http://www.fallout3nexus.comquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je een site of lijst met die mods? En waar moet ik aan denken, mods die enkel wapens toevoegen ofzo? Of ook de game echt ingrijpend veranderen?
Maak ons maar gek. Wij (360-bezitters) moeten het doen met DLCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Btw op http://www.youtube.com/wumbo7 kan je verscheidene mods zien waarvan de CRI mod door mij is gemaakt. (het filmpje dan he)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Ja, hoe krijg je die eigenlijk mee. Want tegen mij zei ie ook dat ie te lelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je die eigenlijk mee. Want tegen mij zei ie ook dat ie te lelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat het sowieso niet lukken.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Je zult dan eerst wat meer moeten verkennen/reizen, raiders afknallen etc. Wanneer je verder in de game komt hoef je sowieso amper nog ammo te kopen, je kunt het op zoveel plaatsen vinden. Merchants zijn er sowieso in Rivet City, Underworld etc. In Germantown is volgens mij ook nog wel het een en ander te vinden....quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben pas begonnen met fallout 3 maar ik krijg nu het probleem dat het supply chicky geen caps meer heeft..
waar kan ik nu mn spul traiden? ik heb ook nodig ammo nodig voor mn magnum en sniper rifle
Gewoon ter versieringquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja k heb nu mn eigen huis... en daar kan ik themes voor kopen?
is dat puur ter versiering of heb je er nog wat aan?
Dat doet volgens mij iedereenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef IedeK. het volgende:
Ik heb blijkbaar toch heel veel gemist in mijn eerste playthrough.
dat idee heb ik dus ook... heb er maar ff een walkthrough bij gepak omdat ik geen idee heb waar ik heengaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef IedeK. het volgende:
Ik heb blijkbaar toch heel veel gemist in mijn eerste playthrough.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Lyzio het volgende:
Geen dubbelpost, maar editten stond niet zo mooiheb je niet voor de tijd een save gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
Jawel, maar dan zit ik vrij op het laatste van de quest. Dus ik weet niet hoe ze dat gaan oplossen. Ik kan natuurlijk weglopen maar dan blijft de quest-marker natuurlijk zo irritant op m'n map staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
heb je niet voor de tijd een save gemaakt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OhDan gaat het sowieso niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik zelfs dat niet eens. Ik jat en kill me te pletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zal het wel aan liggen.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Zit je er voor de mainquest? En bedoel je de poort naar de Vault of naar Little Lamplight zelf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef Caas het volgende:
Boy's!!
Ik zit in little lamplight, maarrrr heb zowel met princess als met de mayor gepraat, maar ze willen allebei de poort niet openen voor me. En Joseph wil ook de stroom niet aan doen, wat moet ik nou doen?
Is dit een bug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |