Kijk die linker pronken met zijn kippenborstjequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kijk die linker pronken met zijn kippenborstje![]()
En die rechter zo van: "No, you're the homo"![]()
![]()
![]()
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Godsklere, dan MOET je toch wel een stevige hersenbeschadiging en kapotte spiegel hebben, toch!?
Maar er staat wel een sma'tje met haar borstjes tegen hem aan te rijden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.quote:
Ik niet i.i.g.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!
In de meeste foto's kan ik me nog wel vinden(zo ook deze) maar er zijn toch ook 2 foto's hier geplaatst waarvan ik zoiets heb van "dat is toch een vrij normaal kapsel"quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hier TS. Heb nog een voorbeeld voor je.
[ afbeelding ]
je hebt duidelijk de rest van de reacties op die foto niet gelezen... het is nl. geen vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |