SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Die kapsels.
Sub-klacht: Mensen die: "TS *vul hier een beschrijving van TS in die niemand grappig vindt, hoewel bowa wel goeie maakt* posten.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
www.ohmyguido.comquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
Niemand die de subtiele hint ziet in de spoiler in de OP?
50 procentquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens loerde ik eerst naar de tieten van die meid
Ben ik nu wel gezond
Nee niet het linkjequote:
Ik deed het ook dus het zal wel normaal zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik nu wel gezond
Ik ook in dat topic, en toen keek ik naar rechts en schrok me een toeter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik nu wel gezond
die site is idd. redelijk hilarischquote:
Leuk plaatje, alleen barst het van de spelfoutenquote:
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.quote:
Is zijn hoofd van plastic ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Wat is z'n naam? Tom Maat toevallig?quote:
Idd, alleen zoonlief heeft zijn wenkbrauwen geëpileerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hij is de zoon van:
[ afbeelding ]
Check.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.
Godsklere, dan MOET je toch wel een stevige hersenbeschadiging en kapotte spiegel hebben, toch!?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch wel écht homo.
Die kerel achter 'm is 'm kankerhard aan het spacenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
of dit dan:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch wel écht homo.
Alsof die rechterchick zoveel keuze zal hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O..M..G..
Hoe kun je dat als vrouw meisje nou leuk vinden?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef RoBro het volgende:
Die lui zie ik wel altijd op de foto met aardig lekkere chicks
Kolere!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik op zoek naar die andere foto waar twee 12-jarigen zich te buiten zijn gegaan aan van die bruiningscreme.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
wannabe modquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
Dit MOET toch bijna wel gefotoshopt zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij zien die twee dezelfde als de foto er voor en moet het dus wel een man zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die rechtse is een meisje hoor(dat je het even weet)
Lijkt me sterk, die 2 linker personen lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zien die twee dezelfde als de foto er voor en moet het dus wel een man zijn
Nu weet ik ineens weer waar ze op lijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
[ afbeelding ]
Even lekker fisten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
OMFGquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
OMFG![]()
Zit je dan 's avonds dat "ze" op der buik wil liggen met het licht uit en jij hem er van achteren in mag hangen. Vervolgens wil je van voren graaien en grijp je zo in een balzak.
Nee way to go Bowa, nu weet ik zeker dat je een maagd bent [ afbeelding ]
En geen stropdas om, aan de context te zien dus geen kerelquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
Ik heb het over die rechterquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
En geen stropdas om, aan de context te zien dus geen kerel
En die rechter heeft toch ook geen stropdas om?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over die rechter
Oh ik intrepeteerde je zin anders geloof ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
En die rechter heeft toch ook geen stropdas om?
Veel plezier met zijn urinebuisje penetreren danquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
![]()
Dude het is een dudequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dude het is een dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zooo hard lachen nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:29 schreef padlarf het volgende:
IK ook, terwijl de joke dus gedeeltelijk on me is
Jij cheylt ook op mannen.quote:Laat ze maar lullen Bowa, die rechter is echt een vrouw
IK ZEI HET TOCH GEK!11quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
Hehe eindelijk een foto van bowaquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is eigenlijk een tweede breezer topic ofwat ?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Remake het volgende:
Ik wilde je nog quoten, maar blijkbaar ben je al gepwndquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
WAHAHAHAHAHAHAHAH HOEHEOEHEOEHJWAHAHAJJAHWHAHHAHAHAHAHAH TRANEN IN MIJN OGEN WWOAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.....
...
..
.
[ afbeelding ]
OMG.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |