Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens morgen De Staat @ MoveYourAss
Dat denk ik ook ja want ook het laatste uur is ditmaal bijzonder gaafquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaan![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wordt het zaterdagochtend zwaar opstaan![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat van de laatste 3 singles toch wel Violet hill mijn favo is. Viva La Vida vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiendquote:
Afgalmen en klaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hete hitssss pjieuw pjieuw pjieuw!
Beetje EkStra weekend stylequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hele laserfx-salvo's met heeeeeel veeeeel galm is natuurlijk wel leuker.
Ja. Zoiets ja!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje EkStra weekend style.
Marije![]()
.
Ik! Ik heb namelijk helemaal geen muziek op mn telefoon. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, en omdat het dan geheugen van mn N95 slurpt (Het ding begint af en toe al te jammeren dat ik eens op moet ruimen..)quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Wie heeft 'm niet op z'n telefoon... ik!
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe foto van mn bijna aanwinst:
Cuba-Libre
[ afbeelding ]
heb je al n spaarpotjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nog Aston Martin V12 Vantage.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Nog maar even afwachten op de reactie van tZ
zijn geen wilde ratten hoor of muizenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Welke producer zit er eigenlijk nu bij Domien?
@Eliza: Zo zijn ze nog lief (met de oogjes dicht). Daarna vind ik het hele vervelende beesten om in huis te hebben.
Dan nog. Ik heb echt helemaal niks met die beesten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn geen wilde ratten hoor of muizen
jamaar ze zijn niet vervelend hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb echt helemaal niks met die beesten.
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn geen wilde ratten hoor of muizen
Ik ben echt meer een katten-honden mens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ze zijn niet vervelend hoor![]()
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesStuk beter dan konijnen, cavia's en hamsters
en sommige mensenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, helemaal niks mis met ratten. Intelligente en trouwe beestjesStuk beter dan konijnen, cavia's en hamsters
MAAAR hier een filmpje van 1 van mn ratten die GRAAAG geaaid wil wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Maar katten en honden kun je aaien, ze luisteren naar je, etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |