MAAAR hier een filmpje van 1 van mn ratten die GRAAAG geaaid wil wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..
Kijk. Dat is nou iets wat je wel eens kan missen. Uitlaten kan heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
een hondje maar dan in t klein en je hoeft m niet uit te laten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kijk. Dat is nou iets wat je wel eens kan missen. Uitlaten kan heel leuk zijn hoor.
Ik ga er vandoor.. Zie jullie waarschijnlijk morgen weer. Tijd voor mn overleg.
klinkt het zelfdequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die Lovelockdown heb ik eigenlijk ook wel gehoord.. dacht dat de beste man al een nieuwe single had?.
Ik heb bijna alle Baantjers wel gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zo leuk om naar die man te kijken terwijl ie met pretoogjes naar zo n treintje zit te kijken
ik geneen, maar ik hou ook niet van dat "soort" boekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Baantjers wel gelezen.
En er ook gewoon een heel album meevullenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ook met zo'n stomme vervormer erin
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..
liefde gaat door de maag hehquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullen
Vooral katten. Als 1 soort dieren hun eigen leven leidtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat idee geven ze je ze , maar ze denken vast laat maar lullen
Dat is eigenlijk best wel kansloosquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En er ook gewoon een heel album meevullen
En mensen kopen het ook nog...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En er ook gewoon een heel album meevullen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Brennel het volgende:
Bij de AH hebben ze wel een heel aparte manier van het coderen van de THT:
[ afbeelding ]
En ja, het staat dus op de quiche zelf![]()
Ik proefde er overigens niets van
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik zou die foto naar de klantenservice van de AH sturen...krijg je vast nieuwe voor
Ik heb zo'n baantjer boek in een uur of drie uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geneen, maar ik hou ook niet van dat "soort" boeken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Brennel het volgende:
Bij de AH hebben ze wel een heel aparte manier van het coderen van de THT:
[ afbeelding ]
En ja, het staat dus op de quiche zelf![]()
Ik proefde er overigens niets van
Of je luistert gewoon lekker de podcastquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt eens een weekend gaan regelen. Of zondag eerder opstaan
dan zou ik geen rieten of leren stoelen/bank in je huis nemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral katten. Als 1 soort dieren hun eigen leven leidt![]()
Wat ik verder ideaal vind trouwensHeb je er ook niet te vaak last van
Geen last vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Mwahh, ligt eraan watvoor kat je hebt hoor. Onze kat blijft braaf van onze leren bank en het stof van onze staande speakers af (slim van 'm, anders hadden we 'm uit t raam geslingerd denk ik!)quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zou ik geen rieten of leren stoelen/bank in je huis nemen
ze gaan er allemaal aan.
nee is zijn verstand al jaren terug verlorenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
Hij heeft een beetje verstand gekregenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
hier doet ze het ook niet express, maar die nageltjes worden zo snel scherp bij haar , ondanks het knippen en veilen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, productief dagje gehad!
[..]
Mwahh, ligt eraan watvoor kat je hebt hoor. Onze kat blijft braaf van onze leren bank en het stof van onze staande speakers af (slim van 'm, anders hadden we 'm uit t raam geslingerd denk ik!)
Idd, zit het ook te kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:wauw!!! Andries Knevel is van zn geloof gevallen
Ik hoop het niet ! al is het niet altijd even snelquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wacht maar , jij krijgt ze ook nog wel
Onze katten leven buitenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier doet ze het ook niet express, maar die nageltjes worden zo snel scherp bij haar , ondanks het knippen en veilen.
ik ben een atheistquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, zit het ook te kijken.
Zijn jullie hier gelovig?
Wel zo opgevoed, maar ben er tegenwoordig helemaal klaar meequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, zit het ook te kijken.
Zijn jullie hier gelovig?
Zou het?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik zou die foto naar de klantenservice van de AH sturen...krijg je vast nieuwe voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |