quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door seetjai op 10-02-2009 01:55:43 ]
Volgens mij heeft Microsoft betaald voor exclusiviteit. Mooi balen dus.. Niet dat ik em zou kopen, Ik heb de stap naar DLC niet eerder gemaakt, in ieder geval.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
Wat is trouwens de reden dat de DLC niet naar PS3 komt??
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dernet de Queen Ant tegen gekomen ergens in een factory![]()
Alleen jammer dat Fawkes er eerder bij was en ik dus geen XP kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef MaxC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
True enoughquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat gaat alleen een beetje lastig als je geen bad karma hebt
Klopt ook zeer zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef Phonebone het volgende:
De 'followers' in Fallout vind ik bijzonder nutteloos. Sydney ging, nog in het gebouw waar je haar vindt, dood door een raket in d'r gezicht. Jericho vond ik meteen al een irritante kwal, dus die heb ik een gratis voorhoofdpiercing gegeven. Dogmeat heb ik in m'n huis in Megaton gestopt, omdat die helemaal snel 't loodje legt.
Verder blijven ze aan van alles haken en beginnen ze te schieten op alles wat ze zien. Ik doe 't vaak wat voorzichtiger aan en heb 't tot nu toe altijd overleeft in m'n uppie.
Jij gebruikt serieus mines?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Alle mines die ik vind leg ik in m'n huis in Megaton of gebruik ik. Vooral toen ik nog in m'n eentje rondliep en bijvoorbeeld een giant radscorpion tegenkwam wilde ik wel eens al achteruitlopend mijnen voor dat beest neerleggen. Nu ik Fawkes als sidekick heb gebruik ik ze overigens een stuk minder. Verkopen vind ik niet echt een optie, ik heb namelijk veel meer aan mines (en een hoop andere verkoopbare rommel) dan wie dan ook aan caps aan mij kan betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij gebruikt serieus mines?Dan ben je echt de eerste die ik tegenkom die dat doet
Ik gebruik ze dus werkelijk nooit. Alles voor de caps
Frag en Pulse Grenades gebruik ik dan weer wel met regelmaat.
Dogmeat is bij mij dood.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:21 schreef OMG het volgende:
Ik heb Dogmeat en Fawkes bij me. Wanneer ik weet dat ik een Deathclaw kan tegenkomen laat ik Dogmeat thuis. Deathclaws zijn trouwens helemaal makkelijk als je Fawkes bij je hebt. Eén keer schieten met je dart gun, een paar seconden wachten en Fawkes heeft de Deathclaw in kwestie omver gemaaid. Zo spaar ik weer wat bottlecap mines uit.
Overigens heb ik er niet zo'n last van dat Dogmeat snel dood zou gaan.
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
Mijn 360 houd niet zo van modsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods? Ik zelf gebruik wel mods, geweldige aanvulling. Ik heb meer dan 100 mods draaiende, en de game wordt steeds maar leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |