Hij is tenminste 100x beter dan die Doorenbosquote:
oh daar wil ik me echt niet mee bemoeien, ik vind Arie gewoon eng qua uiterlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is tenminste 100x beter dan die Doorenbos. Zijn punten over dat de bijbel meer vragen oproept en daarover te praten is tenminste een veel betere interpretatie dan die ouwe lul die roept het staat in de bijbel.
lol die heb je ook, maar zo is mn pa niet. Als er iets niet goed is aan een product suurt ie het terug naar de fabrikant, en de meesten geven een kedootje danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
Sommige mensen doen het als sport, gewoon zoveel mogelijk dingen terugsturen en klagen, om zo gratis producten te krijgen
atheïst tot in de kistquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, zit het ook te kijken.
Zijn jullie hier gelovig?
staat ook heel topic over op fok, met gebeurtenis en wat je dan kreegquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol die heb je ook, maar zo is mn pa niet. Als er iets niet goed is aan een product suurt ie het terug naar de fabrikant, en de meesten geven een kedootje dan
ah is weer mol tijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Het komende uur zal 't hier weer erg rustig worden.
echt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat ook heel topic over op fok, met gebeurtenis en wat je dan kreeg
quote:
Dadelijk is nu dus, tot straksquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef 3FMaster het volgende:
Smakelijk Janneke
Nee, ik geloof ook niet in een god ofzo, máár wel iets als reincarnatie.
Dadelijk weer Widm
oh sollie niet gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Dadelijk is nu dus, tot straks
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, een reeks over wat er op de radio gebeurd, dat is boeiend
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
vandaar dat Rihana in rehab moet
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nog Aston Martin V12 Vantage.
Zometeenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Zometeen keuringsdienst van waarde
Moeten wel een stelletje malloten zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
jamaar je weet t heh, als je het niet optijd roept vergeten allemaal mensen het weerquote:
Precies... Alleen de Staat vind ik dan nog wel gaaf. Draai voorlopig dan ook maar wat mp3'tjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
geen goed vooruitzicht milow en van velzen
Allez, die komt uit Vlaanderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
mag je Milow ook opgeven als beste nederlandse zanger?
Die discobol van jaqueline van krezip is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
die piano van van Velzen hangt ook bijelkaar met Ducktape zeg![]()
Doel je op haar zwangerschap of bedoel je iets anders?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die discobol van jaqueline van krezip is dan wel weer tof.
wat dacht je van zangerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om het woordje "beste" ging
Heb je het aan staan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doel je op haar zwangerschap of bedoel je iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |