SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Die kapsels.
Sub-klacht: Mensen die: "TS *vul hier een beschrijving van TS in die niemand grappig vindt, hoewel bowa wel goeie maakt* posten.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
www.ohmyguido.comquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
Niemand die de subtiele hint ziet in de spoiler in de OP?
50 procentquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens loerde ik eerst naar de tieten van die meid
Ben ik nu wel gezond
Nee niet het linkjequote:
Ik deed het ook dus het zal wel normaal zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik nu wel gezond
Ik ook in dat topic, en toen keek ik naar rechts en schrok me een toeter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik nu wel gezond
die site is idd. redelijk hilarischquote:
Leuk plaatje, alleen barst het van de spelfoutenquote:
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.quote:
Is zijn hoofd van plastic ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Wat is z'n naam? Tom Maat toevallig?quote:
Idd, alleen zoonlief heeft zijn wenkbrauwen geëpileerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hij is de zoon van:
[ afbeelding ]
Check.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.
Godsklere, dan MOET je toch wel een stevige hersenbeschadiging en kapotte spiegel hebben, toch!?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch wel écht homo.
Die kerel achter 'm is 'm kankerhard aan het spacenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Alsof die rechterchick zoveel keuze zal hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O..M..G..
Hoe kun je dat als vrouw meisje nou leuk vinden?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef RoBro het volgende:
Die lui zie ik wel altijd op de foto met aardig lekkere chicks
Kolere!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
wannabe modquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
Dit MOET toch bijna wel gefotoshopt zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij zien die twee dezelfde als de foto er voor en moet het dus wel een man zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die rechtse is een meisje hoor(dat je het even weet)
Lijkt me sterk, die 2 linker personen lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zien die twee dezelfde als de foto er voor en moet het dus wel een man zijn
Nu weet ik ineens weer waar ze op lijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
[ afbeelding ]
Even lekker fisten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
OMFGquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
OMFG![]()
Zit je dan 's avonds dat "ze" op der buik wil liggen met het licht uit en jij hem er van achteren in mag hangen. Vervolgens wil je van voren graaien en grijp je zo in een balzak.
Nee way to go Bowa, nu weet ik zeker dat je een maagd bent [ afbeelding ]
En geen stropdas om, aan de context te zien dus geen kerelquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
Ik heb het over die rechterquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
En geen stropdas om, aan de context te zien dus geen kerel
En die rechter heeft toch ook geen stropdas om?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die rechter
Oh ik intrepeteerde je zin anders geloof ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
En die rechter heeft toch ook geen stropdas om?
Veel plezier met zijn urinebuisje penetreren danquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Dude het is een dudequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dude het is een dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zooo hard lachen nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:29 schreef padlarf het volgende:
IK ook, terwijl de joke dus gedeeltelijk on me is
Jij cheylt ook op mannen.quote:Laat ze maar lullen Bowa, die rechter is echt een vrouw
IK ZEI HET TOCH GEK!11quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
Hehe eindelijk een foto van bowaquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is eigenlijk een tweede breezer topic ofwat ?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
Ik wilde je nog quoten, maar blijkbaar ben je al gepwndquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
WAHAHAHAHAHAHAHAH HOEHEOEHEOEHJWAHAHAJJAHWHAHHAHAHAHAHAH TRANEN IN MIJN OGEN WWOAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Kijk die linker pronken met zijn kippenborstjequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kijk die linker pronken met zijn kippenborstje![]()
En die rechter zo van: "No, you're the homo"![]()
![]()
![]()
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Godsklere, dan MOET je toch wel een stevige hersenbeschadiging en kapotte spiegel hebben, toch!?
Maar er staat wel een sma'tje met haar borstjes tegen hem aan te rijden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
loopt beetje parallel.
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.quote:
Ik niet i.i.g.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!
In de meeste foto's kan ik me nog wel vinden(zo ook deze) maar er zijn toch ook 2 foto's hier geplaatst waarvan ik zoiets heb van "dat is toch een vrij normaal kapsel"quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hier TS. Heb nog een voorbeeld voor je.
[ afbeelding ]
je hebt duidelijk de rest van de reacties op die foto niet gelezen... het is nl. geen vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Het verschil tussen David 'El Guaje' Villa en die hersenloze meelopers is dat hij klasse en stijl en zijn kapsel past gewoon bij hem, maar bij zulk volk niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:37 schreef dagdag het volgende:
David villa is daarintegen wel ok
maar die heeft ook geld in tegenstelling tot dat
?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Trouwens als ik chick was zou ik me echt kapot lachen als je daarmee moest neukenquote:
Deze moet ik effe quoten. Het is een gast, gast.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Even blijven quoten dit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
My god.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
[ afbeelding ]
Aantrekkelijke vrouw? Ben je helemaal gek geworden ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
My god.
Hoe kan het dat deze zeer aantrekkelijke vrouw (links) bij deze tomaat zit? Dit is vast geshopt... maar dan nog!
Neen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouw? Ben je helemaal gek geworden ofzo?
Blijkbaar wel. Wat een gedrochten zeg. Vooral die linker met haar kikkerhoofd. En dan heb ik het niet eens over die rechter.quote:
wel eens gehoord van verschil in smaak?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wat een gedrochten zeg. Vooral die linker met haar kikkerhoofd. En dan heb ik het niet eens over die rechter.
nou, daar val ik dus niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
Net homo's
Ze hebben wel vaak een mooi meisje! Oneerlijk!
lekker gemarineerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
[ afbeelding ]
Wat dat betreft kan 'ie ook beter een baard laten groeien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.
Is dit niet meer een coming-out foto? ik bedoel wat doen die twee in een badkamer zonder kleren?quote:
Als uitsmijter laat je deze lui toch niet binnenquote:
Te jonge, maar daarom niet minder mooie, tieten!quote:
Heeft ie nou zo`n ding dat je normaal van een trap af laat 'lopen' om zn arm?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
deze zijn dan wel weer gaaf: (die rechter
)
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik hem érgens op vond lijken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, hij is de zoon van:
[ afbeelding ]
traploper heet datquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Heeft ie nou zo`n ding dat je normaal van een trap af laat 'lopen' om zn arm?
;'<
(stekel is de naam kwijt)
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zou je jezelf een tokiohotel kapsel gevenquote:
Tegen die mocro zeggen dat met gay seks tegenwoordig veel meer geld te verdienen is en haar plaats innemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Topspin het volgende:
Mijn nichtje is in de handen gevallen van een Marokkaanse loverboy ....wat moet ik doen? Hij heet Abdul en haar ouders weten van niets
Met haar praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Topspin het volgende:
Mijn nichtje is in de handen gevallen van een Marokkaanse loverboy ....wat moet ik doen? Hij heet Abdul en haar ouders weten van niets
Ik weet wel een oplossing.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tegen die mocro zeggen dat met gay seks tegenwoordig veel meer geld te verdienen is en haar plaats innemen?
Waarom stel je de vraag dan?quote:
Ik ga de eerste kamer in, met als motief dat ik dieren wil beschermen en ondertussen wil ik alle jonge meiden tegen marokkaanse pooiers beschermen. Ik roep een vete uit en zeg...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag dan?
Nu ben ik trouwens wel benieuwd naar je oplossing
Goed planquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ga de eerste kamer in, met als motief dat ik dieren wil beschermen en ondertussen wil ik alle jonge meiden tegen marokkaanse pooiers beschermen. Ik roep een vete uit en zeg...
" VANDAAG IS DE DAG DAT WIJ NEDERLANDERS ONS SAMEN MOEten BESCHERMEN VAN INVLOEDEN VAN BUITENAF"
Belgen.quote:
Beter dan mooiboys...quote:
Die gozer met die kattenstrepen op zijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die gozer met die kattenstrepen op zijn hoofd
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
Dude, valt al die regenboogshit je niet op? Dat zijn geen Guidos, dat zijn gewoon onvervalste nichten op een gayfest.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude, valt al die regenboogshit je niet op? Dat zijn geen Guidos, dat zijn gewoon onvervalste nichten op een gayfest.
Niet dat er veel verschil is trouwens.Maar toch, Guidos pretenderen op vrouwen te vallen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dit valt niet onder de categorie, denk ik. Dit zijn gewoon nichten.
Toch?
Even gezeten?! Daar wonen ze man!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die hebben met zijn 2-en even bij Gordon in zijn hol gezeten...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Met haar praten.
OT:
[ afbeelding ]
LOL! die 2e van links (op de voorgrond) lijkt op Ben Stillerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
Want?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Leanne het volgende:
hihihihihihihi
ik wou dat ik een mooiboy was
Dankje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:09 schreef Skylark. het volgende:
Goed topic.
dan kon ik nog lekker langer voor de spiegel staan dan dat ik nu doequote:
Mwa, ik denk toch wel een 7 uit de 10 hoor. Hij heeft immers een kwaliteitspaint. Maar ik kan de invloed van jouw bijdragen niet ontkennen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankje.
Zonder mij was dit een 11 in de dop topic geworden.
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
dan kon ik nog lekker langer voor de spiegel staan dan dat ik nu doe
en bootschoenen dragen en me spijkerbroek in me sokken en naar HOLLYWOOD
te gek
Heeft die gast helemaal links nou een paal in zijn kont?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Demophon het volgende:
[..]
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...
[ afbeelding ]
CHECK
Die gozer rechts kan naar HOLLYWOOD![]()
Hij heeft de 'hoe word ik een mooiboy' precies opgevolgdquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Demophon het volgende:
[..]
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...
[ afbeelding ]
CHECK
Die gozer rechts kan naar HOLLYWOOD![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Echt, dan ga je zo op stap en dan kom je van die mooibois tegen met de meest trieste kapsels ooit. Ze gellen hun haar vooraan naar voren en dan in het midden omhoog, echt zoiets van wtf. Mooiboys zijn sowieso triest, maar degenen met dit kapsel mogen..
Paint van het tafereel:
[ afbeelding ]
Ik heb er trouwens wat gevonden na het maken van de paint in het Smaatjes en Huslers topic, en eentje lijkt ook nog fucking veel op mijn paint.Kom nooit ik herhaal NOOIT bij mij op school want ik vrees dat je dan flauwvalt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Die kapsels.
Sub-klacht: Mensen die: "TS *vul hier een beschrijving van TS in die niemand grappig vindt, hoewel bowa wel goeie maakt* posten.
bij mij op school stikt het namelijk van de mooiboys.
maare wat heb je eigenlijk tegen mooiboys?[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Kijk nou zelf, het zijn toch gewoon ronduit mongolen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kom nooit ik herhaal NOOIT bij mij op school want ik vrees dat je dan flauwvalt,
bij mij op school stikt het namelijk van de mooiboys.
maare wat heb je eigenlijk tegen mooiboys?
Held.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Met haar praten.
OT:
[ afbeelding ]
Niet geheel waar, ik zie ze vaak genoeg met die plastic nike jasjes strak om hun iele lichaampje geknelt hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef Synthesist het volgende:
veel mooiboys hebben wel meer spiermassa dan de gemiddelde fokker
niet dat zoiets moeilijk is, maar toch
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef TheNold het volgende:
Ken er zat die er zo bij lopen..en geloof het ofniet maar dit zijn wel de jongens die er op het einde van de avond met de meeste meiden vandoor gaan
hehehehquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja. Zou jij zelf een meid afwijzen die er supergoed uitziet maar haar haren niet zo doet zoals jij ze het liefste ziet? Aparte jongen ben je dan. Want je kan zeggen wat je wil maar die gasten zien er vaak wel op en top verzorgt uit en daar houden de meeste meiden toch van. Of ga jij ervanuit dat de gemiddelde meid zit te wachten op iemand met een ongeschoren uiterlijk en die tegelijkertijd de kapper al een jaar niet heeft gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
![]()
het ligt er ook maar aan onder welke doelgroep ze zich bevinden. kan me voorstellen dat meisjes van 15 dit soort jongen interessant vinden, maar de oudere (iets intelligentere) doelgroep zal wel beter weten.
zegt dus meer over de paupertenten waar jij naartoe gaat.
Alsof de mensen die hier posten daar komen. Die zitten in het weekend op LAN-party's man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:43 schreef TheNold het volgende:
[..]
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja.
Btw, de gastjes op de foto's hier zijn veelal nog te jong om naar grote clubs en events te gaan (gelukkig).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof de mensen die hier posten daar komen. Die zitten in het weekend op LAN-party's man.
ik zit niet te wachten op een of ander meisje die op dat soort proleten valt. Ik heb liever een vriendin die dwars door hun pauperuiterlijk heenprikken. Ik neig meer in de richting van een hockeymeisje dan naar een vmbo sletje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:43 schreef TheNold het volgende:
[..]
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja. Zou jij zelf een meid afwijzen die er supergoed uitziet maar haar haren niet zo doet zoals jij ze het liefste ziet? Aparte jongen ben je dan. Want je kan zeggen wat je wil maar die gasten zien er vaak wel op en top verzorgt uit en daar houden de meeste meiden toch van. Of ga jij ervanuit dat de gemiddelde meid zit te wachten op iemand met een ongeschoren uiterlijk en die tegelijkertijd de kapper al een jaar niet heeft gezien?
Vertel me alsjeblieft dat die jongens zelf blind zijn...quote:
De hockeymeisjes vallen ook weer op gestylde jongens, alleen dan wat netter.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik zit niet te wachten op een of ander meisje die op dat soort proleten valt. Ik heb liever een vriendin die dwars door hun pauperuiterlijk heenprikken. Ik neig meer in de richting van een hockeymeisje dan naar een vmbo sletje.
Als je valt op iemand die zijn spijkerbroek in zn sokken doet en een hemd over zijn overhemd aandoet.. Tja, ik vind het inderdaad té kansloos voor woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef TheNold het volgende:
Ken er zat die er zo bij lopen..en geloof het ofniet maar dit zijn wel de jongens die er op het einde van de avond met de meeste meiden vandoor gaan
Doet me een beetje hieraan denken:quote:Op donderdag 5 februari 2009 @ 18:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dude het is een dude![]()
[afbeelding]
Die kerel op de achtergrond. Hij schrikt er ook van volgens mij. Of hij lacht hem kei hard uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.
Dus ik Googlen op 'laughing animated gif', kom ik alleen maar van die bovenstaande crap tegen. Maar de boodschap is even duidelijk, lijkt me.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat al niet kan vinden faal je net zo hard als de mooiboys
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat al niet kan vinden faal je net zo hard als de mooiboys
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Leuk!! Gaan we plaatjes posten die nergens op slaan? Ik doe mee!!
[ afbeelding ]
Wat moet ik nou doen, o wijze man? Terug in de zandbak of doorgaan met loze plaatjes zoeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.
Ik ben overigens heel blij voor je dat jij het blijkbaar wel in je hebt om allerhande loze plaatjes te vinden. Goedzo, ga zo door.
Beauregard bewijst eens te meer dat hij een FOK-grootheid is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.
Ik ben overigens heel blij voor je dat jij het blijkbaar wel in je hebt om allerhande loze plaatjes te vinden. Goedzo, ga zo door.
nog zo een die een bruine arm wil halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beauregard bewijst eens te meer dat hij een FOK-grootheid is.
Oeh, niet alleen faal ik in het vinden van zo'n prachtig plaatje, ik blijk nu ook te falen in het overbrengen van een boodschap aan een ondergeschikte!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou doen, o wijze man? Terug in de zandbak of doorgaan met loze plaatjes zoeken?
Niet te slim proberen te doen hè? Dan val je door de mand
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
nog zo een die een bruine arm wil halen.
Ruik eens aan je arm. Stinkt hij al? Bij wikwakka dinges meurt het al aardig
Als je dat had gezegd stond je ook vreselijk lul want je zit er heel erg naast.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oeh, niet alleen faal ik in het vinden van zo'n prachtig plaatje, ik blijk nu ook te falen in het overbrengen van een boodschap aan een ondergeschikte!
Wat ik probeerde te zeggen is eigenlijk het volgende: je bent een mongool.
Maar dat vond ik weinig subtiel.
Ah, in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat had gezegd stond je ook vreselijk lul want je zit er heel erg naast.
Je bent nu vast blij dat je dat niet hebt gedaan!!
jij bent ook erg blij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wat een zuur mannetje ben jij, zeg.
Plaatje d'r bij, zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Ah, in de niet meer kunnen reageren modus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, in de ontkenningsfase.
Interesting.
Niet? Dan moet je maar eens naar de Highstreet gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef Keios het volgende:
Gelukkig dat zo'n figuren niet in België rondlopen (heb er toch nog ooit één gezien)
niet in KLB graagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:03 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
eigenlijk moeten we er een apart topic ervoor openen
Ja haha of van die gore lange haren van mensen die al lang niet meerbij de kapper zijn geweest en denken dat ze opeens er bijlopen als een echte alternatieve rocker terwijl ze gewoon overkomen als schorem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
Als we dan toch bezig zijn: waar blijft het topic met foto's van jongens/mannen met hun haar in een paardenstaart? Dat vind ik nog wel een graadje erger eigenlijk.
Die spelfoutenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |