quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
deze zijn dan wel weer gaaf: (die rechter
)
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zou je jezelf een tokiohotel kapsel gevenquote:
Tegen die mocro zeggen dat met gay seks tegenwoordig veel meer geld te verdienen is en haar plaats innemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Topspin het volgende:
Mijn nichtje is in de handen gevallen van een Marokkaanse loverboy ....wat moet ik doen? Hij heet Abdul en haar ouders weten van niets
Met haar praten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Topspin het volgende:
Mijn nichtje is in de handen gevallen van een Marokkaanse loverboy ....wat moet ik doen? Hij heet Abdul en haar ouders weten van niets
Ik weet wel een oplossing.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tegen die mocro zeggen dat met gay seks tegenwoordig veel meer geld te verdienen is en haar plaats innemen?
Waarom stel je de vraag dan?quote:
Ik ga de eerste kamer in, met als motief dat ik dieren wil beschermen en ondertussen wil ik alle jonge meiden tegen marokkaanse pooiers beschermen. Ik roep een vete uit en zeg...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag dan?
Nu ben ik trouwens wel benieuwd naar je oplossing
Goed planquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ga de eerste kamer in, met als motief dat ik dieren wil beschermen en ondertussen wil ik alle jonge meiden tegen marokkaanse pooiers beschermen. Ik roep een vete uit en zeg...
" VANDAAG IS DE DAG DAT WIJ NEDERLANDERS ONS SAMEN MOEten BESCHERMEN VAN INVLOEDEN VAN BUITENAF"
Belgen.quote:
Beter dan mooiboys...quote:
Die gozer met die kattenstrepen op zijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die gozer met die kattenstrepen op zijn hoofd
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
Dude, valt al die regenboogshit je niet op? Dat zijn geen Guidos, dat zijn gewoon onvervalste nichten op een gayfest.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude, valt al die regenboogshit je niet op? Dat zijn geen Guidos, dat zijn gewoon onvervalste nichten op een gayfest.
Niet dat er veel verschil is trouwens.Maar toch, Guidos pretenderen op vrouwen te vallen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Dit valt niet onder de categorie, denk ik. Dit zijn gewoon nichten.
Toch?
Even gezeten?! Daar wonen ze man!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die hebben met zijn 2-en even bij Gordon in zijn hol gezeten...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Met haar praten.
OT:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |