Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens morgen De Staat @ MoveYourAss
Dat denk ik ook ja want ook het laatste uur is ditmaal bijzonder gaafquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaan![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaan![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat van de laatste 3 singles toch wel Violet hill mijn favo is. Viva La Vida vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiendquote:
Afgalmen en klaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hete hitssss pjieuw pjieuw pjieuw!
Beetje EkStra weekend stylequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hele laserfx-salvo's met heeeeeel veeeeel galm is natuurlijk wel leuker.
Ja. Zoiets ja!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje EkStra weekend style.
Marije![]()
.
Ik! Ik heb namelijk helemaal geen muziek op mn telefoon. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, en omdat het dan geheugen van mn N95 slurpt (Het ding begint af en toe al te jammeren dat ik eens op moet ruimen..)quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wie heeft 'm niet op z'n telefoon... ik!
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe foto van mn bijna aanwinst:
Cuba-Libre
[ afbeelding ]
heb je al n spaarpotjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nog Aston Martin V12 Vantage.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Nog maar even afwachten op de reactie van tZ
zijn geen wilde ratten hoor of muizenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Welke producer zit er eigenlijk nu bij Domien?
@Eliza: Zo zijn ze nog lief (met de oogjes dicht). Daarna vind ik het hele vervelende beesten om in huis te hebben.
Dan nog. Ik heb echt helemaal niks met die beesten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn geen wilde ratten hoor of muizen
jamaar ze zijn niet vervelend hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb echt helemaal niks met die beesten.
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn geen wilde ratten hoor of muizen
Ik ben echt meer een katten-honden mens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ze zijn niet vervelend hoor![]()
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesStuk beter dan konijnen, cavia's en hamsters
en sommige mensenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesStuk beter dan konijnen, cavia's en hamsters
MAAAR hier een filmpje van 1 van mn ratten die GRAAAG geaaid wil wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..
Kijk. Dat is nou iets wat je wel eens kan missen. Uitlaten kan heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
een hondje maar dan in t klein en je hoeft m niet uit te laten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kijk. Dat is nou iets wat je wel eens kan missen. Uitlaten kan heel leuk zijn hoor.
Ik ga er vandoor.. Zie jullie waarschijnlijk morgen weer. Tijd voor mn overleg.
klinkt het zelfdequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die Lovelockdown heb ik eigenlijk ook wel gehoord.. dacht dat de beste man al een nieuwe single had?.
Ik heb bijna alle Baantjers wel gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zo leuk om naar die man te kijken terwijl ie met pretoogjes naar zo n treintje zit te kijken
ik geneen, maar ik hou ook niet van dat "soort" boekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Baantjers wel gelezen.
En er ook gewoon een heel album meevullenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ook met zo'n stomme vervormer erin
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..
liefde gaat door de maag hehquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullen
Vooral katten. Als 1 soort dieren hun eigen leven leidtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullen
Dat is eigenlijk best wel kansloosquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En er ook gewoon een heel album meevullen
En mensen kopen het ook nog...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En er ook gewoon een heel album meevullen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Brennel het volgende:
Bij de AH hebben ze wel een heel aparte manier van het coderen van de THT:
[ afbeelding ]
En ja, het staat dus op de quiche zelf![]()
Ik proefde er overigens niets van
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik zou die foto naar de klantenservice van de AH sturen...krijg je vast nieuwe voor
Ik heb zo'n baantjer boek in een uur of drie uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geneen, maar ik hou ook niet van dat "soort" boeken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Brennel het volgende:
Bij de AH hebben ze wel een heel aparte manier van het coderen van de THT:
[ afbeelding ]
En ja, het staat dus op de quiche zelf![]()
Ik proefde er overigens niets van
Of je luistert gewoon lekker de podcastquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt eens een weekend gaan regelen. Of zondag eerder opstaan
dan zou ik geen rieten of leren stoelen/bank in je huis nemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral katten. Als 1 soort dieren hun eigen leven leidt![]()
Wat ik verder ideaal vind trouwensHeb je er ook niet te vaak last van
Geen last vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Mwahh, ligt eraan watvoor kat je hebt hoor. Onze kat blijft braaf van onze leren bank en het stof van onze staande speakers af (slim van 'm, anders hadden we 'm uit t raam geslingerd denk ik!)quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zou ik geen rieten of leren stoelen/bank in je huis nemen
ze gaan er allemaal aan.
nee is zijn verstand al jaren terug verlorenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
Hij heeft een beetje verstand gekregenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
hier doet ze het ook niet express, maar die nageltjes worden zo snel scherp bij haar , ondanks het knippen en veilen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, productief dagje gehad!
[..]
Mwahh, ligt eraan watvoor kat je hebt hoor. Onze kat blijft braaf van onze leren bank en het stof van onze staande speakers af (slim van 'm, anders hadden we 'm uit t raam geslingerd denk ik!)
Idd, zit het ook te kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
Ik hoop het niet ! al is het niet altijd even snelquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wacht maar , jij krijgt ze ook nog wel
Onze katten leven buitenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier doet ze het ook niet express, maar die nageltjes worden zo snel scherp bij haar , ondanks het knippen en veilen.
ik ben een atheistquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, zit het ook te kijken.
Zijn jullie hier gelovig?
Wel zo opgevoed, maar ben er tegenwoordig helemaal klaar meequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik zou die foto naar de klantenservice van de AH sturen...krijg je vast nieuwe voor
ja! je verteld gewoon in n korte mail dat je bij thuiskomst dit tegen kwam en er n foto van heb gemaakt, omdat als je het ding terug zou sturen hun anders een rot ding zouden krijgen.....kloar.quote:
Hij is tenminste 100x beter dan die Doorenbosquote:
oh daar wil ik me echt niet mee bemoeien, ik vind Arie gewoon eng qua uiterlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is tenminste 100x beter dan die Doorenbos. Zijn punten over dat de bijbel meer vragen oproept en daarover te praten is tenminste een veel betere interpretatie dan die ouwe lul die roept het staat in de bijbel.
lol die heb je ook, maar zo is mn pa niet. Als er iets niet goed is aan een product suurt ie het terug naar de fabrikant, en de meesten geven een kedootje danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
Sommige mensen doen het als sport, gewoon zoveel mogelijk dingen terugsturen en klagen, om zo gratis producten te krijgen
atheïst tot in de kistquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
staat ook heel topic over op fok, met gebeurtenis en wat je dan kreegquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol die heb je ook, maar zo is mn pa niet. Als er iets niet goed is aan een product suurt ie het terug naar de fabrikant, en de meesten geven een kedootje dan
ah is weer mol tijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Het komende uur zal 't hier weer erg rustig worden.
echt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat ook heel topic over op fok, met gebeurtenis en wat je dan kreeg
quote:
Dadelijk is nu dus, tot straksquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef 3FMaster het volgende:
Smakelijk Janneke
Nee, ik geloof ook niet in een god ofzo, máár wel iets als reincarnatie.
Dadelijk weer Widm
oh sollie niet gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Dadelijk is nu dus, tot straks
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, een reeks over wat er op de radio gebeurd, dat is boeiend
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaar dat Rihana in rehab moet
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nog Aston Martin V12 Vantage.
Zometeenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Zometeen keuringsdienst van waarde
Moeten wel een stelletje malloten zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
jamaar je weet t heh, als je het niet optijd roept vergeten allemaal mensen het weerquote:
Precies... Alleen de Staat vind ik dan nog wel gaaf. Draai voorlopig dan ook maar wat mp3'tjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
geen goed vooruitzicht milow en van velzen
Allez, die komt uit Vlaanderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
mag je Milow ook opgeven als beste nederlandse zanger?
Die discobol van jaqueline van krezip is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
die piano van van Velzen hangt ook bijelkaar met Ducktape zeg![]()
Doel je op haar zwangerschap of bedoel je iets anders?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die discobol van jaqueline van krezip is dan wel weer tof.
wat dacht je van zangerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om het woordje "beste" ging
Heb je het aan staan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doel je op haar zwangerschap of bedoel je iets anders?
ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vindquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Nee echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Is deze plaat niet een beetje grijs gedraaid...?
Die coupe is zo over de top dat het wel weer grappig is. Ik hoop maar dat ze dat zelf ook zo ziet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vind
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
Braaf Pilesje *aai*quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
laat me raden, I'm yours?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
Ik heb hem niet aanstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Alesha Dixon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
mama worden wil wel is helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:22 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig wat heet trijntje oosterhuis in eens een bos hout voor de deur.
Hm.. Theoretisch: ja. Technisch: nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien!! klopt het dat je wel 10 minuten moet wachten (of langer) voor je bericht verschijnt bij dat Golden Ticket geneuzel?
Bij mij verschijnt 'ie altijd meteen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien!! klopt het dat je wel 10 minuten moet wachten (of langer) voor je bericht verschijnt bij dat Golden Ticket geneuzel?
Was ik dus ook vergetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben vergeten Wie is de Mol aan te zetten...
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!quote:
...te laat. Oeps!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!) wie er uit ligt
Zal niet zeggen wie ze isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!) wie er uit ligt
Missschien deed je er te lang over? Dan gaat 'ie wel naar de bovenkant van de pagina maar zie je helemaal onderaan waar je je reactie invoerd 'te laat, code opnieuw invoeren' ofzoiets.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw ik heb mn pleit voor Golden ticket maar nog n keertje gedaan...en hoppetee issie meteen
Echt??quote:
wtf 6 - 0?! Zo, 't is wel duidelijk dat het nu echt begin te draaien bij PSV. helaas voor hun wel te laatquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 gaat maar één klein voetbalberichtje posten.... maar 't moet ff, Huub Stevens is weg bij PSV en ineens staan ze 6-0 tegen ADO!
Nou.. wat een trage bendequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wheeeej!!!!
duurde wel n uur voor mn gevoel voor ik eindelijk weer op FOK kwam
ADO , daar noem je ook een top clubquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 gaat maar één klein voetbalberichtje posten.... maar 't moet ff, Huub Stevens is weg bij PSV en ineens staan ze 6-0 tegen ADO!
jah heel lief maar wel heul heul heul erg meteen hoppetee we scheuren even helemaal de andere kant opquote:
Nu gaat het ook wel weer. Mijn internetverbinding moest wellicht even wakker geschud wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nergens last van dit keer
Ik vind dit juist een beetje zeikerig. Driehonderdduizend keer "A Miracle.. A MIiracle.. A Miracle" .. JAAAAA!.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ilse, toch echt wel een heerlijk nummer dit he...!
Dr eerdere platen vond ik niet altijd even fijn, maar de laatste tijd...
uuhhm daar heb je opzich wel een punt, maarrrrrrr de plaat is eigenlijk best wel leuk en Ilse is misschien nog wel iets leukerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heel lief maar wel heul heul heul erg meteen hoppetee we scheuren even helemaal de andere kant op![]()
dan ben je opeens in een up-tempo mood en dan opeens issie weg
Nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hej Noortje is klaar met haar huiswerk![]()
We worden verdeel over 2 webservers , qua loadbalancing , 1 daarvan werkt niet goed volgens de laatste gegevens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nu gaat het ook wel weer. Mijn internetverbinding moest wellicht even wakker geschud worden.
Als het maar iets is van Alfabeat of Alain Clarkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
kan ik nog wat aanvragen?
ach we zeuren ook niet bij 10000x around the worldquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een beetje zeikerig. Driehonderdduizend keer "A Miracle.. A MIiracle.. A Miracle" .. JAAAAA!.
Maar ze is en blijft.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ADO , daar noem je ook een top club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A miracle!![]()
Dat is saai.... !quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Noortje. het volgende:
Nee hoorHeb van het weekend geen tijd dus moet nu al maatschappijleren voor maandag.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar iets is van Alfabeat of Alain Clark
Dan zit ik schijnbaar aan de goede kantquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We worden verdeel over 2 webservers , qua loadbalancing , 1 daarvan werkt niet goed volgens de laatste gegevens.
Ik vond het eerlijk gezegd ook niet kud. Zeker voor herhaling vatbaar, imo..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
tnx Domien voor waardige vervanger spelen voor michiel
Ja nogal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is saai.... !. Naja, toch sterkte enzo
De laatste minuten van MetDomien tikken weg... vanaf maandag zit Veenstra Veenstra er weer.
Weekje vrij maar is er morgen gewoon weer tijdens het EkStra weekendquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nogal.
Waarom is Michiel er eigenlijk niet?
Vraagt ze nu alquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is Michiel er eigenlijk niet?
Eh.. jawel toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach we zeuren ook niet bij 10000x around the world
Oh oké, geen speciale redenen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje vrij maar is er morgen gewoon weer tijdens het EkStra weekend.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
tnx Domien voor waardige vervanger spelen voor michiel
Oké! Ik werd al bijna bezorgd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm volgens mij niet. Gewoon even de batterij opladen
Brabanthallen?quote:
Ik hou er doorgaans ook niet zo van. Maar het klinkt gewoon wel lekker, makkelijk in het gehoor liggend uiteraard, maar toch net ff een bepaalde swing dat het net ff iets meer doet op vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd door Nikki. Wel 10352035820358 keer beter dan de andere Idolswinna(a)r(es)s(en), maar toch.
Mijn eerste concert was Bruce Springsteen in De Kuip in 1988. En eerlijk gezegd heb ik daarna nog niemand gezien die bij dat optreden in de buurt kwamquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
MuseMijn eerste concert evahhhr komt ineens bovendrijven
Dank voor de fijne avondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dankjewel dankjewel dankjewel! Jullie waren ook top!
X
Staande ovulatiequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat naar Pinkpop?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was Bruce Springsteen in De Kuip in 1988. En eerlijk gezegd heb ik daarna nog niemand gezien die bij dat optreden in de buurt kwam
First, I wanna thank my parants. Thank you daddy, mom, my brother and sister. Thanks to God! And also thanks to Florent to give me this opportunity!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
X
Ook mijn eerste concert ooitquote:
Wel aardig, vind alleen dat het net iets mist dat de doorslag geeft van 'ja, dit is fijn'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
wat vinden jullie van deze muziek?
http://www.myspace.com/erectro
Ja en maricha ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg... wil er iemand ff op Twitter kijken of Domien echt heeft getwitterd wie er uit is bij WidM? Pleassse?
Trusten!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:ik peer m..keuringsdienst van waarde kijken en daarna vroeg op stok
Nee. In 88 was ik 13, nu heb ik een gezin, een baan, en Landgraaf is toch even wat rijden vanaf Amsterdamquote:
Tof!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ook mijn eerste concert ooit. Maar het op een na slechtste Muse-concert dat ik zag
.
Muse is nóóit kut. Het concert was ook briljant, maar minder briljant dan sommige andere kerenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tof!
Sja ik heb ze maar één keer gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vond ze geweldig maar ik hoorde achteraf dat heel veel mensen het kut vonden.
Haha fair point. Had geen idee dat je zoveel ouder was dan ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee. In 88 was ik 13, nu heb ik een gezin, een baan, en Landgraaf is toch even wat rijden vanaf Amsterdam
Maar ik zou dolgraag weer eens naar een concert van hem gaan. Mijn ouders gaan steeds als hij weer in de buurt is, en zeker de laatste keer (toen moest ik op het allerlaatste moment annuleren....) was het weer ouderwets!
Musequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Muse is nóóit kut. Het concert was ook briljant, maar minder briljant dan sommige andere keren. Ik denk dat ik deze nazomer weer lekker naar de UK afreis als ze hun eerste concerten weer gaan doen.
Whehe. Ik vond toen vooral de reflecterende gitaar tijdens MotP briljant, en ik ben New Born toen énorm gaan waarderen. En ik was zo helemaal extreem ziekelijk kapot tijdens KoC dat ik niet eens meer kon meezingen, zo buiten adem was ik van het uit m'n dak gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Muse![]()
Ik kwam er een paar dagen na dat concert achter dat ik ze echt al enorm lang ken, ik vond namelijk een gekopieerd album van vier jaar oud ofzo.
Ohh ik heb zulke goeie herinneringen aan dat concert, niet normaal.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Las ik daar red?
http://picasaweb.google.c(...)0A?feat=embedwebsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |