wat dacht je van zangerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om het woordje "beste" ging
Heb je het aan staan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doel je op haar zwangerschap of bedoel je iets anders?
ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vindquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Nee echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Is deze plaat niet een beetje grijs gedraaid...?
Die coupe is zo over de top dat het wel weer grappig is. Ik hoop maar dat ze dat zelf ook zo ziet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat ik dat haar wel erg waterstofperoxide vind
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
Braaf Pilesje *aai*quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
laat me raden, I'm yours?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee echt
En 'm dan in het request-uur draaien![]()
Sorry, zou er niet meer over zeuren
Ik heb hem niet aanstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Heb je het aan staan?
Ze heeft een dikke zwangere buik, en een soort van strak glittertopje aan wat het geheel de looks van een discobol geeft.
Alesha Dixon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Alexia Dixon ! Leuke plaat ja en ook de dame. Zou ook zomaar een leuke Megahit kandidaat kunnen zijn.
mama worden wil wel is helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:22 schreef Dandelion het volgende:
tjeemig wat heet trijntje oosterhuis in eens een bos hout voor de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |