Ik heb de PC versie niet gespeeld, maar normaal knallen zal natuurlijk veel lekkerder gaan op de PC. Maar ik vind VATS zo lekker werken dat ik dat toch bijna nooit doe, en dan zou ik voor lekker op de bank zitten met een HD scherm gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lyzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.
Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus ;)
Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Maar 3quote:Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Gewas het volgende:
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Maar 3Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie acht side-quests om te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Als je op 'back' duwt (op je controller) kun je tot 24 uur wachtenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]Ik had het over echte side-quests en niet de mini-questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...Quests zijn quests. Ik vond er zes toen ik pas in Megaton kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Ik zit nu net over de 40 uur en heb de meeste quests wel gedaan. Geloof dat ik er nog maar 3 moetDaarna schuif ik de game even de kast in tot alle drie de uitbreidingen er zijn. Dan level ik tenminste direct op, ook bij de eerste twee DLC's
FO3 is tot nu de 360 game die me het langste heeft kunnen boeien. En ik dacht dat ik de 25 uur van GTA IV niet zo snel zou overtreffen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
Ik kom trouwens maar niet met mijn vrouwelijk karakter van die Sherrif's Duster en Sherrif's Hat af. Vind het zo stoer staanOok al heb ik een compleet T-51b Armor setje hangen
live as if you'll die today
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: