Je kunt ook op easy startenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
waarom is fallout zo moeilijk, ik ga om de haverklap dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef MaxC het volgende:
UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Valt wel mee. Je moet even wennen aan de gameplay neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
waarom is fallout zo moeilijk, ik ga om de haverklap dood
De meeste mensen maken in het begin de vergissing om Fallout als een shooter te gaan spelen. Het is geen shooter. Wen daar aan en dan blijf je een stuk langer leven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:58 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet even wennen aan de gameplay neem ik aan?
Als ik niet terug schiet ga ik ook doodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De meeste mensen maken in het begin de vergissing om Fallout als een shooter te gaan spelen. Het is geen shooter. Wen daar aan en dan blijf je een stuk langer leven.
Zucht..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als ik niet terug schiet ga ik ook dood
Maar vind het een stuk moeilijker dan Oblivion, zit hier steeds zonder ammo
Meer rondneuzen in alle hoekjes en gaatjes naar ammo, het is echt overal te vinden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef seetjai het volgende:Hoeft niet zo zeer in een spoiler dit. Als je je huis al in Megaton/Tenpenny Tower hebt kun je daar je geweren en ander spul kwijt in een filing cabinet. In Tenpenny Tower zelfs een kluis. En de Strong Back-perk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef seetjai het volgende:Als je repair skill hoog genoeg is kan je een minigun gebruiken om je andere minigun mee te repareren. Erg handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk even door je inventory en gooi de items met het laagste waarde/gewicht ratio weg
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:45 schreef seetjai het volgende:
Heb totaal geen repair skills, wel lockpicks![]()
Maar hoe kan je een huis 'hebben' om je items kwijt te raken ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou wel wat punten in je repair skill stoppen, anders heb je altijd waardeloze wapens
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja heb net ff gekeken hoe het met m'n wapens gaat.. en het ziet d'r niet best goed uitquote:Ik zou wel wat punten in je repair skill stoppen, anders heb je altijd waardeloze wapens![]()
Repair skills.. kan je dat op elk moment gebruik van maken ?
Je kunt ook fasttravelen he!quote:
Jup als je maar gelijke items hebt. Dan kun je ze op elk moment combineren tot een betere uitvoering van dat item. gewoon snel je repair naar 100 brengen. Dan hebben je wapens een lekkere impactquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:04 schreef seetjai het volgende:
Ja heb net ff gekeken hoe het met m'n wapens gaat.. en het ziet d'r niet best goed uit
Repair skills.. kan je dat op elk moment gebruik van maken ?
Én superveel caps!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jup als je maar gelijke items hebt. Dan kun je ze op elk moment combineren tot een betere uitvoering van dat item. gewoon snel je repair naar 100 brengen. Dan hebben je wapens een lekkere impact
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |