Echt??quote:
wtf 6 - 0?! Zo, 't is wel duidelijk dat het nu echt begin te draaien bij PSV. helaas voor hun wel te laatquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 gaat maar één klein voetbalberichtje posten.... maar 't moet ff, Huub Stevens is weg bij PSV en ineens staan ze 6-0 tegen ADO!
Nou.. wat een trage bendequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wheeeej!!!!
duurde wel n uur voor mn gevoel voor ik eindelijk weer op FOK kwam
ADO , daar noem je ook een top clubquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 gaat maar één klein voetbalberichtje posten.... maar 't moet ff, Huub Stevens is weg bij PSV en ineens staan ze 6-0 tegen ADO!
jah heel lief maar wel heul heul heul erg meteen hoppetee we scheuren even helemaal de andere kant opquote:
Nu gaat het ook wel weer. Mijn internetverbinding moest wellicht even wakker geschud wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nergens last van dit keer
Ik vind dit juist een beetje zeikerig. Driehonderdduizend keer "A Miracle.. A MIiracle.. A Miracle" .. JAAAAA!.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ilse, toch echt wel een heerlijk nummer dit he...!
Dr eerdere platen vond ik niet altijd even fijn, maar de laatste tijd...
uuhhm daar heb je opzich wel een punt, maarrrrrrr de plaat is eigenlijk best wel leuk en Ilse is misschien nog wel iets leukerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heel lief maar wel heul heul heul erg meteen hoppetee we scheuren even helemaal de andere kant op![]()
dan ben je opeens in een up-tempo mood en dan opeens issie weg
Nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hej Noortje is klaar met haar huiswerk![]()
We worden verdeel over 2 webservers , qua loadbalancing , 1 daarvan werkt niet goed volgens de laatste gegevens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nu gaat het ook wel weer. Mijn internetverbinding moest wellicht even wakker geschud worden.
Als het maar iets is van Alfabeat of Alain Clarkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
kan ik nog wat aanvragen?
ach we zeuren ook niet bij 10000x around the worldquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een beetje zeikerig. Driehonderdduizend keer "A Miracle.. A MIiracle.. A Miracle" .. JAAAAA!.
Maar ze is en blijft.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ADO , daar noem je ook een top club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A miracle!![]()
Dat is saai.... !quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Noortje. het volgende:
Nee hoorHeb van het weekend geen tijd dus moet nu al maatschappijleren voor maandag.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar iets is van Alfabeat of Alain Clark
Dan zit ik schijnbaar aan de goede kantquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We worden verdeel over 2 webservers , qua loadbalancing , 1 daarvan werkt niet goed volgens de laatste gegevens.
Ik vond het eerlijk gezegd ook niet kud. Zeker voor herhaling vatbaar, imo..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
tnx Domien voor waardige vervanger spelen voor michiel
Ja nogal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is saai.... !. Naja, toch sterkte enzo
De laatste minuten van MetDomien tikken weg... vanaf maandag zit Veenstra Veenstra er weer.
Weekje vrij maar is er morgen gewoon weer tijdens het EkStra weekendquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nogal.
Waarom is Michiel er eigenlijk niet?
Vraagt ze nu alquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom is Michiel er eigenlijk niet?
Eh.. jawel toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach we zeuren ook niet bij 10000x around the world
Oh oké, geen speciale redenen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje vrij maar is er morgen gewoon weer tijdens het EkStra weekend.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
tnx Domien voor waardige vervanger spelen voor michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |