Want?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Leanne het volgende:
hihihihihihihi
ik wou dat ik een mooiboy was
Dankje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:09 schreef Skylark. het volgende:
Goed topic.
dan kon ik nog lekker langer voor de spiegel staan dan dat ik nu doequote:
Mwa, ik denk toch wel een 7 uit de 10 hoor. Hij heeft immers een kwaliteitspaint. Maar ik kan de invloed van jouw bijdragen niet ontkennen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankje.
Zonder mij was dit een 11 in de dop topic geworden.
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
dan kon ik nog lekker langer voor de spiegel staan dan dat ik nu doe
en bootschoenen dragen en me spijkerbroek in me sokken en naar HOLLYWOOD
te gek
Heeft die gast helemaal links nou een paal in zijn kont?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Demophon het volgende:
[..]
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...
[ afbeelding ]
CHECK
Die gozer rechts kan naar HOLLYWOOD![]()
Hij heeft de 'hoe word ik een mooiboy' precies opgevolgdquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Demophon het volgende:
[..]
Anime kapsel, hemd over de blouse, bootschoenen dragen en spijkerbroek in witte sokken...
[ afbeelding ]
CHECK
Die gozer rechts kan naar HOLLYWOOD![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Echt, dan ga je zo op stap en dan kom je van die mooibois tegen met de meest trieste kapsels ooit. Ze gellen hun haar vooraan naar voren en dan in het midden omhoog, echt zoiets van wtf. Mooiboys zijn sowieso triest, maar degenen met dit kapsel mogen..
Paint van het tafereel:
[ afbeelding ]
Ik heb er trouwens wat gevonden na het maken van de paint in het Smaatjes en Huslers topic, en eentje lijkt ook nog fucking veel op mijn paint.Kom nooit ik herhaal NOOIT bij mij op school want ik vrees dat je dan flauwvalt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Die kapsels.
Sub-klacht: Mensen die: "TS *vul hier een beschrijving van TS in die niemand grappig vindt, hoewel bowa wel goeie maakt* posten.
bij mij op school stikt het namelijk van de mooiboys.
maare wat heb je eigenlijk tegen mooiboys?[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Kijk nou zelf, het zijn toch gewoon ronduit mongolen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Kom nooit ik herhaal NOOIT bij mij op school want ik vrees dat je dan flauwvalt,
bij mij op school stikt het namelijk van de mooiboys.
maare wat heb je eigenlijk tegen mooiboys?
Held.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:25 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Met haar praten.
OT:
[ afbeelding ]
Niet geheel waar, ik zie ze vaak genoeg met die plastic nike jasjes strak om hun iele lichaampje geknelt hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef Synthesist het volgende:
veel mooiboys hebben wel meer spiermassa dan de gemiddelde fokker
niet dat zoiets moeilijk is, maar toch
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef TheNold het volgende:
Ken er zat die er zo bij lopen..en geloof het ofniet maar dit zijn wel de jongens die er op het einde van de avond met de meeste meiden vandoor gaan
hehehehquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja. Zou jij zelf een meid afwijzen die er supergoed uitziet maar haar haren niet zo doet zoals jij ze het liefste ziet? Aparte jongen ben je dan. Want je kan zeggen wat je wil maar die gasten zien er vaak wel op en top verzorgt uit en daar houden de meeste meiden toch van. Of ga jij ervanuit dat de gemiddelde meid zit te wachten op iemand met een ongeschoren uiterlijk en die tegelijkertijd de kapper al een jaar niet heeft gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
![]()
het ligt er ook maar aan onder welke doelgroep ze zich bevinden. kan me voorstellen dat meisjes van 15 dit soort jongen interessant vinden, maar de oudere (iets intelligentere) doelgroep zal wel beter weten.
zegt dus meer over de paupertenten waar jij naartoe gaat.
Alsof de mensen die hier posten daar komen. Die zitten in het weekend op LAN-party's man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:43 schreef TheNold het volgende:
[..]
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja.
Btw, de gastjes op de foto's hier zijn veelal nog te jong om naar grote clubs en events te gaan (gelukkig).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof de mensen die hier posten daar komen. Die zitten in het weekend op LAN-party's man.
ik zit niet te wachten op een of ander meisje die op dat soort proleten valt. Ik heb liever een vriendin die dwars door hun pauperuiterlijk heenprikken. Ik neig meer in de richting van een hockeymeisje dan naar een vmbo sletje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:43 schreef TheNold het volgende:
[..]
Als jij moderne clubs en discotheken en de grotere dance en house events in het algemeen pauper plekken noemt dan zit je wel in de goede richting ja. Zou jij zelf een meid afwijzen die er supergoed uitziet maar haar haren niet zo doet zoals jij ze het liefste ziet? Aparte jongen ben je dan. Want je kan zeggen wat je wil maar die gasten zien er vaak wel op en top verzorgt uit en daar houden de meeste meiden toch van. Of ga jij ervanuit dat de gemiddelde meid zit te wachten op iemand met een ongeschoren uiterlijk en die tegelijkertijd de kapper al een jaar niet heeft gezien?
Vertel me alsjeblieft dat die jongens zelf blind zijn...quote:
De hockeymeisjes vallen ook weer op gestylde jongens, alleen dan wat netter.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik zit niet te wachten op een of ander meisje die op dat soort proleten valt. Ik heb liever een vriendin die dwars door hun pauperuiterlijk heenprikken. Ik neig meer in de richting van een hockeymeisje dan naar een vmbo sletje.
Als je valt op iemand die zijn spijkerbroek in zn sokken doet en een hemd over zijn overhemd aandoet.. Tja, ik vind het inderdaad té kansloos voor woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef TheNold het volgende:
Ken er zat die er zo bij lopen..en geloof het ofniet maar dit zijn wel de jongens die er op het einde van de avond met de meeste meiden vandoor gaan
Doet me een beetje hieraan denken:quote:Op donderdag 5 februari 2009 @ 18:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dude het is een dude![]()
[afbeelding]
Die kerel op de achtergrond. Hij schrikt er ook van volgens mij. Of hij lacht hem kei hard uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch wel écht homo.
Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tja, ik zocht zo'n plaatje van die lachende mennekes uit - volgens mij - Thunderbirds.
Dus ik Googlen op 'laughing animated gif', kom ik alleen maar van die bovenstaande crap tegen. Maar de boodschap is even duidelijk, lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |