abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65807812

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.

Point of no return:

Als je dit ziet loopt de main quest ten einde en kan je sommige dingen(side quests) niet meer doen!
pi_65807825
fipo :D:D

Iemand nog tips voor die hoerige deathclaws?
Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20
En ik was nog niet eens bij de sanctuary.,,,,

Sommige van die behemots zijn ook action triggered dacht ik....
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_65807833
Zo, kom maar op met die nieuwe DLC
pi_65807860
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Wat een schijt beesten zijn dat zeg,net 3x op rij gewoon afgemaakt met me lvl 20

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun
pi_65807873
haal die spoiler uit de op
pi_65807919
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:22 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Maak de dartgun, dan kunnen ze niet meer op je af komen rennen. Daarna met shotgun op het hoofd en
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65807929
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Mindstate het volgende:
O nee, niet dit gezeik weer!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65807930
Volgens mij moet er ieder topic weer uitgelegd worden dat dat geen spoiler is

Het verraadt niets over het verhaal, het laat alleen zien dat je de laatste quest gaat doen waarna je niet meer verder kunt spelen.
pi_65808012
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:

[..]

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun [ afbeelding ]

Hmm misschien moet ik hem dan weer even opzoeken, heb gezegd dat hij me niet hoefde te volgen na RR.
En later kreeg ik een melding dat ie ergens was.
Een of ander musuem volgens mij? Iemand nuttige info hier over??
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:30:04 #10
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65808033
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Mindstate het volgende:
pi_65808056
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65808173
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...ik wil alle 5 de super mutants behemoth doodmaken, Alleen die laatste bij de treintunnel spawned niet als ik die teddy beer pak.
Hmm dat is vrij hoerig idd, want dat is een van de enigste actiongetriggerde zeg maar .....
pi_65808201
Ah, daarom kwam die bij mij, ik dacht ook al wtf toen ik zo'n Behemoth over die heuvel aan zag stampen
pi_65808208
Van het weekend ga ik weer eens verder met doelloos door het Wasteland lopen om eens wat achievements binnen te harken. Daarna weer eens stukje quests doen.

Ik ben lui en misschien is het al eens genoemd, maar wanneer komt die nieuwe DLC?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65808547
TVP
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_65809025
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65809155
dat gehap is wel mooi
pi_65809161
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Ronalld het volgende:
Vond Anchorage wel leuk om te spelen, maar weer heel wat anders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik moet wel zeggen dat ik het verhaal van Anchorage echt belachelijk vond, speel een simulatie om een blast-door te openen waar allemaal coole wapens achter liggen.
pi_65809377
quote:
Haha . Ik was in de veronderstelling dat er iets in februari zou verschijnen. Ik had ergens januari, februari, maart gehoord/gezien/gelezen wat betreft het uitbrengen van DLC.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65809602
Ze hadden wel wat meer verschillende vijanden mogen maken, nu 5 quests achter elkaar gedaan waar ik steeds 15+ super mutants moet vermoorden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_65809656
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
pi_65809829
Verslavend, 2e playtrough gestart aangezien ik ver na de start er achter kwam dingen gemist te hebben, nu doe ik t goed
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:31:42 #24
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65809920
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:23 schreef Ered het volgende:

[..]

Hmm, ik heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk, meestal schiet Fawkes ze al van een afstandje neer met zijn Gatling laser, maar als ze te dichtbij komen ontmoeten ze mijn Terrible Shotgun Lincoln Repeater afbeelding ]
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:32:41 #25
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65809952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Ered het volgende:
Achja, Super Mutants afknallen wordt nooit vervelend
Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-en
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:33:18 #26
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65809970
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:47 schreef lennartb.nl het volgende:
TVP
Ben net begonnen met FO 3
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:35:22 #27
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65810029
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ben net begonnen met FO 3
En dat zal vast niet de enige keer zijn
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:05:40 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65811123
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef Lyzio het volgende:

[..]

En dat zal vast niet de enige keer zijn
Nja, ben dus nog niet zover in ieder geval .
pi_65823971
tvp
pi_65824075
Net eens level 20 op good, neutral en evil gehaald. Ik ben bezig met Agatha's Song en zoek me een ongeluk. Als ik zometeen terugkom van de kapper (een echte, niet Wadsworth of een ghoul of zo ) ga ik eens verder zoeken. Mogelijk met m'n guide, maar hopelijk zonder. .
pi_65824436
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Vind ik juist wel. Ghouls gaat nooit vervelen. Omdat ze zo weak zijn en je er 3 achter elkaar kunt V.A.T.S-en
Ik haat Ghouls, ik vond die zombies in Oblivion al helemaal klote
pi_65824740
Dr. Braun is trouwens best wel zielig
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:05:40 #33
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65829019
Lyzio is ook Operation Anchorage aan het downloaden. Joy!
- james 'jimmy' dean
pi_65832453
Zojuist Operation: Achorage gefinished... Wat een poep uitbreiding, leuke extra wapens maar veels te kort. Hopelijk dat de andere DLC het meer waard is.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:20:31 #35
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_65836501
Cerberus in Ghoul City
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_65837802
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cerberus in Ghoul City
Geweldig hoe hij zijn oude baas 'bedankt'
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:47:49 #37
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_65838418
ja idd

ik heb een probleempje met de volgende quest

Reilly's Rangers
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_65839504
Ik kom niet meer verder..
SPOILER
  zondag 8 februari 2009 @ 00:51:58 #39
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_65839882
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_65840094
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_65840209
SPOILER
pi_65841055
Overigens computer hacken is mij nog nooit gelukt.. snap al dat gebeuren nooit
pi_65841382
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:57 schreef seetjai het volgende:
Overigens computer hacken is mij nog nooit gelukt.. snap al dat gebeuren nooit
Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.

Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus

Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
pi_65842583
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef seetjai het volgende:
SPOILER
Waar krijg je die quest?
pi_65842728
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar krijg je die quest?
O, net toevallig tegengekomen!
pi_65843195
Heb er inmiddels een uurtje of 5-6 in zitten denk ik, tofste moment tot nu toe :
SPOILER
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65845174
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar krijg je die quest?
SPOILER
pi_65845535
Lincoln's Repeater!
  zondag 8 februari 2009 @ 14:10:53 #49
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_65847018
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
SPOILER
never mind , moest even omlopen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_65847500
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_65849539
Al een tijdje niet meer gespeeld. Snel weer oppakken
Too much is never enough!
pi_65850214
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Pritt het volgende:
Ik heb de mogelijkheid om F3 op mijn xbox 360 te spelen op mn HD beeldje of op mijn PC met ongeveer medium instellingen. Hoeveel beter is de PC versie te besturen?
Ik heb de PC versie niet gespeeld, maar normaal knallen zal natuurlijk veel lekkerder gaan op de PC. Maar ik vind VATS zo lekker werken dat ik dat toch bijna nooit doe, en dan zou ik voor lekker op de bank zitten met een HD scherm gaan.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:39:19 #53
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65853138
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_65857895
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lyzio het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_65858324
Zojuist eindelijk bij de zogenoemde point of no return aangekomen. En dat na een uurtje of 97 spelen . Nu eerst de overige achievements halen voor ik deze quest begin.
pi_65859958
97, wtf. Ik had zo'n beetje alles gedaan in 30 uur
pi_65866395
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef seetjai het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_65867554
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_65870971
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef seetjai het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_65871318
Ik had Dogmeat al een tijdje als gezelschap, tegenwoordig loopt ook Fawkes met me mee... wat het soms lastig maakt in m'n huis in Megaton. Eens in de zoveel tijd ga ik terug om m'n gevonden spul (tuinkabouters en ander wel bruikbaar spul) in m'n kast te dumpen en ook even te slapen om m'n HP weer terug te krijgen. Wanneer ik wakker word staat nu naast Dogmeat ook Fawkes daar in m'n slaapkamer en zweeft Wadsworth ook nog eens rond. Zo heb ik gisteravond dus een paar minuten die gasten opzij moeten duwen voordat ik eindelijk die slaapkamer kon verlaten. Jemig.

Nu laat ik ze overigens netjes in de huiskamer te wachten wanneer ik op Super Mutant Behemoth jacht ga. Als ik vanmiddag weer thuis ben eens de laatste 2 opzoeken.
  maandag 9 februari 2009 @ 08:41:42 #61
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65871594
quote:
Op zondag 8 februari 2009 02:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Zonde, mis je leuke verhalen en informatie.

Het is gewoon makkelijk, je ziet allemaal woorden met rare tekens tussendoor. Je klinkt gewoon op het woord en dan komt er te staan: 2/6 correct. Dat betekend dat er 2 letters in je aangeklikte woord goed staan(hoeft niet te betekenen dat de andere letters fout staan maar niet op juiste positie).
Dan ga je dus kijken welke andere woorden 2 dezelfde letters hebben, nu krijg je er bijvoorbeeld 5/6. Dan zoek je nog een ander woord die 1 letter anders heeft. Soort Lingo dus ;)

Helaas heb je maar 3 pogingen maar dan moet je gewoon even op B drukken en weer opnieuw inloggen op de Terminal
SPOILER
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:06:22 #62
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_65871872
TVP
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_65873656
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:16:34 #64
18671 ArmaniXL
pi_65876742
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Gewas het volgende:
Ik ga weer beginnen met dit spel. Nu kijken of ik side quests kan vinden. Ik heb er tot nu toe maar iets van 3 gevonden. In Oblivion krijg ik side quests zelfs als ik ze niet wil maar in dit spel kan ik ze maar moeilijk vinden.
Maar 3 Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie side-quests om te doen...
pi_65876873
Anders zoek je op Vault Wiki even op welke er zijn en waar.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:38:36 #66
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65877284
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Maar 3 Ben je überhaupt wel eens buiten megaton geweest want alleen daar heb je al drie acht side-quests om te doen...
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_65877347
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:46:35 #68
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65877500
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Gewas het volgende:
Oke dan ga ik wat beter zoeken. Ik had half Megaton al afgezocht maar op veel huizen zaten sloten waarvan ik niet genoeg lockpicking skill had en andere deuren zaten op slot. Kwam er later achter dat dat was omdat het nacht was.
Als je op 'back' duwt (op je controller) kun je tot 24 uur wachten Zo hoef je dus niet voor die deur te blijven staan tot ie eindelijk open is.
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 13:16:57 #69
18671 ArmaniXL
pi_65878445
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:

[..]
SPOILER
Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILER
Oh fuck...
SPOILER
  maandag 9 februari 2009 @ 14:11:01 #70
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65879837
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ik had het over echte side-quests en niet de mini-quests
SPOILER
Oh fuck...
SPOILER
Quests zijn quests. Ik vond er zes toen ik pas in Megaton kwam.
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 14:15:38 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65879995
Ik zit nu net over de 40 uur en heb de meeste quests wel gedaan. Geloof dat ik er nog maar 3 moet Daarna schuif ik de game even de kast in tot alle drie de uitbreidingen er zijn. Dan level ik tenminste direct op, ook bij de eerste twee DLC's

FO3 is tot nu de 360 game die me het langste heeft kunnen boeien. En ik dacht dat ik de 25 uur van GTA IV niet zo snel zou overtreffen
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:37:15 #72
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65880744
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelen
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  maandag 9 februari 2009 @ 15:24:50 #73
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65882373
Ik kom trouwens maar niet met mijn vrouwelijk karakter van die Sherrif's Duster en Sherrif's Hat af. Vind het zo stoer staan Ook al heb ik een compleet T-51b Armor setje hangen
- james 'jimmy' dean
pi_65884154
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 9 februari 2009 @ 17:02:16 #75
18671 ArmaniXL
pi_65885696
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Lyzio het volgende:
Jammer dat ik Reilly's Rangers niet meer kan spelen
SPOILER
SPOILER
pi_65887429
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 9 februari 2009 @ 19:24:54 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65889768
Afgelopen weekend Fallout 3 voor de PS3 gekocht nadat het mij eindelijk duidelijk was geworden dat het een action RPG is en niet een FPS. Ik vond 'm aanvankelijk niet zo bijzonder, maar na een paar uurtjes spelen ben ik helemaal enthousiast. Ben al een tijdje uit de vault, maar heb voornamelijk side quests gedaan.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65891981
Hmmm net effe gespeeld maar ik vind hem niet meer zo leuk als in het begin.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:57 #79
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_65897674
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_65897948
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??
pi_65899369
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door seetjai op 10-02-2009 01:55:43 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 01:58:44 #82
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65901806
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??
Volgens mij heeft Microsoft betaald voor exclusiviteit. Mooi balen dus.. Niet dat ik em zou kopen, Ik heb de stap naar DLC niet eerder gemaakt, in ieder geval.
Nee jij bent lekker. =X
pi_65906473
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
SPOILER
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:06:05 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65906721
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:28:41 #85
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65907403
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:31:49 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65907498
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:

[..]
SPOILER
Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebt
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:34:10 #87
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65907564
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebt
True enough
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:53:34 #88
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_65908136
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.

Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:58:07 #89
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65908287
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef Phonebone het volgende:
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.

Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.
Klopt ook zeer zeker.
- james 'jimmy' dean
pi_65908957
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit .
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:31:26 #91
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65909229
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit .
Jij gebruikt serieus mines? Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps

Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.
- james 'jimmy' dean
pi_65910055
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Jij gebruikt serieus mines? Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps

Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.
Alle mines die ik vind leg ik in m'n huis in Megaton of gebruik ik. Vooral toen ik nog in m'n eentje rondliep en bijvoorbeeld een giant radscorpion tegenkwam wilde ik wel eens al achteruitlopend mijnen voor dat beest neerleggen. Nu ik Fawkes als sidekick heb gebruik ik ze overigens een stuk minder. Verkopen vind ik niet echt een optie, ik heb namelijk veel meer aan mines (en een hoop andere verkoopbare rommel) dan wie dan ook aan caps aan mij kan betalen.
pi_65910154
OMG IK HEB DE FIRELANCE

OWNAGE BIG TIME BABY

Alleen bijna geen ammo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:16:21 #94
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_65910463
Mines gebruik ik vrij zelden. Als ik ze toevallig bij heb en nog niet verpatst heb, dan wil ik ze nog wel 's willekeurig rondstrooien bij wat raiders in de buurt, om ze vervolgens met een loos schot naar me toe te lokken.

Soms plant ik er wat bij een bus of wat auto's om deze vervolgens op afstand op te blazen met een welgemikt schot. Alles wat er dan bij in de buurt staat is toast. Soms wel lastig om in de resulterende chaos nog restanten te vinden om kaal te plukken.

Deathclaws zijn zelden een probleem met Lincoln's repeater of A3-21's plasma rifle. een enkele sneak attack critical en ze zijn dood.

Nuka grenade's zijn overigens wel fantastisch, alleen jammer dat ik al die quantums niet terug kan krijgen die ik voor de side-quest moest vinden.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_65912220
tvp
Gister nog ff gespeeld, maar het liep niet zo heel soepel meer om de een of andere reden
Doe eens niet.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:22:22 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65912601
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Dogmeat is bij mij dood. Kan ik nog een ander hondje krijgen?

Fawkes is trouwens echt grappig...vooral in een gevecht, moet altijd weer erg lachen om zijn opmerkingen, ookal heb ik ze al tig keer gehoord.

Deathclaws vind ik sowieso eigenlijk niet zo'n probleem. Met een flammenwerpen zijn ze redelijk toast en idd nu met Fawkes, eventueel in combi met de dartgun is het echt een eitje.

Ben nu eigenlijk klaar met het spel en loop een beetje te dolen door wasteland om alle hoekjes gezien te hebben. Kwam gisteren nog in een dorpje met kannibalen...ze zijn niet meer.

Jammer verder dat de upgrades niet voor de PS3 uitkomen. Nou ja wellicht over een paar maanden. Volgende maand komt Empire: Total War uit, dus dan heb ik toch even geen tijd.

In ieder geval moet ik zeggen dat Fallout 3 me echt heeft verrast. Geweldig spel, maar toch iets te kort....ergens.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:17:06 #97
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65914484
Dogmeat heb ik ook direct netjes terug naar huis gestuurd. Enkel als ik ga exploren neem ik hem mee. Zoekt ie mooi ammo en caps, dat is wel handig Leuk beestje.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:04:47 #98
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_65916253
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:08:30 #99
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65916407
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:13:35 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65916650
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn 360 houd niet zo van mods
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')