Neen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouw? Ben je helemaal gek geworden ofzo?
Blijkbaar wel. Wat een gedrochten zeg. Vooral die linker met haar kikkerhoofd. En dan heb ik het niet eens over die rechter.quote:
wel eens gehoord van verschil in smaak?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wat een gedrochten zeg. Vooral die linker met haar kikkerhoofd. En dan heb ik het niet eens over die rechter.
nou, daar val ik dus niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef larry_flynt het volgende:
Net homo's
Ze hebben wel vaak een mooi meisje! Oneerlijk!
lekker gemarineerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kolere!!
Zij zijn volgens mij met hun hoofd in een ketel met toverdrank bruiningscreme gevallen:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft kan 'ie ook beter een baard laten groeien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n fucking groot voorhoofd wil verbergen.
Is dit niet meer een coming-out foto? ik bedoel wat doen die twee in een badkamer zonder kleren?quote:
Als uitsmijter laat je deze lui toch niet binnenquote:
Te jonge, maar daarom niet minder mooie, tieten!quote:
Heeft ie nou zo`n ding dat je normaal van een trap af laat 'lopen' om zn arm?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
deze zijn dan wel weer gaaf: (die rechter
)
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik hem érgens op vond lijken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, hij is de zoon van:
[ afbeelding ]
traploper heet datquote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Heeft ie nou zo`n ding dat je normaal van een trap af laat 'lopen' om zn arm?
;'<
(stekel is de naam kwijt)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |