Kijk die linker pronken met zijn kippenborstjequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kijk die linker pronken met zijn kippenborstje![]()
En die rechter zo van: "No, you're the homo"![]()
![]()
![]()
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Godsklere, dan MOET je toch wel een stevige hersenbeschadiging en kapotte spiegel hebben, toch!?
Maar er staat wel een sma'tje met haar borstjes tegen hem aan te rijden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef raaavi het volgende:
Ehm
word dit topic niet beetje een topic als Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 21
loopt beetje parallel.
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.quote:
Ik niet i.i.g.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD! Fokkers zijn jaloers op die ubervette kapsels en willen ook mooiboy zijn!
In de meeste foto's kan ik me nog wel vinden(zo ook deze) maar er zijn toch ook 2 foto's hier geplaatst waarvan ik zoiets heb van "dat is toch een vrij normaal kapsel"quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hier TS. Heb nog een voorbeeld voor je.
[ afbeelding ]
je hebt duidelijk de rest van de reacties op die foto niet gelezen... het is nl. geen vrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n gers kapsel als die chick. Beetje gel, matje en dan naar achteren. Ik vind het voor een wijf alleen niet zo geslaagd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
Het verschil tussen David 'El Guaje' Villa en die hersenloze meelopers is dat hij klasse en stijl en zijn kapsel past gewoon bij hem, maar bij zulk volk niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:37 schreef dagdag het volgende:
David villa is daarintegen wel ok
maar die heeft ook geld in tegenstelling tot dat
?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
Trouwens als ik chick was zou ik me echt kapot lachen als je daarmee moest neukenquote:
Deze moet ik effe quoten. Het is een gast, gast.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Even blijven quoten dit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
My god.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
Aantrekkelijke vrouw? Ben je helemaal gek geworden ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
My god.
Hoe kan het dat deze zeer aantrekkelijke vrouw (links) bij deze tomaat zit? Dit is vast geshopt... maar dan nog!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |