ziet er vet uit..
Je moet gewoon spelen, en dan wordt de quest geactiveerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef magrec het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb Operation Anchorage gekocht en gedownload op mijn 360 maar krijg het met geen mogelijkheid gestart. Hij staat wel bij downloads onder available content om te starten maar als ik op A druk gebeurt er gewoon niks
Net zoals oblivion dus waar het ineens in je questlog stond?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je moet gewoon spelen, en dan wordt de quest geactiveerd
Nee, je krijgt een emergency call, en dan wordt de quest geactiveerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Net zoals oblivion dus waar het ineens in je questlog stond?
via de radio dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een emergency call, en dan wordt de quest geactiveerd.
Net zoals die quest in Vault 101quote:
Hoe die quest begint snap ik niet. Je moet dus (volgens die ene Fallout 3 site)...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoe die quest begint snap ik niet. Je moet dus (volgens die ene Fallout 3 site)...Je krijgt die distress call pas na een bepaalde missie in de main quest. Volgens mij The American Dream ofoziets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |