Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.
Dus ik Googlen op 'laughing animated gif', kom ik alleen maar van die bovenstaande crap tegen. Maar de boodschap is even duidelijk, lijkt me.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat al niet kan vinden faal je net zo hard als de mooiboys
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat al niet kan vinden faal je net zo hard als de mooiboys
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Leuk!! Gaan we plaatjes posten die nergens op slaan? Ik doe mee!!
[ afbeelding ]
Wat moet ik nou doen, o wijze man? Terug in de zandbak of doorgaan met loze plaatjes zoeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.
Ik ben overigens heel blij voor je dat jij het blijkbaar wel in je hebt om allerhande loze plaatjes te vinden. Goedzo, ga zo door.
Beauregard bewijst eens te meer dat hij een FOK-grootheid is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
Ga terug je zandbak in man, blije dwaas.
Ik ben overigens heel blij voor je dat jij het blijkbaar wel in je hebt om allerhande loze plaatjes te vinden. Goedzo, ga zo door.
nog zo een die een bruine arm wil halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beauregard bewijst eens te meer dat hij een FOK-grootheid is.
Oeh, niet alleen faal ik in het vinden van zo'n prachtig plaatje, ik blijk nu ook te falen in het overbrengen van een boodschap aan een ondergeschikte!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou doen, o wijze man? Terug in de zandbak of doorgaan met loze plaatjes zoeken?
Niet te slim proberen te doen hè? Dan val je door de mand
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
nog zo een die een bruine arm wil halen.
Ruik eens aan je arm. Stinkt hij al? Bij wikwakka dinges meurt het al aardig
Als je dat had gezegd stond je ook vreselijk lul want je zit er heel erg naast.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oeh, niet alleen faal ik in het vinden van zo'n prachtig plaatje, ik blijk nu ook te falen in het overbrengen van een boodschap aan een ondergeschikte!
Wat ik probeerde te zeggen is eigenlijk het volgende: je bent een mongool.
Maar dat vond ik weinig subtiel.
Ah, in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je dat had gezegd stond je ook vreselijk lul want je zit er heel erg naast.
Je bent nu vast blij dat je dat niet hebt gedaan!!
jij bent ook erg blij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wat een zuur mannetje ben jij, zeg.
Plaatje d'r bij, zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Ah, in de niet meer kunnen reageren modus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, in de ontkenningsfase.
Interesting.
Niet? Dan moet je maar eens naar de Highstreet gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef Keios het volgende:
Gelukkig dat zo'n figuren niet in België rondlopen (heb er toch nog ooit één gezien)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |