abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65849539
Al een tijdje niet meer gespeeld. Snel weer oppakken
Too much is never enough!
pi_65850214
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
Ik heb de PC versie niet gespeeld, maar normaal knallen zal natuurlijk veel lekkerder gaan op de PC. Maar ik vind VATS zo lekker werken dat ik dat toch bijna nooit doe, en dan zou ik voor lekker op de bank zitten met een HD scherm gaan.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  zondag 8 februari 2009 @ 16:39:19 #53
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65853138
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_65857895
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lyzio het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_65858324
Zojuist eindelijk bij de zogenoemde point of no return aangekomen. En dat na een uurtje of 97 spelen . Nu eerst de overige achievements halen voor ik deze quest begin.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65859958
97, wtf. Ik had zo'n beetje alles gedaan in 30 uur
pi_65866395
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef seetjai het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65867554
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_65870971
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef seetjai het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65871318
Ik had Dogmeat al een tijdje als gezelschap, tegenwoordig loopt ook Fawkes met me mee... wat het soms lastig maakt in m'n huis in Megaton. Eens in de zoveel tijd ga ik terug om m'n gevonden spul (tuinkabouters en ander wel bruikbaar spul) in m'n kast te dumpen en ook even te slapen om m'n HP weer terug te krijgen. Wanneer ik wakker word staat nu naast Dogmeat ook Fawkes daar in m'n slaapkamer en zweeft Wadsworth ook nog eens rond. Zo heb ik gisteravond dus een paar minuten die gasten opzij moeten duwen voordat ik eindelijk die slaapkamer kon verlaten. Jemig.

Nu laat ik ze overigens netjes in de huiskamer te wachten wanneer ik op Super Mutant Behemoth jacht ga. Als ik vanmiddag weer thuis ben eens de laatste 2 opzoeken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 9 februari 2009 @ 08:41:42 #61
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65871594
quote:
Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.

Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus ;)

Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
SPOILER
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:06:22 #62
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_65871872
TVP
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_65873656
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:16:34 #64
18671 ArmaniXL
pi_65876742
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Gewas het volgende:
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
Maar 3 Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie side-quests om te doen...
pi_65876873
Anders zoek je op Vault Wiki even op welke er zijn en waar.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:38:36 #66
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65877284
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Maar 3 Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie acht side-quests om te doen...
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_65877347
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:46:35 #68
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65877500
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
Als je op 'back' duwt (op je controller) kun je tot 24 uur wachten Zo hoef je dus niet voor die deur te blijven staan tot ie eindelijk open is.
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 13:16:57 #69
18671 ArmaniXL
pi_65878445
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:

[..]
SPOILER
Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILER
Oh fuck...
SPOILER
  maandag 9 februari 2009 @ 14:11:01 #70
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65879837
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILER
Oh fuck...
SPOILER
Quests zijn quests. Ik vond er zes toen ik pas in Megaton kwam.
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 14:15:38 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65879995
Ik zit nu net over de 40 uur en heb de meeste quests wel gedaan. Geloof dat ik er nog maar 3 moet Daarna schuif ik de game even de kast in tot alle drie de uitbreidingen er zijn. Dan level ik tenminste direct op, ook bij de eerste twee DLC's

FO3 is tot nu de 360 game die me het langste heeft kunnen boeien. En ik dacht dat ik de 25 uur van GTA IV niet zo snel zou overtreffen
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:37:15 #72
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65880744
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelen
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 15:24:50 #73
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65882373
Ik kom trouwens maar niet met mijn vrouwelijk karakter van die Sherrif's Duster en Sherrif's Hat af. Vind het zo stoer staan Ook al heb ik een compleet T-51b Armor setje hangen
- james 'jimmy' dean
pi_65884154
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 9 februari 2009 @ 17:02:16 #75
18671 ArmaniXL
pi_65885696
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelen
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')