Wat hij zegt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
tnx Domien voor waardige vervanger spelen voor michiel
Oké! Ik werd al bijna bezorgd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm volgens mij niet. Gewoon even de batterij opladen
Brabanthallen?quote:
Ik hou er doorgaans ook niet zo van. Maar het klinkt gewoon wel lekker, makkelijk in het gehoor liggend uiteraard, maar toch net ff een bepaalde swing dat het net ff iets meer doet op vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd door Nikki. Wel 10352035820358 keer beter dan de andere Idolswinna(a)r(es)s(en), maar toch.
Mijn eerste concert was Bruce Springsteen in De Kuip in 1988. En eerlijk gezegd heb ik daarna nog niemand gezien die bij dat optreden in de buurt kwamquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
MuseMijn eerste concert evahhhr komt ineens bovendrijven
Dank voor de fijne avondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dankjewel dankjewel dankjewel! Jullie waren ook top!
X
Staande ovulatiequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dankjewel dankjewel dankjewel! Jullie waren ook top!
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat naar Pinkpop?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn eerste concert was Bruce Springsteen in De Kuip in 1988. En eerlijk gezegd heb ik daarna nog niemand gezien die bij dat optreden in de buurt kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |