ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vindquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Nee echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Is deze plaat niet een beetje grijs gedraaid...?
Die coupe is zo over de top dat het wel weer grappig is. Ik hoop maar dat ze dat zelf ook zo ziet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vind
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
Braaf Pilesje *aai*quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
laat me raden, I'm yours?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
Ik heb hem niet aanstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Alesha Dixon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
mama worden wil wel is helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:22 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig wat heet trijntje oosterhuis in eens een bos hout voor de deur.
Hm.. Theoretisch: ja. Technisch: nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien!! klopt het dat je wel 10 minuten moet wachten (of langer) voor je bericht verschijnt bij dat Golden Ticket geneuzel?
Bij mij verschijnt 'ie altijd meteen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien!! klopt het dat je wel 10 minuten moet wachten (of langer) voor je bericht verschijnt bij dat Golden Ticket geneuzel?
Was ik dus ook vergetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben vergeten Wie is de Mol aan te zetten...
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!quote:
...te laat. Oeps!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!) wie er uit ligt
Zal niet zeggen wie ze isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus uitzendinggemist... en hopen dat niemand schrijft of twittert (DOMIEN!!) wie er uit ligt
Missschien deed je er te lang over? Dan gaat 'ie wel naar de bovenkant van de pagina maar zie je helemaal onderaan waar je je reactie invoerd 'te laat, code opnieuw invoeren' ofzoiets.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw ik heb mn pleit voor Golden ticket maar nog n keertje gedaan...en hoppetee issie meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |