Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgunquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
Maak de dartgun, dan kunnen ze niet meer op je af komen rennen. Daarna met shotgun op het hoofd enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
fipo:D:D
Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20![]()
![]()
![]()
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,
Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
O nee, niet dit gezeik weer!!quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun [ afbeelding ]
Hmm dat is vrij hoerig idd, want dat is een van de enigste actiongetriggerde zeg maar .....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Ronalld het volgende:
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat ik het verhaal van Anchorage echt belachelijk vond, speel een simulatie om een blast-door te openen waar allemaal coole wapens achter liggen.
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Ered het volgende:
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=The+Pitt+DLC
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun Lincoln Repeater afbeelding ]
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-enquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Ered het volgende:
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
En dat zal vast niet de enige keer zijnquote:
Nja, ben dus nog niet zover in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dat zal vast niet de enige keer zijn
Ik haat Ghouls, ik vond die zombies in Oblivion al helemaal klotequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-en
Geweldig hoe hij zijn oude baas 'bedankt'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
Ik kom niet meer verder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef seetjai het volgende:
Overigens computer hacken is mij nog nooit gelukt.. snap al dat gebeuren nooit
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
Ik kom niet meer verder..
Waar krijg je die quest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
O, net toevallig tegengekomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:never mind , moest even omlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik heb de PC versie niet gespeeld, maar normaal knallen zal natuurlijk veel lekkerder gaan op de PC. Maar ik vind VATS zo lekker werken dat ik dat toch bijna nooit doe, en dan zou ik voor lekker op de bank zitten met een HD scherm gaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lyzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.
Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus ;)
Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Maar 3quote:Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Gewas het volgende:
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Maar 3Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie acht side-quests om te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Als je op 'back' duwt (op je controller) kun je tot 24 uur wachtenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]Ik had het over echte side-quests en niet de mini-questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh fuck...Quests zijn quests. Ik vond er zes toen ik pas in Megaton kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Ik zit nu net over de 40 uur en heb de meeste quests wel gedaan. Geloof dat ik er nog maar 3 moetDaarna schuif ik de game even de kast in tot alle drie de uitbreidingen er zijn. Dan level ik tenminste direct op, ook bij de eerste twee DLC's
FO3 is tot nu de 360 game die me het langste heeft kunnen boeien. En ik dacht dat ik de 25 uur van GTA IV niet zo snel zou overtreffen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
Ik kom trouwens maar niet met mijn vrouwelijk karakter van die Sherrif's Duster en Sherrif's Hat af. Vind het zo stoer staanOok al heb ik een compleet T-51b Armor setje hangen
live as if you'll die today
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Afgelopen weekend Fallout 3 voor de PS3 gekocht nadat het mij eindelijk duidelijk was geworden dat het een action RPG is en niet een FPS. Ik vond 'm aanvankelijk niet zo bijzonder, maar na een paar uurtjes spelen ben ik helemaal enthousiast. Ben al een tijdje uit de vault, maar heb voornamelijk side quests gedaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory![]()
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door seetjai op 10-02-2009 01:55:43 ]![]()
Volgens mij heeft Microsoft betaald voor exclusiviteit. Mooi balen dus.. Niet dat ik em zou kopen, Ik heb de stap naar DLC niet eerder gemaakt, in ieder geval.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??
Nee jij bent lekker. =X![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory![]()
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
True enoughquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebt
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.
Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.![]()
Klopt ook zeer zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef Phonebone het volgende:
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.
Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Jij gebruikt serieus mines?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet
Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps
Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.live as if you'll die today
Alle mines die ik vind leg ik in m'n huis in Megaton of gebruik ik. Vooral toen ik nog in m'n eentje rondliep en bijvoorbeeld een giant radscorpion tegenkwam wilde ik wel eens al achteruitlopend mijnen voor dat beest neerleggen. Nu ik Fawkes als sidekick heb gebruik ik ze overigens een stuk minder. Verkopen vind ik niet echt een optie, ik heb namelijk veel meer aan mines (en een hoop andere verkoopbare rommel) dan wie dan ook aan caps aan mij kan betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij gebruikt serieus mines?Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet
Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps
Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
OMG IK HEB DE FIRELANCE
OWNAGE BIG TIME BABY![]()
Alleen bijna geen ammo
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Mines gebruik ik vrij zelden. Als ik ze toevallig bij heb en nog niet verpatst heb, dan wil ik ze nog wel 's willekeurig rondstrooien bij wat raiders in de buurt, om ze vervolgens met een loos schot naar me toe te lokken.
Soms plant ik er wat bij een bus of wat auto's om deze vervolgens op afstand op te blazen met een welgemikt schot. Alles wat er dan bij in de buurt staat is toast. Soms wel lastig om in de resulterende chaos nog restanten te vinden om kaal te plukken.
Deathclaws zijn zelden een probleem met Lincoln's repeater of A3-21's plasma rifle. een enkele sneak attack critical en ze zijn dood.
Nuka grenade's zijn overigens wel fantastisch, alleen jammer dat ik al die quantums niet terug kan krijgen die ik voor de side-quest moest vinden.Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.![]()
tvp
Gister nog ff gespeeld, maar het liep niet zo heel soepel meer om de een of andere reden
Doe eens niet.![]()
Dogmeat is bij mij dood.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Kan ik nog een ander hondje krijgen?
Fawkes is trouwens echt grappig...vooral in een gevecht, moet altijd weer erg lachen om zijn opmerkingen, ookal heb ik ze al tig keer gehoord.
Deathclaws vind ik sowieso eigenlijk niet zo'n probleem. Met een flammenwerpen zijn ze redelijk toast en idd nu met Fawkes, eventueel in combi met de dartgun is het echt een eitje.
Ben nu eigenlijk klaar met het spel en loop een beetje te dolen door wasteland om alle hoekjes gezien te hebben.Kwam gisteren nog in een dorpje met kannibalen...ze zijn niet meer.
Jammer verder dat de upgrades niet voor de PS3 uitkomen.Nou ja wellicht over een paar maanden. Volgende maand komt Empire: Total War uit, dus dan heb ik toch even geen tijd.
In ieder geval moet ik zeggen dat Fallout 3 me echt heeft verrast. Geweldig spel, maar toch iets te kort....ergens.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Dogmeat heb ik ook direct netjes terug naar huis gestuurd. Enkel als ik ga exploren neem ik hem mee. Zoekt ie mooi ammo en caps, dat is wel handigLeuk beestje.
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."![]()
Mijn 360 houd niet zo van modsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: